
Какъв Голф 4 да си купя?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Какъв Голф 4 да си купя?
Здравейте. От известно време имам идея да си купя Голф 4, но за съжаление не знам нищо за тях. Разглеждах ги като цени в mobile.bg и mobile.de, но като качества ще Ви помоля да ми помогнете Вие. Предпочитанията са ми или бензин-150к.с. и след това-газ
, или дизел-110/130к.с. и след това-чип тунинг. Ако някой има впечатления от четворките моля да помогне. Благодаря предварително.

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
ТДИ(за предпочитане червеното И и червеното Д-150коня е ) аз поне 2006 при мои планове ще взимам или такъв или Ц220 ЦДИ(мерцедес)
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
BajGudjan написа:Ясно е, че май ще бъде дизел. Ама кой? 110к.с. или 130к.с. Нали по-мощния бил с помпа дюза, а другия не. Или аз нещо бъркам?
всичките дизели са добри ,въпроса е че разхода при едните ще е по голям но също така и ще дърпа повече ,един приятел имаше ТДИ(4ервеното И и Д ) отиде на божура преди време и се бега с некъв,на климатик го скъса -после DJ- като каза че е дизелов голфа хората не можаха да повярват
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Аре малко инфо!
Червено Д и И почти винаги значи помпа Дюза. Такива двигатели за Г4 са 100, 115, 130, 150(не съм сигурен!!!!!!) коня!
Разликата между помпа дюза и по-стария ТДИ е обсъждано многократно!
Та от сега да ти кажа, вземаш дизел, предвиждаш още малко пари за ново турбо (ако не е сменяно, ама ме съмнява) и си готов!
Ако имаш пари за 4motion взимай, независино дали е 100 или 130(май само с такива мотори се прави!). Не се подлъгваи по малкото коне на 100 коня, не можеш да си представиш как върви!
Имам известен опит с ТДИ-та и ти казвам че това е колата!
Червено Д и И почти винаги значи помпа Дюза. Такива двигатели за Г4 са 100, 115, 130, 150(не съм сигурен!!!!!!) коня!
Разликата между помпа дюза и по-стария ТДИ е обсъждано многократно!
Та от сега да ти кажа, вземаш дизел, предвиждаш още малко пари за ново турбо (ако не е сменяно, ама ме съмнява) и си готов!
Ако имаш пари за 4motion взимай, независино дали е 100 или 130(май само с такива мотори се прави!). Не се подлъгваи по малкото коне на 100 коня, не можеш да си представиш как върви!
Имам известен опит с ТДИ-та и ти казвам че това е колата!
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
BajGudjan написа:А можеш ли да ми кажеш колко пара е едно такова турбо и дали винаги е за смяна. На колко километра издъхват?
Нова турбина струва майка си и баща си...... не мисля че като го вземеш трябва непременно турбината да се сменя (това не е G60 или G40 ... там има ремък който трябва да се сменя на 25000 км)- можеш да провериш налягането което дава на първо време ..... от препатили хора съм чувал че ремонтите на турбините не винаги са много успешни - така че ако е за смяна по добре друга втора ръка и в краен случай нова ....
ZB
http://autodiags.net-bg.net
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
zaio_baio написа:BajGudjan написа:А можеш ли да ми кажеш колко пара е едно такова турбо и дали винаги е за смяна. На колко километра издъхват?
Нова турбина струва майка си и баща си...... не мисля че като го вземеш трябва непременно турбината да се сменя (това не е G60 или G40 ... там има ремък който трябва да се сменя на 25000 км)- можеш да провериш налягането което дава на първо време ..... от препатили хора съм чувал че ремонтите на турбините не винаги са много успешни - така че ако е за смяна по добре друга втора ръка и в краен случай нова ....
ZB
http://autodiags.net-bg.net
Не плаши така човека, една турбина от Германия ако върнеш старата струва около 500 - 600 евро (за кола от 10000 евро едва ли е проблем!). Колкото до това дали се чупят, аз всички които познавам и са с турбо от поколението на Г4 1997 и нагоре, са имали проблем с него, пък и в документите пише 130000 - 150000 км и айде! рекорда за сега е 30000 км.! Става дума както за Г4/Бора, така и за Шкода, Ауди и тн. Не е болка за умиране, но си назад още 1500 лв! И все пак си струва, вервай ми!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 91 госта