Голф 4 Покупка
Ами от 8-9/100 (извънградско) до 12-13/100 (при ръчка) газ ми харчи , но най вече зависи от карането. Като я кара мойта приятелка дава с около литър газ по-малко , ама тя я кара по-бавно , Иначе когато беше само на бензин съм падал на 6.5/100 извънградско , но при скорост около 110 и нощно каране при спокойно движение.
Проблеми никакви не сам имал. Аз я имам от около три месеца и съм и навъртял 20000 км. като 10000 от тях на газ. Сменял сам косумативи и водна помпа защото беше взела да изпуска вода , но и тя се води консуматив.
Не намирам разлика при вървенето на газ и на бензин.
Средният ми разход най-грубо е около 10/100 газ.
Може би ако я карах по-малко нямаше да и слагам газова.
На колегата му препоръчвам ако ще е 1.8 да турбо.
Аз съм изключително доволен от колата.
Проблеми никакви не сам имал. Аз я имам от около три месеца и съм и навъртял 20000 км. като 10000 от тях на газ. Сменял сам косумативи и водна помпа защото беше взела да изпуска вода , но и тя се води консуматив.
Не намирам разлика при вървенето на газ и на бензин.
Средният ми разход най-грубо е около 10/100 газ.
Може би ако я карах по-малко нямаше да и слагам газова.
На колегата му препоръчвам ако ще е 1.8 да турбо.
Аз съм изключително доволен от колата.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:kircheto написа:
1.4 16в- не ти го препоръчвам
1.6 16в под 2000г - не ти го препоръчвам
1.6 16в 105кс 2001-2002 Хайлайн -добър вариант
2.3 V5 много харчи и върви по малко от 1.8Т
1.8 турбо най - добрия вариант
Само че за съжаление на цената на ТДИ
Да ви кажа не съм сигурен но 1,8Т не се ли слага само на GTI ?
Читаво GTI (4 врати 98,99) излиза 13500 и нагоре и не се знае колко е читаво щото такива коли на запад не ги карат пенсионери от вкъщи до аптеката и обратно, вярно - ще се намери и за 12 000 но само името му ще е GOLF . Търговеца да знаете никога няма да се мине ...
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
propparo написа:jetta75 написа:.Личното ми мнение е че колите с малка кубатура са уж икономични а не са.Те се натоварват повече и бързо се износват ДВГ.
Точно и мое мнение.
Аз личмо съм почитател на 1,8Т или TDI-то.И двете са с турбини,така че си имат тънки места,но бензинката е по-улеснена при ремонти и финансово ....
Не съм изобщо съгласен с теб ... точно за 1,8 Т не знам кое му е по улесненото финансово ...
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
babayagaaa написа:
Не съм изобщо съгласен с теб ... точно за 1,8 Т не знам кое му е по улесненото финансово ...
Ей сега ще те светна кое.И съм сигурен че ще се съгласиш.
С един ARL 1.9 TDI 150 к.с. 2001год. се разправяме вече месец.Даже при колегата niks76 сме ходили до Варна /голямо благодарско на него отново/.
Та накратко,пукна бутало.Досега е дадено около 4500лева,да правилно четете 4500 лева за ремонт и колата пак не върви и в момента пак е в бокса за довършителни работи,защото е бъкана с електроника,толкова датчици на едно място не сте и сънували сигурно,както и да е.Правиха я в Пловдив,но това е друга тема и като се оправи на 100% ще постна тема отделна,че да знаят колегите с такива двигатели за какво иде реч.Та досега е хвърлено 4500 лева,като това е без разходите за разкарване насам натам по сервизи,които отказват ремонта.Отделно изглежда ще се сменя още или турбина или дюзи,което значи минимум още 2000 лева с труда.Та стават 6500 лева,колега,ако на теб ти се струват малко и приемливо---това е друга бира вече.
Да не ви идва на главата,че мамата си е.ало от псевдоразбирачи и маркови автосервизи.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Забравих и още нещо,в автомагазините като чуят за какъв двигатек иде реч,че и дизел направо им засияват усмивките и почва едно дране на кожи.
Всяка една дюза започва от цена 1150 лева,като има отстъпка в това число от 100 лева ако върнеш старите за рециклиране.
Турбината /Garret GT 1749V/ започва от 860 евро,1170 евро,1490 евро поръчана директно от производителя чрез онлайн магазин в Германия.
Различните цени са за различни материали турбини,1,2 и 3-та серия съответно осигуряващи и различно работно налягане от там и различна максимална мощност.
Цената в BG стига до 4050 лева за турбина,като си сваляш твоята,даваш им я и чакаш до 2 месеца !!! за доставка.Е това ако не е изнудване и надуване изкуствено на цените,на.
Благодарение на колега от форума,стана възможно намиране на турбини и на по-приемлива цена.Ако някои има проблеми някога да пише на ЛС,да не дава излишни пари.
Та ако това изброеното до сега ви се струва евтино,за мен не е.
Всяка една дюза започва от цена 1150 лева,като има отстъпка в това число от 100 лева ако върнеш старите за рециклиране.
Турбината /Garret GT 1749V/ започва от 860 евро,1170 евро,1490 евро поръчана директно от производителя чрез онлайн магазин в Германия.
Различните цени са за различни материали турбини,1,2 и 3-та серия съответно осигуряващи и различно работно налягане от там и различна максимална мощност.
Цената в BG стига до 4050 лева за турбина,като си сваляш твоята,даваш им я и чакаш до 2 месеца !!! за доставка.Е това ако не е изнудване и надуване изкуствено на цените,на.
Благодарение на колега от форума,стана възможно намиране на турбини и на по-приемлива цена.Ако някои има проблеми някога да пише на ЛС,да не дава излишни пари.
Та ако това изброеното до сега ви се струва евтино,за мен не е.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта