Брех каква стара тема изровихте

За тестването на ТПС-а имаше една много хубава тема,където беше обяснено какви напрежения трябва да има при затворен дросел т.е. п.х. при загряла кола и че по това се регулира (те са два плъзгача и мени две напрежения,който се следят).Имаше и информация за показанието на ТПС-а в живите данни (за двигателите,които ги имат) и по тях беше описано как се регулира,само че не успях да я намеря къде е отишла.
По повод задържането на оборотите - щом го прави и на газ и на бензин,значи проблемът е от нещо,което има значение и на двете горива и не е от изпарителя,както беше при мен.Основно правят такъв проблем,ако предварението на запалването им е в повече,да кажем ако е на 10-11-12 градуса,понякога задържа оборотите на 1800-2000 и си седят така нон стоп,като е по-често изразено на газ,от колкото на бензин,но си го има.Точно предварението води и до придръпването при тръгване между 1100-1200 оборота,когато примерно моята кола забива за малко,после тръгва,това го прави,защото и идва в повече предварението.Тук пък е по-изразено на бензин,защото на газта и е нужно предварение от сорта на 9,за да работи добре,а на бензин е около 6 и реално идва твърде в повече за бензина,ако е 11-12,да кажем.Не пречи да се провери как и е предварението.
В Аутодата ги има дадени съпротивленията и напреженията,които трябва да има при отворен и при затворен дросел,но си пише,че са закръглени и са приблизителни,докато някъде някой беше дал точните напрежения и стойности,за да работи като хората,но не мога да открия темата.
