лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот landwarrior » Нед 25 сеп 2005 7:16


значи викам да я пусна тая тема защото съм чул доста мнения за и против да се режат пружините(преди да се наявия да ги режа ) но всички които са били против или не са опитвали или са с оргинално спортно окачване за което цената е недвусмислена . Вече от месец съм с рязани пружини и ще споделя с вас резултата.Влиза в завоите по добре общо взето е по устоичива от преди вози една идея по твърдо но в рамките на поносимото,за цената може да ви се струва лъжа но платих 20 лв. за рязането на 4 те ,пича които ги ряза си е измислил собствена техника на рязане без да ги сваля става бързо (20 мин) точно и най вече ефтино .разбира се по добре е цялостно окачване но 20лв. в сравнение с 600 ми се струва добре а ??




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 сеп 2005 8:58


Щеше да е добре да я снимаш преди и след рязането, за да видим поне как се е променила стойката.
Иначе аз съм с оригинални спортни пружини - доста по-твърдо вози от обикновените и като кача приятели-само ми мрънкат, ама мен си ме кефи возията, в завоите не мърда. Стойката също си я бива ;)

Изображение


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 25 сеп 2005 9:14


преди Изображение
следИзображение
около 2 см е разлликата (може и малко повече )


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 сеп 2005 9:33


Колко от пружината ти отрязаха, иначе добре е станало на външен вид.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Нед 25 сеп 2005 9:35


L&R написа:Колко от пружината ти отрязаха, иначе добре е станало на външен вид.

1 намотка


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 25 сеп 2005 12:37


един познат така си отряза пружините и си кара много време,НО едната предна се счупи в завой.....увартял се много добре и после ремонти на окачване 500лв :arrow: добре че не смаза колата
м/у другото колата е рено меган не голф :wink:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 25 сеп 2005 12:42


assko написа:един познат така си отряза пружините и си кара много време,НО едната предна се счупи в завой.....увартял се много добре и после ремонти на окачване 500лв :arrow: добре че не смаза колата
м/у другото колата е рено меган не голф :wink:

ми аз не съм чул нищо такова до сега от Голфаджия,надявам се и да не се случи :roll: .Въпреки че е възможно ако при рязането се засегне дори минимално пружината на някоя от намотките да се счупи тъй че требва да се внимава много като се реже


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 11

Мнениеот asskoGTI » Нед 25 сеп 2005 12:44


www.arenabg.com написа:
assko написа:един познат така си отряза пружините и си кара много време,НО едната предна се счупи в завой.....увартял се много добре и после ремонти на окачване 500лв :arrow: добре че не смаза колата
м/у другото колата е рено меган не голф :wink:

ми аз не съм чул нищо такова до сега от Голфаджия,надявам се и да не се случи :roll: .Въпреки че е възможно ако при рязането се засегне дори минимално пружината на някоя от намотките да се счупи тъй че требва да се внимава много като се реже




както се казва голфа е идиото-устойчива кола :lol: даржи много повече


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 25 сеп 2005 15:54


а какво ще стане ако се сложат спортни пружини на обикновенни амортисьори. някой ако знае моля да ми каже защото мисля това да направя.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 25 сеп 2005 15:56


а какво ще стане ако се сложат спортни пружини на обикновенни амортисьори. някой ако знае моля да ми каже защото мисля това да направя.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 25 сеп 2005 15:58


а какво ще стане ако се сложат спортни пружини на обикновенни амортисьори. някой ако знае моля да ми каже защото мисля това да направя...


Потребителски аватар
keksa
Мнения: 964
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
Автомобил: Golf VI
Двигател: CAXA
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keksa » Нед 25 сеп 2005 16:44


ми черния голф на Vlad777 е така... не е много добра идея, защото се налагат доста чести ремонти като смяна на амортисорите (или както се пише там) и на тампоните... пиши му на ЛС той ше ти обясни по-добре


Потребителски аватар
keksa
Мнения: 964
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
Автомобил: Golf VI
Двигател: CAXA
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keksa » Нед 25 сеп 2005 16:45


забравих да кажа и плюсовете.. колата е доста стабилна и не вози много твърдо но не знам дали си струва... все пак питай братото...


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Нед 25 сеп 2005 20:49


Като срежеш пружините колата ще почне да вози по-меко и ще има по-малък ход на окачването - изводите оставям на вас ;)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 25 сеп 2005 20:58


Аз отрязах мойте предни пружини с една намотка, колата слезе с 17мм надолу отпред.... стабилна е влиза с доста по голяма скорост по завоите.... малко друса отвреме на време по неравни пътища но не я усещам да е по мека....имайки предвид че е със оригиналните амортесьори, но сега смятам да взимам КОНИ червени или жълти.....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта