Мигане лампата на температуата,без (явна)причина,и др.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мигане лампата на температуата,без (явна)причина,и др.

Мнениеот Iavor » Пон 07 яну 2008 10:08


Тази сутрин ми изгасна таблото,и се нулира часовника.Бях в движение,леко го чукнах и се оправи,но започна да мига ,пък,лампата за температурата,а,по показания,не бях вдигнал над 80-90 гр.
След като спрях,огледах бушоназа таблото - здрав,може би не е давал контакт добре,но тази лампа ме вкара в размисъл.
Някой да даде идея?




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 07 яну 2008 10:15


При първоначално подаване напрежение на таблото,тази лампа мига.До колкото виждам си имал токов удар в таблото.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 07 яну 2008 10:18


Vasseto написа:При първоначално подаване напрежение на таблото,тази лампа мига.До колкото виждам си имал токов удар в таблото.

Продължи да си мига,докато не загасих колата.
На какво може да с дължи токовия удар?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 07 яну 2008 12:22


долей малко антифриз ,може и датчика да е .Същото ми се случи веднъж,при мен беше датчика .


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 07 яну 2008 12:55


Благодаря за отговорите!


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 07 яну 2008 13:41


Виж дали мигането е свързано с клатушкане, минаване по неравности, удар с ръка по таблото. Понякога стабилизатора в таблото се клати , напрежението се губи към контролната схема и лампата мига все едно си дал на контакт. Припояването на трите извода към таблото помага.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 07 яну 2008 15:07


cerosina написа:Виж дали мигането е свързано с клатушкане, минаване по неравности, удар с ръка по таблото. Понякога стабилизатора в таблото се клати , напрежението се губи към контролната схема и лампата мига все едно си дал на контакт. Припояването на трите извода към таблото помага.

Припоени са преди няколко месеца,деба!


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 12:09


Iavor написа:
cerosina написа:Виж дали мигането е свързано с клатушкане, минаване по неравности, удар с ръка по таблото. Понякога стабилизатора в таблото се клати , напрежението се губи към контролната схема и лампата мига все едно си дал на контакт. Припояването на трите извода към таблото помага.

Припоени са преди няколко месеца,деба!

Да, но симптомите са точно същите. Огледай и за други студени спойки, най-вече около куплунга. Мигането на лампата за водата може да е и от прекъснат кабел с датчика, прее*ан датчик, но както си го обяснил причината почти сигурно е в таблото.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 09 яну 2008 13:06


И аз залагам на проблем в таблото.Спукана спойка на платката около куплунга или някъде по платката.По-слаба ама не и невъзможна провреда е да прекъсва някой пин на куплунга на таблото (не откъм таблото на платката а контактен проблем между двете крачета на куплунзите).
Успех!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 09 яну 2008 17:03


Да не а грешки в компа?
След като загася,и запаля отново,спира да мига.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 11 яну 2008 17:42


:idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 яну 2008 0:57


Iavor написа:Да не а грешки в компа?

Тсъ! Компа ти изкарва грешката си единствено с онова индикаторче, дето е нарисуван двигател.
Температурата и маслото са си съвсем отделни системи като диагностика.
Я ме открехни едно нещо? Това с включени светлини и увеличена докрай подсветка на таблото прави ли го?
Щото аз установих, че явно имам недобра маса на моето табло, защото карах с намалена подсветка и при ниски обороти явно не зареждаше генератора. В момента, в който си усилих подсветката отново докрай проблема изчезна. Явно някъде ми затваря през подсветката, та ще изка човъркане и при мен :lupe


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 10:36


radotom написа:Я ме открехни едно нещо? Това с включени светлини и увеличена докрай подсветка на таблото прави ли го?

Без да свети таблото.ДРЛ.
Интересното е,че като загася,и запаля след това,нп.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 яну 2008 11:45


Iavor написа:Без да свети таблото....

:dontknow: миии... както и да го мисля, проблем с +12-те или с масата се сещам само...
Не е задължително да е спойка в таблото. Може, ако щеш, и в куплунга на кабела да се е пораздрънкало някое перо. Или в самото му захранване вече на другия край на кабелите.
Пък защо се оправя след рестарт на мотора... Един приятел и колега навиваше един преподавател да пише дипломна работа със заглавие: 'Трактат за масите, нулите и други странности във Вселената' :lol:
Да не би да е тръгнал да си ходи шалтера на контактния ключ? Ама пък не казваш да е почнало да прекъсва нещо.
Нека някой ме подсети: На позиция II на ключа двигателя работи. А на позиция I не, но има ли захранване на таблото? Аз съм с имобилайзер, който ми гаси всичко там, преди да го отдействам и съм забравил! :oops:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта