лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 сеп 2005 20:58


[steeN] написа:Като срежеш пружините колата ще почне да вози по-меко и ще има по-малък ход на окачването...


По-твърдо си искал да кажеш....надявам се :mrgreen:




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 25 сеп 2005 22:25


Въпроса е малко глупав ама със шлаиф ли си ги рязал или не?!Иначе е станала страхотно! :D


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 25 сеп 2005 22:44


добре де, като срежеш пружините как ще се втвърдява окачването като те са си обикновенни а не спортни. колата ще падне малко надолу но пак ще си се люлее по завоите.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 26 сеп 2005 1:10


Няма да люлее толкова, центъра на тежестта ти слиза по ниско до земята....


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Пон 26 сеп 2005 2:26


А опира ли ти предната броня някъде или предната част на праговете?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 7:59


Stefan написа:добре де, като срежеш пружините как ще се втвърдява окачването като те са си обикновенни а не спортни. колата ще падне малко надолу но пак ще си се люлее по завоите.


Отговора на въпроса ще намериш сам като помислиш малко над думичката "пружина"....


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Пон 26 сеп 2005 10:13


това си е физика(закона на хук) ... ако режеш пружина, премахваш материал. т.е. пружината вече не може да поддържа същото тегло. като това се слuчи това, удряш тампоните при някоя по-голяма дупка, което със спортни пружини няма да се случи.

ето го и наготово, защото едва ли му се смята на някой... http://www.efunda.com/DesignStandards/s ... h.cfm#calc


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 26 сеп 2005 10:32


добре, ами ако качиш двама души когато си срязал пружините, гумите няма ли да опират под калниците???


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 10:33


Achim Lauritzen написа:Въпроса е малко глупав ама със шлаиф ли си ги рязал или не?!Иначе е станала страхотно! :D

да със шлаиф е


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: ре

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 10:35


SkyWalker написа:А опира ли ти предната броня някъде или предната част на праговете?

ми предната броня е на 8см от земята и требва да се внимава,особенно по легнали полицай и при паркиране по бордюри но се ядва ако внимаваш.Вече друг е въпроса че за тая държава освен джип друго не трябва .


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 10:37


Stefan написа:добре, ами ако качиш двама души когато си срязал пружините, гумите няма ли да опират под калниците???

аз съм с 15'' джанти 195.50 гуми и не опира никаде дори и с 2-ма човека ,мои приятел е е 16'' 205.50 и опират в калниците при завои но не фрапиращо.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 26 сеп 2005 10:40


аз също съм с 195-50 R15 затова питам


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 10:56


Stefan написа:аз също съм с 195-50 R15 затова питам

няма да имаш абсолютно никви ядове

пускам и техниката на рязане без да требва да се сваля пружината и т.н.
значи първо се вдига от едната страна на крик -отбелязваш една намотка (не повече ) и режеш -реже се в долната част на пружината( с малък шлаиф с малък диск за да е докоснеш некоя друга намотка) ,като малко преди да се отреже напълно се спуска колата от крика и се натиска няколко пъти(като проверка на амортисьор) ще се чуе пукане,вдига се пак на крик и се вади намотката от амортисьора ,намества се пружината и се сваля колата ,повтаря се с другите същата процедура
трябва да знаете няколко неща
1.почва се отпред назад
2 задните пружини се взимат по малко от предните т.е.
3.трябва да се мери наистина точно за да не си отваря допълнителна работа
успех


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 26 сеп 2005 10:58


www.arenabg.com написа:значи викам да я пусна тая тема защото съм чул доста мнения за и против да се режат пружините(преди да се наявия да ги режа ) но всички които са били против или не са опитвали или са с оргинално спортно окачване за което цената е недвусмислена . Вече от месец съм с рязани пружини и ще споделя с вас резултата.Влиза в завоите по добре общо взето е по устоичива от преди вози една идея по твърдо но в рамките на поносимото,за цената може да ви се струва лъжа но платих 20 лв. за рязането на 4 те ,пича които ги ряза си е измислил собствена техника на рязане без да ги сваля става бързо (20 мин) точно и най вече ефтино .разбира се по добре е цялостно окачване но 20лв. в сравнение с 600 ми се струва добре а ??

Покарай малко повече. Аз не съм с рязани пружини, но познавам двама души, на които им се счупиха пружините, защото ги бяха отрязали. Може да издържат 5, 10, 15к км, но опастността да се счупят по Бг пътищата е много голяма, и не дай си Боже това да се случи в завой със 120, или друг 'подходящ' момент. Просто рязаната пружина поема много по-големи натоварвания от нормалната, и в един момент не издържа и се чупи. Че стойката е по-добра - няма спор, но...


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 11:03


ACCELERATOR написа:
www.arenabg.com написа:значи викам да я пусна тая тема защото съм чул доста мнения за и против да се режат пружините(преди да се наявия да ги режа ) но всички които са били против или не са опитвали или са с оргинално спортно окачване за което цената е недвусмислена . Вече от месец съм с рязани пружини и ще споделя с вас резултата.Влиза в завоите по добре общо взето е по устоичива от преди вози една идея по твърдо но в рамките на поносимото,за цената може да ви се струва лъжа но платих 20 лв. за рязането на 4 те ,пича които ги ряза си е измислил собствена техника на рязане без да ги сваля става бързо (20 мин) точно и най вече ефтино .разбира се по добре е цялостно окачване но 20лв. в сравнение с 600 ми се струва добре а ??

Покарай малко повече. Аз не съм с рязани пружини, но познавам двама души, на които им се счупиха пружините, защото ги бяха отрязали. Може да издържат 5, 10, 15к км, но опастността да се счупят по Бг пътищата е много голяма, и не дай си Боже това да се случи в завой със 120, или друг 'подходящ' момент. Просто рязаната пружина поема много по-големи натоварвания от нормалната, и в един момент не издържа и се чупи. Че стойката е по-добра - няма спор, но...

това маи е според зависи,аз имам приятел които е 5 -врати и постоянно вози по 2-3 човека,минал е 20к до сега и няма проблеми,пак провтарям че е по добре да си се купи всичко от магазина само че 600лв. за кола на 11 години не ми се дават.Иначе нали знаещ че всичко е на късмет с домашния маистор.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта