Трансплантация на ABF от B4 на голф 3
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Golf 3 1.8 написа:G3 написа:rusiq_24 написа:АБФа е с толкова збъркана кутия че не знам кой я е смятал ама ако бях дал на баба ми сигурно щеше да я сметне по добре,сякаш е 300кс.Дълги 1ва 2ра и 3та и къси 4та и 5та
И най вече превключването от 1ва на 2ра е се едно си дал 1ва 3та
Затова май от АБСа скоростите ще са по удачния вариант ама не знам нека някой каже кода на кутията за да видим как е
това до някъде е плюс
+1.по дълъг живот на двигателя
+2.може би по икономично/1,2,3/ грацко
-1.слабо ускорение и т.н.
абф е 150 коня но мисля че 4Т са доста по дълги а се слагат на 1.6карб. 75 коня.....безкраини скорости...![]()
![]()
Колега като са по дълги скоростите колата върви с повече усилие в ниските обороти=по висок разход, а за живота на двигателя мисля че няма ама абсолютно никакво значение с какви скорости си даже като че ли с къси е по добре щот по бързо ги пълни и по кратко време седи в критични обороти, ама ако си е постоянно в червеното, ако ще и без скорости да е, ще згъне цирка по бързо от нормалното......
-с повече усилие но с повече километри в ниските и високите обороти
-по ниски обороти по малък разход
карай с къси скорости на 1-ва и 2-ра , разход обороти/износване/?
карай с дълги скорости на 1-ва и 2-ра в разход обороти/износване/?
1,2и3 са ежедниение сфетофари.....
повечето коли на 5-та с 3000об са на 100км , при 4Т е на 120км/ч
спорет теб кой двигател ще се износи по бързо? икономичност..
и моите примерно 200к дали ще са равни на 200к на колите при който 100км/ч е на 3000об , така е и при 1,2,3и4....
за късите..
-по добро ускорение в повече обороти повече разход
-високи обороти по бързо износване /за 200к примерно /
мисля че VW залагат точно на това дълги скорости повече живот на двигателя и по икономично..
според мен нещата седат така при по слабите мотори но може и да греша , нека кажат колегите който са си сменявали скоростите с по-къси дали разхода има е спаднал особено за извън грацко

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега ясно е че извън градско тва което казваш е в пълна сила!Но не всеки кара извънградско или кара много по малко извън отколкото градско.Аз съм с АБФ с кутия от 9А АИК, и мога да ти кажа че разхода градско пада, същото е като при чипосването колата върви с повече лекота в ниските и по малко подаване на газ=по нисък разход.....Изпитал съм го за това съм толко категоричен, единственото изключение е ако караш извън ПОВЕЧЕ отколкото във.....
- ishodov
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:27
- Автомобил: Passat Corrado
- Двигател: BMR 2007 VR6 1994
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ABF-а от пасата го слагаш в голфа без никакъв проблем може да си останеш със скоростите с лостовия мехианизам ,не е нужно да преминаваш на 5 болта (ако не искаш), можеш да си останеш с твойте карета и полуоски те при 1.8 мисля бяха 100мм както и при абф
ако искаш да слагаш скоростите със жилата трябва да смениш и конзолата с педалите ,защото има помпа на съединителя
ако искаш да слагаш скоростите със жилата трябва да смениш и конзолата с педалите ,защото има помпа на съединителя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта