Проблеми с работа на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Проблеми с работа на двигателя

Мнениеот Pesho-syncro » Пон 14 яну 2008 14:26


Става въпрос за двигател ABS на Голф-3 -1.8 ; 90 кс.; моноинжекция.
В какво се състои проблемата.
Значи преди две седмици си карам най спокойно по магистрала Тракия и изведнъж Голф-а умря.
Тотално угасна и повече не иска да запали.
Говорих с това момче което ми слага алармата, да не би имобилайзера да прави проблеми. Той ми каза кои кабели от алармата са за имобилайзера, вързах ги 'на късо' все едно няма имобилайзер и колата запали. Зарадвах се, обаче радостта ми не трая дълго. След още 5 км каране пак същото- оборотомера на нулата.
Случая завърши със пътна помощ и солидно олекване от моя страна. Както и да е, сега колата е в гаража и се чудя какво да я правя.
Проблема си стои. Ако не е палена известно време пали, работи малко докато позагрее и после гасне.
Смених бобината на запалването. Никакъв ефект.
Смених комп-а, пак същото.
Смених и делкото, тъй като след много четене по темите излиза честичко датчик на Хол.
Оня ден колата след като е стояла доста време в гаража, запали работи си идеално, разкарвах се насам натам.
Даже рискувах и отидох на работа с нея. Никакъв проблем.
После поуспокоен викам си явно е датчик, карам я на автомивка, само външно, без двигател - голяма грешка.
Никакво палене.
Срам пред хората, обаждам се на Дъртанян да идва да ме дърпа отиваме в гаража, никакъв ток от бобината. След 30 мин паля и запали, и след 10 мин работа пак угасна и пак тоци йок.
Вчера след като беше стояла три дни в гаража на сухо и топло, запали без проблем и си работи близо час.
Явно нещо някъде се мокри и прави проблеми, може би на компа и той гаси колата.
Целия сноп кабеле от комп-а го размотах и съм ги преглеждал едва ли не един по един за пукнатини по изолацията. Нищо.
Навих нов изолирд-банд. днес ме беше страх да ида с нея на работа.
Та освен да почна по лека да я поливам с вода и да видя какво става.
Някой ако може да даде съвет какво става аджеба под капака, много ще съм му благодарен.




Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 яну 2008 15:07


Мойта кола е така на бензин вече 2 години не мога да разбера какво е.Може би бензиновата помпа след определено време и пада дебита или нещо подобно,но 10 мин карам и в рамките на 20 секунди падат оборотите гуми мощност и накрая гасне.Все пак горивния филтьр сменях,катализатор ми казаха,че може да е (махнат ми беше),2 диагностики всичко уж е наред.Само помпата мисля ,че може да е.Мислч ,че при теб е сьщия проблем.И на мен за прьв пьт ми го направи като бях на Тракия и ми беше свьршил метана и си викам...аиде на бенз 10 мин и спрях.Откачах акумулатори да чисти грешки кво ли не..и пак гасне след малко.Не е намокряне поне тва мога да ти кажа.


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Пон 14 яну 2008 15:11


kilima написа:Мойта кола е така на бензин вече 2 години не мога да разбера какво е.Може би бензиновата помпа след определено време и пада дебита или нещо подобно,но 10 мин карам и в рамките на 20 секунди падат оборотите гуми мощност и накрая гасне.Все пак горивния филтьр сменях,катализатор ми казаха,че може да е (махнат ми беше),2 диагностики всичко уж е наред.Само помпата мисля ,че може да е.Мислч ,че при теб е сьщия проблем.И на мен за прьв пьт ми го направи като бях на Тракия и ми беше свьршил метана и си викам...аиде на бенз 10 мин и спрях.Откачах акумулатори да чисти грешки кво ли не..и пак гасне след малко.Не е намокряне поне тва мога да ти кажа.

Де да беше гориво или помпа
да съм ги оправил.
Тоци няма при мееен
Тоцииии
дееба


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Пон 14 яну 2008 15:22


И ако може още един въпрос (дано не ви се стори тъп)
Мотор ABS само един датчик на Хол ли има, а именно тоя в делкото, или имя още някой по колянов вал и другаде, който дава неква информация на комп-а?
И къде се намира комутатора?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 14 яну 2008 15:33


Pesho-syncro написа:И ако може още един въпрос (дано не ви се стори тъп)
Мотор ABS само един датчик на Хол ли има, а именно тоя в делкото, или имя още някой по колянов вал и другаде, който дава неква информация на комп-а?
И къде се намира комутатора?


само един датчик в делкото е.
сигурен ли си в новата бобина с комутатора и в новото делко...
ток няма на някой цилиндър или централно от бобината?
капачка или /палец за пукнатини/ ... навремето с един опел заради палец ме дърпаха доста време...


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пон 14 яну 2008 15:38


ivo123 написа: сигурен ли си в новата бобина с комутатора и в новото делко...


и на мен ми се струва доста странно веднъж да няма ток от бобината, а после изведнъж да се появи...
когато ми се прецака на мен датчика на Хол така правеше - при едната проба дава искра, при следващата - йок...


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 14 яну 2008 18:21


Както карам с на баща ми лагуната и колата изгасна. После никакво палене. Викнах хора да ме дръпнат. Преди да ме закачат чукнах и запали. Закарах я на майстор и той откри проблема в клеясала букса на датчика на коляновия вал. След почистване на буксата с някакъв спрей, да чукна на дърво, колата няма проблеми. Не знам дали голфа има такъв датчик, но не бърка да погледнеш.


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Пон 14 яну 2008 20:00


ivo123 написа:
Pesho-syncro написа:И ако може още един въпрос (дано не ви се стори тъп)
Мотор ABS само един датчик на Хол ли има, а именно тоя в делкото, или имя още някой по колянов вал и другаде, който дава неква информация на комп-а?
И къде се намира комутатора?


само един датчик в делкото е.
сигурен ли си в новата бобина с комутатора и в новото делко...
ток няма на някой цилиндър или централно от бобината?
капачка или /палец за пукнатини/ ... навремето с един опел заради палец ме дърпаха доста време...

От централния кабел на бобината няма ток.
Е то в момента има и колата в момента работи.
Обаче с тоя сняг дето заваля утре ме е страх да тръгна снея че ще ме остави на улицата.
Нещо някъде мокри и дава грешки.
Обаче не знам какво е.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 14 яну 2008 22:43


съмнява ме при толкова сменени неща, че проблема ти се нарича клеморед вътре в купето - ключа за запалването. Оттам може да прави такива магарии и като поработи малко и да прекъсва точите наред.
Друго за да няма искра е датчик хол, бубина и комутатор, но казваш че си с други и пак е така...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми с работа на двигателя

Мнениеот radotom » Пон 14 яну 2008 23:07


Pesho-syncro написа:Смених и делкото, тъй като след много четене по темите излиза честичко датчик на Хол.

Тъп въпрос, ама... сменил си всичко, нали?
И датчика, и магнитния екран, и семеринга вътре...


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Re: Проблеми с работа на двигателя

Мнениеот Pesho-syncro » Вто 15 яну 2008 9:02


radotom написа:
Pesho-syncro написа:Смених и делкото, тъй като след много четене по темите излиза честичко датчик на Хол.

Тъп въпрос, ама... сменил си всичко, нали?
И датчика, и магнитния екран, и семеринга вътре...

Цялото делко.
Взех друго втора употреба.
Не съм го разглабял да видя какво има вътре.
В момента колата си работи.
Даже съм с нея на работа.
Ама не съм вече сигурен в нея.
Освен довечера да почна да я поливам с вода по предното стъкло и да видим какво ще стане.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми с работа на двигателя

Мнениеот radotom » Вто 15 яну 2008 11:29


Pesho-syncro написа:Цялото делко.

Ами... значи остава предположението на колегата ivo123 - контактния ключ.


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Re: Проблеми с работа на двигателя

Мнениеот Pesho-syncro » Вто 15 яну 2008 13:02


radotom написа:
Pesho-syncro написа:Цялото делко.

Ами... значи остава предположението на колегата ivo123 - контактния ключ.

Мисля си че ако е контактния ключ ( не знам на това ли му се казва клеморед), не би трябвало да свети нищо по таблото, нито да върти стартера, а той си върти нормално (е не е много нормално, май ще трябва да му чистя бендикса).
И защо само когато е мокро не пали?
Тая сутрин (верно с много страхове) дойдох с колата на работа, без проблеми.


Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Вто 15 яну 2008 13:34


Не разбрах бобината с каква си я сменил-нова или втора употреба. Преди време моят голф имаше същия проблем-на сухо работеше идеално, но като станеше влажно времето - колата гаснеше. Като проверявах кабела от бубината- веднъж има ток веднъж няма. Оказа се (забелязах го една вечер на тъмно), че бобината е избила и като стане влажно и мокро времето не подава тока където трябва. Така че може пак да провериш бобината, ако е втора употреба или нещо по самите кабели. Успех.


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Вто 15 яну 2008 14:18


charli-ko написа: ...


и аз това се опитвам да кажа, ама никой не се вслушва в ентелегентните ми слова... :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Steels и 70 госта