Тече ми масло
Подобрители нема как да има,щото пичовете беха измили двигателя перфектно само отгоре обаче и къв е смисъла да будат добавки като двигателя е чист.Значи аз и смених маслото още преди 20 дни и не съм усетил няква промяна,а иначе нема как да забележа теча когато я купувам шото беше лъсната и сигурно си е текла още при италианеца.Незнам вече кво да си мисля,обаче трябва да разглабям,шото иначе ше си цапам асфалта и ше си доливам масълце.Кви са цените на услугата смяна на гарнитура на глава?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
Митю'Пищова написа:Подобрители нема как да има,щото пичовете беха измили двигателя перфектно само отгоре обаче и къв е смисъла да будат добавки като двигателя е чист.Значи аз и смених маслото още преди 20 дни и не съм усетил няква промяна,а иначе нема как да забележа теча когато я купувам шото беше лъсната и сигурно си е текла още при италианеца.Незнам вече кво да си мисля,обаче трябва да разглабям,шото иначе ше си цапам асфалта и ше си доливам масълце.Кви са цените на услугата смяна на гарнитура на глава?
зависи коя гарнитура?? ,ако е тая на капака на двигателя е (8лв. гарнитурата и 5лв. смяната -отвиват се 8 болта и после се затягаТ)
- Golf 2 KR
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 22 мар 2005 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тече ми масло
[quote="Митю'Пищова"]тече ми масло от гарнитурата на главата.
Пич обърни внимание на гарнитурата
на капака на клапаните.Може като са
я сваляли ако въобще са я сваляли
да са я сложили наобратно.Погледни
и семерингите нищо че са ги сменили
.
Пич обърни внимание на гарнитурата
на капака на клапаните.Може като са
я сваляли ако въобще са я сваляли
да са я сложили наобратно.Погледни
и семерингите нищо че са ги сменили

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
аз пак ще се изкажа негативно ,но 90% от докараните коли от Италия са перфектни на външен вид после се почве,Маика ми си купи преди време поло 98г,беше супер слънчево п след точно 1месец и половина се почна ,тропане клопане ,лагери вият от всякаде-абе ужас,продаде го и сега е с поло само че австрийско и е перфектно .Митю'Пищова написа:Нищо от мойте хора не е сваляно,а семерингите ги смениха като свалиха ангренажния ремък,без да свалят капака на клапаните или главата.Възможно ли е да е сменяна в Италия гарнитурата на главата и да не е стегната добре?Хич не ми се иска да е прегрявана и да е изкривена тая глава,оффффффффффффффф![]()
![]()
![]()
Отиди на свестен маистор ,ако искаш в София да ти погледне колицата от всякаде да ти каже за какво става на въпрос че така са само догатки
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Е ти много лесно се плашиш , какво си мислиш за колите втора употреба взимаш и караш....няма такива филми ще смениш някоя гарнитурка семеринг или каквото е нужно и после каране. И защо пък да е прегрявана
. Така, че рано е да се отчайваш. Хората турбо за 1к сменят и си викат добре че е само тва ти за една гарнитура рев
.


- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не е задължителен шлайфа на главата . НО проверката за равнинност е задължителна !!! Може преди теб колата да е прегрявана и главата да е изметната.
Да се почисти много добре при смяната на гарнитурата и главата и блока от остатъци на стара гарнитутра. И главата и блока да се огледат за язви по контактните повърхности от "идеален антифриз".
Особено внимание на участъка от където тече.Щом е 0,5л е теч. а не сълзене и това е сериозно.!
За Голф 2 ка на гарнитурата на капака на клапаните има едни допълнителни половин О .Ако не са сложени или наместени може оттам да тече.Те са сини -силиконови.
Болтовете на главата , ако са с вътрешен шестограм и след 94г кола/ мисля годината./ се сменят задължително.При стягане се провлачват и няма гаранция за надежност при повторно стягане/ дали няма да отхлаби или се скъса при затягане./
Гарнитура за глава по спомени от преди 2 години е около 25 лв.
Да се почисти много добре при смяната на гарнитурата и главата и блока от остатъци на стара гарнитутра. И главата и блока да се огледат за язви по контактните повърхности от "идеален антифриз".
Особено внимание на участъка от където тече.Щом е 0,5л е теч. а не сълзене и това е сериозно.!
За Голф 2 ка на гарнитурата на капака на клапаните има едни допълнителни половин О .Ако не са сложени или наместени може оттам да тече.Те са сини -силиконови.
Болтовете на главата , ако са с вътрешен шестограм и след 94г кола/ мисля годината./ се сменят задължително.При стягане се провлачват и няма гаранция за надежност при повторно стягане/ дали няма да отхлаби или се скъса при затягане./
Гарнитура за глава по спомени от преди 2 години е около 25 лв.
Голфара е 92 годинка.1.4/ABD,има и газова уредба,слагана в Италия.Взвх го за 4000лв,нов внос.Мисля че всеки на мое място щеше да го направи.Точно за провлачването на болтовете ми казаха затва трябвало да се сменят,но той не е след 94 година?С кръглия въздушен филтър е двигателя.Значи пичове чака ме работа.Вярно ли е че когато вече е взимано от главата после не трябва да се пържи колата а по-лекичко да се кара?
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледай сега пич - и на мен ми течеше масло! Ходих на 3 майстори - 3 различни мнения. Единия вика: от гарнитурата на главата - сменяй, шлайфай.... и всичко ще се оправи. Другия вика - абе гарнитура на капака на клапаните - сменяй. Ееее накрая смених - и пак почна да тече
Накрая се оказа, че тези гарнитури имат неква си джада, дет с времето (около 5-6 месеца) се износвала. Свалихме гарнитурата, малко черен силикон на едно местенце, леко затягане на болтовете и край - мотора заспа - никво масло, никви чудеса, никви гарнитури на главите, никво шлайфане.... Може да съм късметлия, че минах евтино - дано и при теб да е така. Обаче като за начало, пробвай от по-лесния към по-трудния вариант. Винаги всеки майстор, ще ти каже, че е най-гадния за теб вариант, за да лапа кинти. А иначе може да е нещо мнооо просто дет се оправя за 5 лева

Пичове,проблема е с гарнитура на глава,и изглежда понеже там са валовете и е голямо налягането и натоварването затова изпуска там гарнитурата.Дали да не пробвам първо с натягане,ама незнам колко килограма трябва или то си пише на болтовете?Днес мислех да купя една добавка за маслото дето запушвала течове,ама 12 кинта струваше и се отказах,а и не е гаранция.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Може да ти е изметната главата. Абе отваряй какво се чудиш трябва ти нова гарнитура за глава, динамометричен ключ. Задължително проверка за равнинност на главата !! Понеже и така е отворена смени и маслоотражателите /изпичат се и са като дърво като поостареят оттами харчиш повече масло.Добре е да се припаснат клапаните.После ще е часовник колата. След продължителна работа има и нагар и подбитости по клапаните и не уплътняват както трябва.
Ремонт на главата - припасване на клапани и смяна на маслоотражателите -120 лв. Шлайф глава 20-30 лв зависи от деформацията.
Няма да съжаляваш от горният ремонт. Както и да го въртиш и сучеш колата ти е дърта - не гледай колко са км трите.Те са много повече.
Реално смятай година - минимум - 15000 км, ама минимум- по броя на годините - ето е реалността. Забрави, че я карала баба или дядо само в неделя и понякога ама много малко в събота.
За гарнитуира на клапаните няма проблеми да клепаш със маслоустойчив силикон -икономия на нова гарнитура.
Ремонт на главата - припасване на клапани и смяна на маслоотражателите -120 лв. Шлайф глава 20-30 лв зависи от деформацията.
Няма да съжаляваш от горният ремонт. Както и да го въртиш и сучеш колата ти е дърта - не гледай колко са км трите.Те са много повече.
Реално смятай година - минимум - 15000 км, ама минимум- по броя на годините - ето е реалността. Забрави, че я карала баба или дядо само в неделя и понякога ама много малко в събота.

За гарнитуира на клапаните няма проблеми да клепаш със маслоустойчив силикон -икономия на нова гарнитура.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта