Кое от тея е въпросния байпас

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Кое от тея е въпросния байпас

Мнениеот sexov » Сря 02 яну 2008 15:34


Изображение

Кое от тея е въпросния байпас който се маха и парното духа Сахара




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 02 яну 2008 16:00


Това с червената стрелка се ебава.
Иначе най-добре махни и двата защото при махане на този металния другия вече си губи смисъла, а и ако не го махнеш ще трябва да го запушваш.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Сря 02 яну 2008 16:30


На мене май трябва най дълго да ми се обяснява.
Значи ако правилно съм разбрал трябва да махна металното нещо и другото дето прилича на него, но е пластмасово и сигурно и маркуча, който ги свързва нали. Просто слагам тръбички на мястото на тези камбанки и не ги свързвам помежду им както са сега с това маркученце :D


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 02 яну 2008 18:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:55, променено общо 1 път.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Продължение на одисеята

Мнениеот sexov » Пон 07 яну 2008 13:15


Значи пичове проблема явно не е в байпаса
Загрях сега хубаво двигателя и всички маркучета са еднакво топли
преди и след байпаса. И този който свързва двете камбанки металната и пластмасовата. Вътре стрелката показва добра температура а духа студено :D :D от парното.
Това нали значи че байпаса си работи щом през него преминава циркулира топлия антифриз и значи и че термостата е добри.
Какво остава тогава клапите ли в тях ли е магията на топлото :D


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Re: Продължение на одисеята

Мнениеот pacohaker » Пон 07 яну 2008 13:42


sexov написа: клапите ли в тях ли е магията на топлото :D

:да:


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот kamo_73 » Пон 07 яну 2008 20:54


имьх същия проблем на г2 докато загрява духа топло загрей ли спира топлото.махнах онези неща от снимката-байпаса и става Африка използвай pvc тъба 20мм за топла вода


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Пон 07 яну 2008 21:21


kamo_73 написа:имьх същия проблем на г2 докато загрява духа топло загрей ли спира топлото.махнах онези неща от снимката-байпаса и става Африка използвай pvc тъба 20мм за топла вода


Послушай човека, и аз съм без такиз неща и се топля здраво. :wink:


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 08 яну 2008 13:00


:idea: Вместо да махаш клапаните, можеш да ги свалиш и разпробиеш - така няма да ти се налага да търсиш снадки за маркучите.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Вто 08 яну 2008 13:25


То явно че от тея байпаси ще се тръгне първо след като опита с подмяната им с тръбички и доста по лесен и май е редно да се тръгва от по лесния възможен проблем към по трудния :D
И по метода на изключването
И ако няма промяна минаваме на разколачване на табло и всичко дето пречи до достигането на тея клапи :D


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 08 яну 2008 18:25


А дунапрени да са хвъркали от духалките по таблото? Ако да КЛАПИ :idea:


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Сря 09 яну 2008 9:30


Хвърчали са ама аз си помислих че са от тея покривала на говорителите на таблото. Хвърчаха едни малки черни парченца незнам дунапрен ли ша е.
Мислех да пробвам да ги махна тея клапани и да видя нещо ще се промени ли и ако няма промяна да разколачвам таблото да търся клапите защото съм убеден че поне част от проблема е там :D
Иначе да се похваля вчера си занесох колата да я газифицират реших се и аз :D
И като си я взех и брех парно да та изгори :D освен газифицирането и още един голям плюс :D
Викам си тея пичове са ми махнали тези камбанки-байпаси и си отворих капака гледам точно така е :D :D :D
Та сега имам парно и добре че се оказаха байпасните клапани че иначе в тея снегове и студове как се разколачва таблото :D
Пък на лято ще направя една профилактика и на клапите като се стопли
Благодаря на всички за саветите и мненията :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта