Здравейте. Искам да си купя Поло, но не знам много. По принцип искам да е 1.4 , 60 коня, с 5 врати. Какво можете да ме посаветвате да гледам като избирам? Има ли голяма разлика дали ще го взема от някоя автокъща от тук или да ходя до Германия. 200-300 лв. според мен не нси струват пътуването! 
Дълго се 4удех и по едно време като гледам колко проблеми дават моделите '96-'98 се замислих дали пък да не си взема от старите - '93 - хем по евтино, хем карбуратор!
			
									
									Искам да си купя поло - помогнете!!!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
добре дошъл-кликай и чети
  
 
Защо си мислиш че по старите половери са само карбуратор
 
Има и карб,има и моно има и пълна....инжекция имам впредвид.....
Та преди да плащаш-пускаш тук буквите от номера на двг.-то и ще ти се помогне....
			
									
										
						добре дошъл-кликай и чети
Защо си мислиш че по старите половери са само карбуратор
Има и карб,има и моно има и пълна....инжекция имам впредвид.....
Та преди да плащаш-пускаш тук буквите от номера на двг.-то и ще ти се помогне....
- maslinkov
 - Мнения: 1700
 - Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 - Контакти:
 
Когато аз си избирах кола, критериите ми бяха - да евтина, с евтина подръжка, с еко двигател /да покрива евро2 поне. Всички коли, произведени в Европа, след 1996г го покриват, американски, след 1993 и японски, след 2007/ За последните обаче се дължи и ДДС. Немските коли    са с най - евтини части, защото са широко разпространени и има много производители на авточасти, особено колата като направи 10г след поизводството. Не зная с какво сме те наплашили във форума - според мен това са само злободневни проблеми. Моя съвет е като решиш кой модел ти е присърце, тогава да пишеш в темата и лесно ще намериш човек от форума, който има същия и да поставиш интересуващите те въпроси.
			
									
										
						- lrlmodo
 - Мнения: 4356
 - Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
 - Автомобил: Zafira OPC
 - Двигател: Z20LET
 - Местоположение: София, Овча купел
 
Ми двете полота са доста различни  
 
На новото ми пробвай всички скорости дали включват добре, за необичайни шумове, дали имат нормално обороти на празен ход
 
И понеже са имат повечко екстри от тези 90-94, обикновенно те дават дефект. Иначе най-удачния мотор си избрал
 
За старото поло (90-94) тези с карбуратори са малко. Повечето са инжекциони
			
									
										
						На новото ми пробвай всички скорости дали включват добре, за необичайни шумове, дали имат нормално обороти на празен ход
И понеже са имат повечко екстри от тези 90-94, обикновенно те дават дефект. Иначе най-удачния мотор си избрал
За старото поло (90-94) тези с карбуратори са малко. Повечето са инжекциони
Доста са....Макар че читавко си държи цена....
Има едно дето е с газена,синьо,комби за 2500 лв...Често го засичам на светофара на Суходол...има някакъв склад за тръби....те там.
 
Сам си направи сметката-в момента ми се предлага Нисан примера93г. 1.6 SLXс некви ел.екстри,лети джанти,газена...от познат за 2200
Оп...сега видях че си от Русе
			
									
										
						Има едно дето е с газена,синьо,комби за 2500 лв...Често го засичам на светофара на Суходол...има някакъв склад за тръби....те там.
Сам си направи сметката-в момента ми се предлага Нисан примера93г. 1.6 SLXс некви ел.екстри,лети джанти,газена...от познат за 2200
Оп...сега видях че си от Русе
- maks
 - Мнения: 2228
 - Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
1100см няма,само 1,0 и 1,3.2800 ми се вижда много ама знае ли човек.Свали ли на 2200 може да се замислиш,но всичко е относително.За мен лично това че е с карбуратор е предимство,аз в близко бъдеще ще изхвърля инжекционаPeterman написа:Днес ми предлагаха едно поло '91, 1100см, страшно запазено и отвътре, сив металик, карбуратор добре поддържано. Цената беше 2800, но 4овека каза 4е може да смъкне на 2500 лв. Та се за4удих дали са много парите.
- lrlmodo
 - Мнения: 4356
 - Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
 - Автомобил: Zafira OPC
 - Двигател: Z20LET
 - Местоположение: София, Овча купел
 
chy написа:Абе ....има си тръпка в тва да караш 2F![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
За мен-чувството е уникално!Незнам дали като и дойде ред да се разделяме,как ще се чувствам...
И при мен е так, ма това си е болестно състояние
 
Аз мойте няма да я продавам, дори да взема друга
 
по темата: Polo 2F тежи само 800-830кг, 6N1 знам че е по-тежко, но колко
- Anbuch
 - Полохолик
 - Мнения: 3278
 - Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
 - Автомобил: VW POLO 6R
 - Двигател: CGGB 2010г
 - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 
Anbuch написа:Аз 3.5 години карах поло 91 г 1.05 (45 коня) ,а сега от 3 месеца карам по-новият модел 96г. 1.4(60 коня) Няма никаква база за сравнение между двета модела - страшно много се различават.
Като основната разлика е КОМФОРТА! Някои от новите авточасти са на едентични цени като за някои работи дори подръжката на по-старият модел излиза по-скъпа.А за части втора употреба си е мъка със старият модел спрямо по-новият.
Иначе първобитното чувство на удоволствието от натискане на газта при новият модел -хич го няма! Сега мачкам газта -колата изтегля,километража и оборотомера скачат бързо ,обаче просто не ти е кеф (е сигурно с 1.4 16V (101 коня) е кеф , ама...).Докато старият "бъжлек" имаше много по-слабо ускорение ,ама си беше тръпка с него!
Относно разхода на гориво старият модел е фаворит (не само защото празно е с 200 килограма по-леко)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта