Тече ми масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 сеп 2005 18:47


Подобрители нема как да има,щото пичовете беха измили двигателя перфектно само отгоре обаче и къв е смисъла да будат добавки като двигателя е чист.Значи аз и смених маслото още преди 20 дни и не съм усетил няква промяна,а иначе нема как да забележа теча когато я купувам шото беше лъсната и сигурно си е текла още при италианеца.Незнам вече кво да си мисля,обаче трябва да разглабям,шото иначе ше си цапам асфалта и ше си доливам масълце.Кви са цените на услугата смяна на гарнитура на глава?




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 19:03


Митю'Пищова написа:Подобрители нема как да има,щото пичовете беха измили двигателя перфектно само отгоре обаче и къв е смисъла да будат добавки като двигателя е чист.Значи аз и смених маслото още преди 20 дни и не съм усетил няква промяна,а иначе нема как да забележа теча когато я купувам шото беше лъсната и сигурно си е текла още при италианеца.Незнам вече кво да си мисля,обаче трябва да разглабям,шото иначе ше си цапам асфалта и ше си доливам масълце.Кви са цените на услугата смяна на гарнитура на глава?

зависи коя гарнитура?? ,ако е тая на капака на двигателя е (8лв. гарнитурата и 5лв. смяната -отвиват се 8 болта и после се затягаТ)


Потребителски аватар
Golf 2 KR
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 мар 2005 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тече ми масло

Мнениеот Golf 2 KR » Пон 26 сеп 2005 19:08


[quote="Митю'Пищова"]тече ми масло от гарнитурата на главата.
Пич обърни внимание на гарнитурата
на капака на клапаните.Може като са
я сваляли ако въобще са я сваляли
да са я сложили наобратно.Погледни
и семерингите нищо че са ги сменили
:wink: .


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 сеп 2005 19:25


Нищо от мойте хора не е сваляно,а семерингите ги смениха като свалиха ангренажния ремък,без да свалят капака на клапаните или главата.Възможно ли е да е сменяна в Италия гарнитурата на главата и да не е стегната добре?Хич не ми се иска да е прегрявана и да е изкривена тая глава,оффффффффффффффф :cry: :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 19:41


Митю'Пищова написа:Нищо от мойте хора не е сваляно,а семерингите ги смениха като свалиха ангренажния ремък,без да свалят капака на клапаните или главата.Възможно ли е да е сменяна в Италия гарнитурата на главата и да не е стегната добре?Хич не ми се иска да е прегрявана и да е изкривена тая глава,оффффффффффффффф :cry: :cry: :cry: :cry:
аз пак ще се изкажа негативно ,но 90% от докараните коли от Италия са перфектни на външен вид после се почве,Маика ми си купи преди време поло 98г,беше супер слънчево п след точно 1месец и половина се почна ,тропане клопане ,лагери вият от всякаде-абе ужас,продаде го и сега е с поло само че австрийско и е перфектно .
Отиди на свестен маистор ,ако искаш в София да ти погледне колицата от всякаде да ти каже за какво става на въпрос че така са само догатки


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 26 сеп 2005 20:55


Е ти много лесно се плашиш , какво си мислиш за колите втора употреба взимаш и караш....няма такива филми ще смениш някоя гарнитурка семеринг или каквото е нужно и после каране. И защо пък да е прегрявана ;). Така, че рано е да се отчайваш. Хората турбо за 1к сменят и си викат добре че е само тва ти за една гарнитура рев ;).


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 26 сеп 2005 21:57


На 1,3 и 1,4 моторите гарнитурата на главата маи им е слабо място.И аз минах тва изпитание-шлаиф на главата и гарнитура.След това колата вървеше една идея по добре.Не е толкова страшно колкото звучи.При наличието на добър маистор е работа за един ден и след това забравяш.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 сеп 2005 22:03


Не е задължителен шлайфа на главата . НО проверката за равнинност е задължителна !!! Може преди теб колата да е прегрявана и главата да е изметната.
Да се почисти много добре при смяната на гарнитурата и главата и блока от остатъци на стара гарнитутра. И главата и блока да се огледат за язви по контактните повърхности от "идеален антифриз".
Особено внимание на участъка от където тече.Щом е 0,5л е теч. а не сълзене и това е сериозно.!
За Голф 2 ка на гарнитурата на капака на клапаните има едни допълнителни половин О .Ако не са сложени или наместени може оттам да тече.Те са сини -силиконови.
Болтовете на главата , ако са с вътрешен шестограм и след 94г кола/ мисля годината./ се сменят задължително.При стягане се провлачват и няма гаранция за надежност при повторно стягане/ дали няма да отхлаби или се скъса при затягане./
Гарнитура за глава по спомени от преди 2 години е около 25 лв.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 27 сеп 2005 6:39


Голфара е 92 годинка.1.4/ABD,има и газова уредба,слагана в Италия.Взвх го за 4000лв,нов внос.Мисля че всеки на мое място щеше да го направи.Точно за провлачването на болтовете ми казаха затва трябвало да се сменят,но той не е след 94 година?С кръглия въздушен филтър е двигателя.Значи пичове чака ме работа.Вярно ли е че когато вече е взимано от главата после не трябва да се пържи колата а по-лекичко да се кара?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 27 сеп 2005 8:40


Гледай сега пич - и на мен ми течеше масло! Ходих на 3 майстори - 3 различни мнения. Единия вика: от гарнитурата на главата - сменяй, шлайфай.... и всичко ще се оправи. Другия вика - абе гарнитура на капака на клапаните - сменяй. Ееее накрая смених - и пак почна да тече :-) Накрая се оказа, че тези гарнитури имат неква си джада, дет с времето (около 5-6 месеца) се износвала. Свалихме гарнитурата, малко черен силикон на едно местенце, леко затягане на болтовете и край - мотора заспа - никво масло, никви чудеса, никви гарнитури на главите, никво шлайфане.... Може да съм късметлия, че минах евтино - дано и при теб да е така. Обаче като за начало, пробвай от по-лесния към по-трудния вариант. Винаги всеки майстор, ще ти каже, че е най-гадния за теб вариант, за да лапа кинти. А иначе може да е нещо мнооо просто дет се оправя за 5 лева


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 27 сеп 2005 9:03


Когато ремонтирах мотора на предният Голф 2 ка 1,6л бензин , въпреки, че беше 1987г болтовете бяха за смяна.
На гарнитура на главата не се слага силикон. Едно време слагаха /около 1970-1980г/майсторите един червен херметик.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 27 сеп 2005 9:19


kris11 написа:...На гарнитура на главата не се слага силикон. ..


Не говоря за главата, а за капака на клапаните


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 27 сеп 2005 19:07


Пичове,проблема е с гарнитура на глава,и изглежда понеже там са валовете и е голямо налягането и натоварването затова изпуска там гарнитурата.Дали да не пробвам първо с натягане,ама незнам колко килограма трябва или то си пише на болтовете?Днес мислех да купя една добавка за маслото дето запушвала течове,ама 12 кинта струваше и се отказах,а и не е гаранция.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 27 сеп 2005 19:52


Може да ти е изметната главата. Абе отваряй какво се чудиш трябва ти нова гарнитура за глава, динамометричен ключ. Задължително проверка за равнинност на главата !! Понеже и така е отворена смени и маслоотражателите /изпичат се и са като дърво като поостареят оттами харчиш повече масло.Добре е да се припаснат клапаните.После ще е часовник колата. След продължителна работа има и нагар и подбитости по клапаните и не уплътняват както трябва.
Ремонт на главата - припасване на клапани и смяна на маслоотражателите -120 лв. Шлайф глава 20-30 лв зависи от деформацията.
Няма да съжаляваш от горният ремонт. Както и да го въртиш и сучеш колата ти е дърта - не гледай колко са км трите.Те са много повече.
Реално смятай година - минимум - 15000 км, ама минимум- по броя на годините - ето е реалността. Забрави, че я карала баба или дядо само в неделя и понякога ама много малко в събота. :D
За гарнитуира на клапаните няма проблеми да клепаш със маслоустойчив силикон -икономия на нова гарнитура.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Вто 27 сеп 2005 21:39


хех - ами продай я - като си купиш кола я ремонтираш - няма как - колегата крис11 ти е обяснил добре какво да направиш - нямаш много избор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта