Тече ми масло
Тече ми масло
Здравейте пичове,тече ми масло от гарнитурата на главата.Имам Голф 3 1.4!Значи като се вдигне капака точно вляво на ъгъла откъм лицевата част на двигатела.Интересното е че и на един причтел с тройка само че 1.6 пак на същото място му тече.Да пробвам ли да натегнат малко главата или направо да сменям гарнитурата?
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
?
От гарнитурата на главата или от тази на капака на главата 

Пичове,абе сълзи си бая,защото за 3 часа направи петно на асфалта.Майсторчетата ше ми вземат кинти за натягането,а ако не стане?Така че е май най добре да си взема нова та да ми е сигурно.Кажете на коя фирма да взема гарнитура на глава?Кои са здрави?Задължително ли е да сменя и тази на капака на клапаните като вече един път ще го махам капака?Чул съм че после не е същото и ше протече?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Тече ми масло
когато ми докараха голфа имах подобен проблем беше съвсем леко омеслемо от дясно при капака на двигателя ,слених гарнитурата (8лв.) измих двигателя и сега всичко е ок
Знаех си,понеже при сменянето на ангренажния сменихме и семерингите на коленовия и разпределителния вал и просто оттам не е.Ккато ви писах по горе на един приятел ама от същото място тече,все едно е неговия двигател,наистина сигурно там изпуска.И моля ви кажете ми че е така,а НЕ Е ПРЕГРЯВАНА колата,защото че получим удар.Просто взех я преди 20 дни и сега ако видя двигателя разглобен наполовина нема да издържим,честно!Като ходих да питам колко струва гарнитурата и продавача като почна да ми обяснява че задължително ттрябва да си купя нови болтове-23 лв,защото старите били вече амортизирани,и че трябва да ми шлайфат главата,и казвам ви причерня ми хора!За натягане не мисля въобще вече,защото като спрях на магазина и докато си полафихме около час,веднага се беше стекло на асфалта.Мамка му!Но колата иначе си върви на патрон,дано не е прегрявана,а просто си е дошло време за смяна на гарнитурата!Вярно ли е че е кофти да се шлайфа глава,нешо разбрах се скъсявал живота на двигателя ли,нешо мощноста ли се вдигаше,абе нема да си е остане като как си беше оригинално или бъркам?Просто ме крепи надеждата че вече трети Голф откриваме който на едно и също място е избило?Та и трите да са прегрявани НЕ ИСКАМ ДА ВЯРВАМ ЧЕ Е ТАКА.Кажете шо да прааа,да шлайфам ли и има ли начин да се провери дали е крива и тогава ако се налага да се шлайфа?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Митю'Пищова написа:да шлайфам ли и има ли начин да се провери дали е крива и тогава ако се налага да се шлайфа?
що да требва да се шлаифа главата и защо да се амортизират болтовете???
П.П не искам да те плаша но дано не си поредния взел перфектна кола пълна с подобрители ,която след не повече от 1 месец след закупуването грохва ,дано не е така
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: caro, TheEx0rcist и 65 госта