g.n.g написа:Незнам, ама моите които смених отварят всички на 87 градуса и пак е
със същият проблем!!!
Тогава трябва да пилиш иглата, ако си сигурен, че дължината му отговаря на оригиналния /няма друго решение/
maslinkov написа:g.n.g написа:Незнам, ама моите които смених отварят всички на 87 градуса и пак е
със същият проблем!!!
Тогава трябва да пилиш иглата, ако си сигурен, че дължината му отговаря на оригиналния /няма друго решение/
todor_dj написа:Според мене, ако пиленето на иглата и подлагането на шайби от другата страна на термостата не доведат до резултат по добре е той да се замени с метален.
Цялата процедура по замяната е по лесна от колкото свалянето на пластмасовата основа със закачени купчина маркучи.
Другото което е, че няма гаранции, че с новата пластмаса и старите термостат и фланец температурата на отваряне ще бъде 87 гр. Докато при металния термостат температурата на отваряне е фабрично настроена и може да се провери в гаража без да е монтиран върху двигателя, то при пластмасовите това е невъзможно.
Моето предложение е за директна замяна на пластмасовия термостат.
Вече близо 1500 км. с металния термостат, температурния режим на двигателя е супер. 90 гр. се достигат за около 5 мин. дори и при -10гр. външна температура.
Отделно от това парното е просто превъзходно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта