За Какво е ... и може ли без него ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

За Какво е ... и може ли без него ???

Мнениеот cerber4o » Сря 09 яну 2008 19:17


Може да ви се струва смешно ама аз като незнам и за тфа ще питам пък ако някой обърне внимание мерси значи е тая тенекия с тоя мъркуч незнам за какво е ясно е че смучи топъл въздух ама за какфо ? и може ли без нея ?


http://img90.imageshack.us/img90/4797/zakakvoequ6.jpg

Последна промяна от cerber4o на Сря 09 яну 2008 19:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 яну 2008 19:23


може...ма щом са я сложили по-добре да е там...топлия въздух хваща от колектора...


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Сря 09 яну 2008 19:29


а на двигателя защо пък му е топъл въздух ... деа знам ама се занимавам с двигатели от мн малък а и вече 4 години " УЖ " уча за тая раота и мисля че студения въздух не му пречи ами е по добре


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 09 яну 2008 19:32


Ми махни го шом така мислиш!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 яну 2008 19:33


cerber4o написа:а на двигателя защо пък му е топъл въздух ... деа знам ама се занимавам с двигатели от мн малък а и вече 4 години " УЖ " уча за тая раота и мисля че студения въздух не му пречи ами е по добре


скоро обсъждаха същото по дискавъри и аз тотално се обърках.....според мен има връзка с КПД някво защото така се запазва отделената топлина, но честно нямам точен и разбираем отговор...


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Сря 09 яну 2008 19:37


kbot аз го махнах бе човек пр исках да попитам и нз какфо толкова се нервиш :!:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Сря 09 яну 2008 19:49


топлият въздух се управлява от една клапа ,която е отворена само когато двигателят е студен.по този начин двигателят работи със гориво въздушна смес, която е в оптимална температура още докато е студен самият мотор.когато двигателят загрее клапата се затваря и започва да си взима въздух от другия отвор на кутията ,за въздушният филтър


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Сря 09 яну 2008 20:21


Според мен се затопля входящия въздух за по добро изпарение на бензина и по добро смесообразуване при ниски температури. На старите лади се постигаше със завъртане на капака на въздушния филтър на зима-лято. При теб сигурно е с автоматична клапа по температура на въздуха или антифриза.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Чет 10 яну 2008 0:13


в колегата airjohn е истината :wink: и за да не обледява горивната уредба откъм всмукването и разпръскването


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 10 яну 2008 10:18


Откак се издрънчах в една дупка, металната пластина над колекторите ми изхвърча в небитието барабар с маркуча...разлика няма.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 10 яну 2008 10:23


Такова нещо нямам и никога не сьм имал,но мнисля ,че има смисьл от него и за другата зима жовт и здраве може да си сложа :)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 10 яну 2008 10:39


Аз мойто го махнах говори се, че на газ колата с топъл въздух върви по- малко защото топлия въздух бил по- беден на кислород а студения по- богат а и с топъл въздух харчи и повече което за мен е спорно - при наличие на тази тръба двигателя загрява по- бързо съответно тогава харчи по- малко .
Но пък лятото не ти трябва - абе махай резултат добър има на газ.


Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Чет 10 яну 2008 10:47


аз съм с инжекцион нямам гас ... а това за въздуха е мн правилно казано че студения е мн по богат на кислород и колата е логично да върви пвече ето защо от вчера съм без него ... не забелязвам да върви повече но и не върви по малко ... 8)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 10 яну 2008 10:52


cerber4o написа:аз съм с инжекцион нямам гас ... а това за въздуха е мн правилно казано че студения е мн по богат на кислород и колата е логично да върви пвече ето защо от вчера съм без него ... не забелязвам да върви повече но и не върви по малко ... 8)


А клапата свалил ли си я ?
Щото аз махнах клапата и сложих огромен прав маркуч който отива директно във въздушния филтър.
Обърни внимание за колко време загрява от както я няма.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 10 яну 2008 10:59


при мене още като взех колата тази тръба беше доста накъсана и в последствие при разни интервенции съвсем се изпокъса и аз я махнах вече 2 години карам така и мога да кажа че ненамирам никаква разлика ... чувал съм че имала нещо общо с екологичните норми и затова я слагали в момента немога да си го обясня много добре това най-вероятно колкото побързо загрее толкова помалко вредни газове изхвърля и разхода е помалък ... знам ли важното е че и без нея си работи добре колата ако ми попадне такава читава можеби бих я сложил всепак ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта