Може да ви се струва смешно ама аз като незнам и за тфа ще питам пък ако някой обърне внимание мерси значи е тая тенекия с тоя мъркуч незнам за какво е ясно е че смучи топъл въздух ама за какфо ? и може ли без нея ?
http://img90.imageshack.us/img90/4797/zakakvoequ6.jpg
За Какво е ... и може ли без него ???
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
За Какво е ... и може ли без него ???
Последна промяна от cerber4o на Сря 09 яну 2008 19:26, променено общо 1 път.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
cerber4o написа:а на двигателя защо пък му е топъл въздух ... деа знам ама се занимавам с двигатели от мн малък а и вече 4 години " УЖ " уча за тая раота и мисля че студения въздух не му пречи ами е по добре
скоро обсъждаха същото по дискавъри и аз тотално се обърках.....според мен има връзка с КПД някво защото така се запазва отделената топлина, но честно нямам точен и разбираем отговор...
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
топлият въздух се управлява от една клапа ,която е отворена само когато двигателят е студен.по този начин двигателят работи със гориво въздушна смес, която е в оптимална температура още докато е студен самият мотор.когато двигателят загрее клапата се затваря и започва да си взима въздух от другия отвор на кутията ,за въздушният филтър
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз мойто го махнах говори се, че на газ колата с топъл въздух върви по- малко защото топлия въздух бил по- беден на кислород а студения по- богат а и с топъл въздух харчи и повече което за мен е спорно - при наличие на тази тръба двигателя загрява по- бързо съответно тогава харчи по- малко .
Но пък лятото не ти трябва - абе махай резултат добър има на газ.
Но пък лятото не ти трябва - абе махай резултат добър има на газ.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
cerber4o написа:аз съм с инжекцион нямам гас ... а това за въздуха е мн правилно казано че студения е мн по богат на кислород и колата е логично да върви пвече ето защо от вчера съм без него ... не забелязвам да върви повече но и не върви по малко ...
А клапата свалил ли си я ?
Щото аз махнах клапата и сложих огромен прав маркуч който отива директно във въздушния филтър.
Обърни внимание за колко време загрява от както я няма.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при мене още като взех колата тази тръба беше доста накъсана и в последствие при разни интервенции съвсем се изпокъса и аз я махнах вече 2 години карам така и мога да кажа че ненамирам никаква разлика ... чувал съм че имала нещо общо с екологичните норми и затова я слагали в момента немога да си го обясня много добре това най-вероятно колкото побързо загрее толкова помалко вредни газове изхвърля и разхода е помалък ... знам ли важното е че и без нея си работи добре колата ако ми попадне такава читава можеби бих я сложил всепак ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта