значи ...наи вероятно е поредната глупост която мисля но нали сме за тва да дискотираме...та
колата ми е като селска каруца един вид с "оригиналнитие" прожини- много вдигната
не ми харесва обаче твърдото возене на спортните , има ли варянт да се среже някоя друга намотка
плюсове/ минуси , някой правил ли го е
ако да по колко да резна



скъсяване на пружините
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Ако ще слагате спортна пружина задължитлно трябва и такъв амортисьор.Ако е само пружината то тя е по къса и ще има луфт между нея и амортиьора което е кофти.И колата ще вози като каручка.Те за това някой казват че спортното окачване вози зле.
Последна промяна от sashobas на Съб 05 яну 2008 21:56, променено общо 1 път.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
1.ползвай търсачката( и да не я ползваш се поразрови из тунинг раздела и ше намериш)
2.само с резани пружини е кофти.колата става ниска придобива неква стабилност но пружините макар и скъсени си остават със същата мекост демек друса неприято и ше предпочетеш ниски и твърди пружини.
3.или резани пружини с газови амортисьори(щот обикновените нема да издържат много
4.или твойте амортисьори(които пак нема да издържат) с твъри ниски пружини
5.абе що напрао не си земеш ено регулируемо окачване и да си я прайш както ти е кеф щот очевидно имаш некви претенции
2.само с резани пружини е кофти.колата става ниска придобива неква стабилност но пружините макар и скъсени си остават със същата мекост демек друса неприято и ше предпочетеш ниски и твърди пружини.
3.или резани пружини с газови амортисьори(щот обикновените нема да издържат много
4.или твойте амортисьори(които пак нема да издържат) с твъри ниски пружини
5.абе що напрао не си земеш ено регулируемо окачване и да си я прайш както ти е кеф щот очевидно имаш некви претенции
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
а и друго забрайх.ако режеш и осташ с твоте амортисьори се приготви за доста често сменане я на тампони или шарнири абе доста неща по окачването.и аз имзм план за такова нещо ама смятам да си закупя цяло окачване от голф 2 гти(щот аз такъв имам ама не е гти)примерно дето си е предвидено за голф и си е нисичко/
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София


а по темата- без много много интервенции има едни скоби маи в 911.бг се продаваха за свиване, а има и за разтягане на пружини... ама не мисля че е добра идея да си смъкваш колата... моята и сега даже ми се струва прекалено ниска, камо ли че си е със стандартното окачване...
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
DimoNN написа:...
а по темата- без много много интервенции има едни скоби маи в 911.бг се продаваха за свиване, а има и за разтягане на пружини... ама не мисля че е добра идея да си смъкваш колата... моята и сега даже ми се струва прекалено ниска, камо ли че си е със стандартното окачване...
тва за мен не е добра идея.една пружина смачкаш ли я един път да се деформира ида стане по-къса вече и се губи здравината.
От личен опит те съветвам да не го правиш, правилния вариянт е или спортно или обикновенно, много бързо ще разбиеш нормалните амортесьори със скъсени пружини , мойте ги пълниха бях резнал пружините с винт и половина и за около 7000 предните тропаха а задните клекнаха , няма смисал дори и от спортни пружини или комплект или нищо!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта