Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле ?

Техническа и сервизна информация за Passat
dsa
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле ?

Мнениеот dsa » Сря 16 яну 2008 12:46


Пасат 1.8 моноинжекция, 91г. двигател ABS. За какво служи релето, посочено с жълтата стрелка. Закрепено е отгоре над блока с релетата.




Потребителски аватар
Ich0
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Ich0 » Сря 16 яну 2008 14:39


Определено не е зумер за фаровете. Но и мен ме интересува същия въпрос - за какво е точно ? Миналата година пусках тема със същото питане, но така и не се разбра точно.. При мен проблема е, че често в студените дни при палене на студена кола въпросното реле цъка (включва и изключва). Прави ми впечатление, че в синхрон с цъкането пресветват и фаровете и оборотите на колата не са най-стабилни. Все още нямам идея какъв е проблема и за какво е релето..


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 16 яну 2008 16:09


предполагам за подгрева на таралежа /на всмукателните колектори, под моното/.


Потребителски аватар
Ich0
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Ich0 » Сря 16 яну 2008 21:26


Ходих отново да замеря съпротивлението на таралежа - дава ми 0.18 ома. В руската книга за експлоатация на тия наще пасатковци пише, че съпротивлението на тоя таралеж трябва да е между 0.25-0.50 ома.. Да считам че не ми работи подгрева така ли ? Има ли го като резервна част този таралеж изобщо, защото аз преди доста време ходих да питам и ми казаха, че няма такова нещо като резервна част ?!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 16 яну 2008 22:05


мисля, че щом има съпротивление, би трябвало да работи реотана.
т.е. не е прекъснат.


dsa
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dsa » Чет 17 яну 2008 8:14


И при мен цъка, но при температура над 50-60 градуса. Понякога цъка на по-големи интервали, когато съм на празен ход и тогава се забелязва промяна на оборотите - повишават се над 900. Когато подам газ започва да цъка много често. Цъка и при включени и при изключени фарове. Вътре е най-обикновенно реле с отворени контакти, без никаква електроника.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 17 яну 2008 8:51


ivo123 написа:предполагам за подгрева на таралежа /на всмукателните колектори, под моното/.


Точно за това е :wink:

А да попитам пасата дали има оригинално оставено място за реле зумер?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 яну 2008 9:39


mafiota написа: дали има оригинално оставено място за реле зумер?

При мен има зумер, личи си, че е поставен професионално (грамотно), но не е на таблото с предпазители и релета, а отстрани, на външната стена, точно над дръжката за предния капак. Явно е допълнително слагано.


jaredharet
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jaredharet » Чет 17 яну 2008 10:17


Извинявам се за отклонението но искам да пипитам това реле 288 за какво служи, тъй като един ден го намерих паднало и още не съмго сложил но всичко е ОК


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 17 яну 2008 10:52


Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборота, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 17 яну 2008 12:20


" дава ми 0.18 ома. В руската книга за експлоатация на тия наще пасатковци пише, че съпротивлението на тоя таралеж трябва да е между 0.25-0.50 ома.. "

Вероятно си е добре. Имай предвид че само доста висококачествен мултицет може да измери точно съпротивление под 1ом. :-)


Потребителски аватар
mdaw
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mdaw » Съб 19 яну 2008 12:12


Мен също ме интересува за какво е това прословуто реле номер 1.От
известно време цъка сутин най-вече на студено.Моят мотор е 1.8 моно RP,и ми се струва ,че откакто откачих буксата на ламбда сондата се чува релето.Дано да ни светне някой от "изявените разбирачи".


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Реле 288

Мнениеот Aylan » Чет 24 яну 2008 15:21


Да не пускам нова тема, а реле 288 за какво служи, като проверявах бушоните и гледам едно реле си се търкаля там, номер 288, а къде ли да го ръгна и за какво ли е? РП е двигателя 1,8ми, може и да си ми го сменяли някога и да са забравили старото, знам ли?


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пет 25 яну 2008 0:03


ivo123 написа:предполагам за подгрева на таралежа /на всмукателните колектори, под моното/.

:да:

mafiota написа:
jaredharet написа:Извинявам се за отклонението но искам да пипитам това реле 288 за какво служи, тъй като един ден го намерих паднало и още не съмго сложил но всичко е ОК


Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата.....

:да:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пет 25 яну 2008 0:14


mafiota написа:А да попитам пасата дали има оригинално оставено място за реле зумер?


Това е зумера и доколкото си спомням се монтираше на 9-то място:

ИзображениеИзображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта