дайте съвет за вибрации в купето на Пасат В3 - 92 год.

Техническа и сервизна информация за Passat
SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дайте съвет за вибрации в купето на Пасат В3 - 92 год.

Мнениеот SladurVW » Съб 12 яну 2008 22:59


Карам го от 5 години, какво ли не правих, но не се оправя.
Колата е на газ :?




Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 12 яну 2008 23:01


Тампони на двигателя?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 23:08


Snejoky написа:Тампони на двигателя?
    :да:


SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SladurVW » Съб 12 яну 2008 23:16


смених всичките
има малко разлика.
Смених мека вразка и пак не изчезва
Намалява, но не изчезва


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 12 яну 2008 23:25


Опиши по-подробно, какво си сменил и какво не си! Само на газ ли са вибрациите, или и на бензин. Тук има хора, които много разбират, но не са врачки, които да гадаят и да налучкват, без да си им дал достатъчно информация. А случайно, тези вибрации да са се получили след монтажа на газовата? При мен се получи такова нещо и то се дължи на това, че клапата за въздух на филтъра е застопорена и не се отваря, или затваря. Захваната е със скоба на положение леко отворена. По този начин не ми гасне колата, когато е по инерция при по-висока скорост.


SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SladurVW » Нед 13 яну 2008 0:51


Вибрациите са ми само на ниски обороти на празния ход.Мотора е ABS.Сменил съм всички тамони.Смених и мека връзка на гърнетата.Колата си я взех с газовата уредба. Сменил съм задното гърне, защо се проби, но други не съм. Не мога да разбера дали не е от ауспуховата система. Нито един майстор до сега не може да ми установи от какво е тази вибрация.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 13 яну 2008 10:00


Има един винт на изпарителя дето регулира оборотите на празен ход.
Загрей колата до 90градуса,включи фаровете да светят и с въртене на винта стабилизирай оборотите докато спре да тресе.Това е то.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 яну 2008 11:09


SladurVW написа:Вибрациите са ми само на ниски обороти на празния ход.Мотора е ABS.Сменил съм всички тамони.Смених и мека връзка на гърнетата.Колата си я взех с газовата уредба. Сменил съм задното гърне, защо се проби, но други не съм. Не мога да разбера дали не е от ауспуховата система. Нито един майстор до сега не може да ми установи от какво е тази вибрация.
    Трудно се уцелват читави тампони, някой хора сменят по 3-4 докато уцелят качествен. Също зависи как са ти монтирали меката връзка ако не е напасната добре генерацията седи под напрежение и предава вибраций към купето. Така че това с вибрацийте е доста комплексен проблем и зависи от много фактори които трудно се установяват :?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Нед 13 яну 2008 18:53


Теодор написа:Трудно се уцелват читави тампони, някой хора сменят по 3-4 докато уцелят качествен. Също зависи как са ти монтирали меката връзка ако не е напасната добре генерацията седи под напрежение и предава вибраций към купето. Така че това с вибрацийте е доста комплексен проблем и зависи от много фактори които трудно се установяват :? [/list]

За тампоните съм съгласен. При мен беше заминал задният тампон и както се полага си взех нов (от Ауто+). Колата така почна да вибрира, че като минех 30-ина километра почваха да ми търнят ръцете. След доста нерви и мислене си взех оригинален (няма да казвам срешу каква цена :motz:) и колата заспа като бебе


elsi_eli
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот elsi_eli » Нед 13 яну 2008 18:56


много е важно гърнетата да са добре захванати с хубави тампони също така тампоните на мотора трябва да са хубави(да не са ментета)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 13 яну 2008 21:11


Също така погледни на някой канал дали ти е на място катализатора.Моя като го махнаха ми сложиха някакво резонаторно гърне (в Ем комплект) и от вибрации и т.н. при обороти около 900-1000 (ПХ) и при 2000 и 4000 ми се тресеше ченето.....решението беше да ида в Крафт и да изринат въпросното гърне и следващото (беше изгоряло отвътре).
Успех!


SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SladurVW » Нед 13 яну 2008 21:36


Благодаря за съветите! :)
Тампоните са ми Ленфьордер - не са като оригиналните, но не са и .....
Нямам катализатор и най-вероятно като са правили гърнетата са направили цялата магия. Водил съм я на майстори за това, но явно толкова съм попаднал на майстори :oops:
Между другото познавам доста Пасатаджии и някой от тях също го имат този проблем. Понеже никой от тях не е установил проблема, затова се обърнах към повече от разбирачите от истинските автомобили!!!!! :D :ahoy


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 яну 2008 22:08


Последните които взех от Порше БГ също са Лемфьордер само че на кутията пише Made in Brazil така че сещай се :twisted:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 14 яну 2008 7:23


На моят пасат бяха скъсани и трите, и затова си ги смених с оригинални такива - от моргата разбира се, като ми позволоха да си ги отбирам от камарата. Незнам колко ще ме издържат, но все пак няма да я карам цял живот тази кола я:)
Трябва да призная че ефекта е поразителен, нищо че тампоните са 2-ра употреба. Ето така вместо за 250лв. си взех читави тампони за 40лв.!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта