Тече ми масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Тече ми масло

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 сеп 2005 19:47


Здравейте пичове,тече ми масло от гарнитурата на главата.Имам Голф 3 1.4!Значи като се вдигне капака точно вляво на ъгъла откъм лицевата част на двигатела.Интересното е че и на един причтел с тройка само че 1.6 пак на същото място му тече.Да пробвам ли да натегнат малко главата или направо да сменям гарнитурата?




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

?

Мнениеот Sachko » Нед 25 сеп 2005 20:15


От гарнитурата на главата или от тази на капака на главата :?:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 сеп 2005 20:59


Не отгоре дето са клапаните,а по средата на двигателя,демек на главата?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 25 сеп 2005 21:03


Сменяй с нова .Ако е просълзяла скоро натягането може да помогне.Ако тече - нова.Използвай да си смениш и маслоотражателите на клапаните и да си притриеш клапаните като сваляш главата.Почисти и от нагар камерите.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 сеп 2005 21:09


Ако тече минимално не бързай. Иначе смяна с нова.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 25 сеп 2005 21:25


Както написа L&R ако е малко не бързай карай така за сега, но ако течът е сериозен няма начин налага се да смениш гарнитурата на главата.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 сеп 2005 13:12


Пичове,абе сълзи си бая,защото за 3 часа направи петно на асфалта.Майсторчетата ше ми вземат кинти за натягането,а ако не стане?Така че е май най добре да си взема нова та да ми е сигурно.Кажете на коя фирма да взема гарнитура на глава?Кои са здрави?Задължително ли е да сменя и тази на капака на клапаните като вече един път ще го махам капака?Чул съм че после не е същото и ше протече?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 26 сеп 2005 13:19


L-ring за главата препоръчвам, а колкото до тази за клапаните-евтина е и по добре си вземи, но не и коркова.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Тече ми масло

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 14:16


когато ми докараха голфа имах подобен проблем беше съвсем леко омеслемо от дясно при капака на двигателя ,слених гарнитурата (8лв.) измих двигателя и сега всичко е ок


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 26 сеп 2005 15:00


Остави натягането, ако правиш локви смени гарнитурата, но преди това измий двигателя и внимателно огледай дали е от гарнитурата на главата ! Има още места за теч около главата ;)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 сеп 2005 15:19


Колицата си я взех нов внос от една борса и пичовете вече беха измили двигателчето.Оттам е 100 %.Сълзи си прясно сменено масълце,баш от лявото ъгълче,ааааааа чакайте че се сетих нешо.Кажете ми силата с която да се затягат после болтовете,ама на всеки болт каква е и последователността на затягане?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 26 сеп 2005 15:24


като е от лявото ъгълче що па да не е семеринг ? gruebel

в Autodata пише за последователността и силата с ,която се натягат болтовете.
нали си я оставил в сервиз?там не знаят ли за к'во става въпрос?
във кой сервиз я остави?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 26 сеп 2005 16:37


golfer написа:като е от лявото ъгълче що па да не е семеринг ? gruebel

Оттам е Боби и при мен течеше оттам :( Явно там им е слабо място и след известно време почва да изпуска гарнитурата. И аз сменях гарнитура точно заради този теч.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 сеп 2005 18:01


Знаех си,понеже при сменянето на ангренажния сменихме и семерингите на коленовия и разпределителния вал и просто оттам не е.Ккато ви писах по горе на един приятел ама от същото място тече,все едно е неговия двигател,наистина сигурно там изпуска.И моля ви кажете ми че е така,а НЕ Е ПРЕГРЯВАНА колата,защото че получим удар.Просто взех я преди 20 дни и сега ако видя двигателя разглобен наполовина нема да издържим,честно!Като ходих да питам колко струва гарнитурата и продавача като почна да ми обяснява че задължително ттрябва да си купя нови болтове-23 лв,защото старите били вече амортизирани,и че трябва да ми шлайфат главата,и казвам ви причерня ми хора!За натягане не мисля въобще вече,защото като спрях на магазина и докато си полафихме около час,веднага се беше стекло на асфалта.Мамка му!Но колата иначе си върви на патрон,дано не е прегрявана,а просто си е дошло време за смяна на гарнитурата!Вярно ли е че е кофти да се шлайфа глава,нешо разбрах се скъсявал живота на двигателя ли,нешо мощноста ли се вдигаше,абе нема да си е остане като как си беше оригинално или бъркам?Просто ме крепи надеждата че вече трети Голф откриваме който на едно и също място е избило?Та и трите да са прегрявани НЕ ИСКАМ ДА ВЯРВАМ ЧЕ Е ТАКА.Кажете шо да прааа,да шлайфам ли и има ли начин да се провери дали е крива и тогава ако се налага да се шлайфа?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 18:07


Митю'Пищова написа:да шлайфам ли и има ли начин да се провери дали е крива и тогава ако се налага да се шлайфа?

що да требва да се шлаифа главата и защо да се амортизират болтовете???

П.П не искам да те плаша но дано не си поредния взел перфектна кола пълна с подобрители ,която след не повече от 1 месец след закупуването грохва ,дано не е така



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 83 госта