Тази сутрин ми изгасна таблото,и се нулира часовника.Бях в движение,леко го чукнах и се оправи,но започна да мига ,пък,лампата за температурата,а,по показания,не бях вдигнал над 80-90 гр.
След като спрях,огледах бушоназа таблото - здрав,може би не е давал контакт добре,но тази лампа ме вкара в размисъл.
Някой да даде идея?



Мигане лампата на температуата,без (явна)причина,и др.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
cerosina написа:Виж дали мигането е свързано с клатушкане, минаване по неравности, удар с ръка по таблото. Понякога стабилизатора в таблото се клати , напрежението се губи към контролната схема и лампата мига все едно си дал на контакт. Припояването на трите извода към таблото помага.
Припоени са преди няколко месеца,деба!
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Iavor написа:cerosina написа:Виж дали мигането е свързано с клатушкане, минаване по неравности, удар с ръка по таблото. Понякога стабилизатора в таблото се клати , напрежението се губи към контролната схема и лампата мига все едно си дал на контакт. Припояването на трите извода към таблото помага.
Припоени са преди няколко месеца,деба!
Да, но симптомите са точно същите. Огледай и за други студени спойки, най-вече около куплунга. Мигането на лампата за водата може да е и от прекъснат кабел с датчика, прее*ан датчик, но както си го обяснил причината почти сигурно е в таблото.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Iavor написа:Да не а грешки в компа?
Тсъ! Компа ти изкарва грешката си единствено с онова индикаторче, дето е нарисуван двигател.
Температурата и маслото са си съвсем отделни системи като диагностика.
Я ме открехни едно нещо? Това с включени светлини и увеличена докрай подсветка на таблото прави ли го?
Щото аз установих, че явно имам недобра маса на моето табло, защото карах с намалена подсветка и при ниски обороти явно не зареждаше генератора. В момента, в който си усилих подсветката отново докрай проблема изчезна. Явно някъде ми затваря през подсветката, та ще изка човъркане и при мен

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Iavor написа:Без да свети таблото....

Не е задължително да е спойка в таблото. Може, ако щеш, и в куплунга на кабела да се е пораздрънкало някое перо. Или в самото му захранване вече на другия край на кабелите.
Пък защо се оправя след рестарт на мотора... Един приятел и колега навиваше един преподавател да пише дипломна работа със заглавие: 'Трактат за масите, нулите и други странности във Вселената'

Да не би да е тръгнал да си ходи шалтера на контактния ключ? Ама пък не казваш да е почнало да прекъсва нещо.
Нека някой ме подсети: На позиция II на ключа двигателя работи. А на позиция I не, но има ли захранване на таблото? Аз съм с имобилайзер, който ми гаси всичко там, преди да го отдействам и съм забравил!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта