Колата е на газ
дайте съвет за вибрации в купето на Пасат В3 - 92 год.
-
SladurVW
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дайте съвет за вибрации в купето на Пасат В3 - 92 год.
Карам го от 5 години, какво ли не правих, но не се оправя.
Колата е на газ
Колата е на газ
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Опиши по-подробно, какво си сменил и какво не си! Само на газ ли са вибрациите, или и на бензин. Тук има хора, които много разбират, но не са врачки, които да гадаят и да налучкват, без да си им дал достатъчно информация. А случайно, тези вибрации да са се получили след монтажа на газовата? При мен се получи такова нещо и то се дължи на това, че клапата за въздух на филтъра е застопорена и не се отваря, или затваря. Захваната е със скоба на положение леко отворена. По този начин не ми гасне колата, когато е по инерция при по-висока скорост.
-
SladurVW
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Вибрациите са ми само на ниски обороти на празния ход.Мотора е ABS.Сменил съм всички тамони.Смених и мека връзка на гърнетата.Колата си я взех с газовата уредба. Сменил съм задното гърне, защо се проби, но други не съм. Не мога да разбера дали не е от ауспуховата система. Нито един майстор до сега не може да ми установи от какво е тази вибрация.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
SladurVW написа:Вибрациите са ми само на ниски обороти на празния ход.Мотора е ABS.Сменил съм всички тамони.Смених и мека връзка на гърнетата.Колата си я взех с газовата уредба. Сменил съм задното гърне, защо се проби, но други не съм. Не мога да разбера дали не е от ауспуховата система. Нито един майстор до сега не може да ми установи от какво е тази вибрация.
- Трудно се уцелват читави тампони, някой хора сменят по 3-4 докато уцелят качествен. Също зависи как са ти монтирали меката връзка ако не е напасната добре генерацията седи под напрежение и предава вибраций към купето. Така че това с вибрацийте е доста комплексен проблем и зависи от много фактори които трудно се установяват
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Теодор написа:Трудно се уцелват читави тампони, някой хора сменят по 3-4 докато уцелят качествен. Също зависи как са ти монтирали меката връзка ако не е напасната добре генерацията седи под напрежение и предава вибраций към купето. Така че това с вибрацийте е доста комплексен проблем и зависи от много фактори които трудно се установяват[/list]
За тампоните съм съгласен. При мен беше заминал задният тампон и както се полага си взех нов (от Ауто+). Колата така почна да вибрира, че като минех 30-ина километра почваха да ми търнят ръцете. След доста нерви и мислене си взех оригинален (няма да казвам срешу каква цена
) и колата заспа като бебе- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Също така погледни на някой канал дали ти е на място катализатора.Моя като го махнаха ми сложиха някакво резонаторно гърне (в Ем комплект) и от вибрации и т.н. при обороти около 900-1000 (ПХ) и при 2000 и 4000 ми се тресеше ченето.....решението беше да ида в Крафт и да изринат въпросното гърне и следващото (беше изгоряло отвътре).
Успех!
Успех!
-
SladurVW
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за съветите!
Тампоните са ми Ленфьордер - не са като оригиналните, но не са и .....
Нямам катализатор и най-вероятно като са правили гърнетата са направили цялата магия. Водил съм я на майстори за това, но явно толкова съм попаднал на майстори
Между другото познавам доста Пасатаджии и някой от тях също го имат този проблем. Понеже никой от тях не е установил проблема, затова се обърнах към повече от разбирачите от истинските автомобили!!!!!

Тампоните са ми Ленфьордер - не са като оригиналните, но не са и .....
Нямам катализатор и най-вероятно като са правили гърнетата са направили цялата магия. Водил съм я на майстори за това, но явно толкова съм попаднал на майстори
Между другото познавам доста Пасатаджии и някой от тях също го имат този проблем. Понеже никой от тях не е установил проблема, затова се обърнах към повече от разбирачите от истинските автомобили!!!!!

- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
На моят пасат бяха скъсани и трите, и затова си ги смених с оригинални такива - от моргата разбира се, като ми позволоха да си ги отбирам от камарата. Незнам колко ще ме издържат, но все пак няма да я карам цял живот тази кола я:)
Трябва да призная че ефекта е поразителен, нищо че тампоните са 2-ра употреба. Ето така вместо за 250лв. си взех читави тампони за 40лв.!
Трябва да призная че ефекта е поразителен, нищо че тампоните са 2-ра употреба. Ето така вместо за 250лв. си взех читави тампони за 40лв.!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта