1043 кубика 93-та със две бензинови помпи
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
- Автомобил: VW T4
- Двигател:
- Местоположение: София
1043 кубика 93-та със две бензинови помпи
такаа.. понеже не ми отчита нивомера на бензина .. оказа се ,че резервоара е разбит отдолу и е поляно всичко... Отворих го днеска аз и се опитах да извадя поплавака.. но със него излезна още една бензинова помпа която е счупена... не е фатално но е счупена и не подкачва.. Та КФО става подяволите.. Единствения дефект на колата е високия разход на гориво който варира от 8.5 до 10литра на 100! Някой има ли потенциометъра във резервоара да помогне? Или направо цял резервоар май ще е най добре...
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
venom4o написа:maks написа:...и след преодоляване на гравитацията ще обявят новата комета aau...Gesha_GTI написа:... гледай да не излезе некоя искра че ще си майката![]()
Поздрави
Ми ще ви покажа тя просто е била вътре и е потрошена заедно със поплавъците.. въпроса ми е защо е там ? за какво е тая 2-ра помпа ?
Нормално е да има две помпи,едната се води потопяема а другата предполагам че ти е отзад във дясно,отдолу на пода точно кадето свършва калника,там би трябвало да е и така наречения "акумулатор за налягането"...та тази въпросната потопяема помпа има вероятност да здаде багажа ако имаш много малко бензин в резервоара и не успява да засмуква а върти на сухо

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
- Автомобил: VW T4
- Двигател:
- Местоположение: София
Gesha_GTI написа:venom4o написа:тя много бучи тая помпа махная я и запалих колата.. форсирах я до 3000 и нямаше ядове
Потопяемата ли помпа махна или другата,а кога бучи само при палене или в джижение продължава
Само при даване на контакт се чуваше някакво отвратително стържене на помпа.. а то тя била..Аз скоро я сменях другата и тя е безшумна.. Но явно и тая е заминала... Ще купя цял резервоар ,но се чудя дали тя е причината за така високия ми разход.. И да поптима казаха ми за някакъв тампон на моното който бил главния виновник за високия разход? можете ли да ми кажете къде да го намеря ,че не успях...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ей в тая тема съм писал за тоя тампон:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72177
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72177
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dkalfov написа:не е многу особенно сега зимата мен ми качва и 10 понякога ама цедя каквото може да дадеGesha_GTI написа:Пффф човек за 1043куб мотор 9 разход е много баценце,и незнам какво разбираш под счупена бензинова помпа ама гледай да не излезе некоя искра че ще си майката![]()
Поздрави
Ако караш на кратик разтояния (студен мотор) хубаво макарче за 1000куб мотор 10 си е бая,апа ако градско ти дава 10 на загрял мотор определено има някакъв проблем,освен ако не те лови зверския трафик

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта