Какъв Голф 4 да си купя?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
BajGudjan
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какъв Голф 4 да си купя?

Мнениеот BajGudjan » Пон 26 сеп 2005 17:03


Здравейте. От известно време имам идея да си купя Голф 4, но за съжаление не знам нищо за тях. Разглеждах ги като цени в mobile.bg и mobile.de, но като качества ще Ви помоля да ми помогнете Вие. Предпочитанията са ми или бензин-150к.с. и след това-газ :lol: , или дизел-110/130к.с. и след това-чип тунинг. Ако някой има впечатления от четворките моля да помогне. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 26 сеп 2005 17:04


150 кс бензин и после газ - забрави този вариянт
Турбо двигател да се слага газ е кощунство (анатема)
Търси дизел


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 17:07


ТДИ(за предпочитане червеното И и червеното Д-150коня е ) аз поне 2006 при мои планове ще взимам или такъв или Ц220 ЦДИ(мерцедес)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 26 сеп 2005 17:10


ТДИ 4моушън :!:


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пон 26 сеп 2005 17:15


vw_golf_2_Memphis написа:ТДИ 4моушън :!:


Даааааааа bowdown bowdown bowdown :heavymetal:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 26 сеп 2005 17:18


vw_golf_2_Memphis написа:ТДИ 4моушън :!:

Къде ги подаряват викаш? :)
Завийте ми един, два ако може :wink:


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пон 26 сеп 2005 17:26


Аз съм за бензиновия но без газ.
Лично мое мнение: много коне и много евтино някакси не се връзват-или мощно возило с повечко разходи или по куцо конче пък по ефтиджос :D


ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivan4o » Пон 26 сеп 2005 17:32


1.8T :arrow: 150 hp


BajGudjan
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BajGudjan » Пон 26 сеп 2005 17:43


Ясно е, че май ще бъде дизел. Ама кой? 110к.с. или 130к.с. Нали по-мощния бил с помпа дюза, а другия не. Или аз нещо бъркам? :oops:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 18:02


BajGudjan написа:Ясно е, че май ще бъде дизел. Ама кой? 110к.с. или 130к.с. Нали по-мощния бил с помпа дюза, а другия не. Или аз нещо бъркам? :oops:

всичките дизели са добри ,въпроса е че разхода при едните ще е по голям но също така и ще дърпа повече ,един приятел имаше ТДИ(4ервеното И и Д ) отиде на божура преди време и се бега с некъв,на климатик го скъса -после DJ- като каза че е дизелов голфа хората не можаха да повярват


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Пон 26 сеп 2005 19:06


Аре малко инфо!
Червено Д и И почти винаги значи помпа Дюза. Такива двигатели за Г4 са 100, 115, 130, 150(не съм сигурен!!!!!!) коня!
Разликата между помпа дюза и по-стария ТДИ е обсъждано многократно!
Та от сега да ти кажа, вземаш дизел, предвиждаш още малко пари за ново турбо (ако не е сменяно, ама ме съмнява) и си готов!
Ако имаш пари за 4motion взимай, независино дали е 100 или 130(май само с такива мотори се прави!). Не се подлъгваи по малкото коне на 100 коня, не можеш да си представиш как върви!
Имам известен опит с ТДИ-та и ти казвам че това е колата!


BajGudjan
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BajGudjan » Вто 27 сеп 2005 1:24


А можеш ли да ми кажеш колко пара е едно такова турбо и дали винаги е за смяна. На колко километра издъхват?


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 27 сеп 2005 9:02


Аз съм за T[color=red]DI[/color] 4motion


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 27 сеп 2005 9:06


BajGudjan написа:А можеш ли да ми кажеш колко пара е едно такова турбо и дали винаги е за смяна. На колко километра издъхват?


Нова турбина струва майка си и баща си...... не мисля че като го вземеш трябва непременно турбината да се сменя (това не е G60 или G40 ... там има ремък който трябва да се сменя на 25000 км)- можеш да провериш налягането което дава на първо време ..... от препатили хора съм чувал че ремонтите на турбините не винаги са много успешни - така че ако е за смяна по добре друга втора ръка и в краен случай нова ....

ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 27 сеп 2005 14:46


zaio_baio написа:
BajGudjan написа:А можеш ли да ми кажеш колко пара е едно такова турбо и дали винаги е за смяна. На колко километра издъхват?


Нова турбина струва майка си и баща си...... не мисля че като го вземеш трябва непременно турбината да се сменя (това не е G60 или G40 ... там има ремък който трябва да се сменя на 25000 км)- можеш да провериш налягането което дава на първо време ..... от препатили хора съм чувал че ремонтите на турбините не винаги са много успешни - така че ако е за смяна по добре друга втора ръка и в краен случай нова ....

ZB
http://autodiags.net-bg.net


Не плаши така човека, една турбина от Германия ако върнеш старата струва около 500 - 600 евро (за кола от 10000 евро едва ли е проблем!). Колкото до това дали се чупят, аз всички които познавам и са с турбо от поколението на Г4 1997 и нагоре, са имали проблем с него, пък и в документите пише 130000 - 150000 км и айде! рекорда за сега е 30000 км.! Става дума както за Г4/Бора, така и за Шкода, Ауди и тн. Не е болка за умиране, но си назад още 1500 лв! И все пак си струва, вервай ми!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 96 госта