Перката на радиатора постоянно работи ЗАЩО ?-- РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Перката на радиатора постоянно работи ЗАЩО ?-- РЕШЕНО

Мнениеот T.Todorov » Пет 18 яну 2008 18:26


От няколко дена винаги като дам на контакт перката на вентилатора почва да работи дори и при изтинал двигател вси4ко си е в ред нидо загрява колата нито нищо ......:( :( просто неспира да върти . Ако някой има некаква идея да сподели .


П.П Благодаря предварително !!!

Последна промяна от T.Todorov на Вто 18 мар 2008 15:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 18 яну 2008 18:38


Мисля ,че причината е една от тези:
1. Термодатчика управляващ вентилатора е сдал багажа и трябва да се смени- Мериш му съпротивлението и ако не съответсва на необходимото значи е от него
2. Някоя жичка контактува там където не трябва - провери всички жичи от мотора на перката нататак
3. Компютъра е сдал багажа (точно това се беше случило със ситроена на колегата ми , и при него като даде контакт и перката започваше да върти)


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:(

Мнениеот T.Todorov » Пет 18 яну 2008 18:45


Лоша работа :( :( някой път давам на контакт почва да върти и след няма и една минута спира , врътвам ключа давам пак на контакт и пак почва , тоя проблем ми го направи след обилен снеговалеж и много адски студ ....... луда работа дано да не е от компа :(


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 18 яну 2008 19:31


щом не го прави постоянно значи проблема е елетрически виж кабелите към перката а да си сигурен че датчика за влючване на перката-вадиш клемата от датчика без колата да е на контакт и с мултицет настроен на омметър мериш термодатчика ако е пълно късо-нов датчик


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот T.Todorov » Съб 19 яну 2008 15:29


:( :( три дена не е спирала тъпа работа ....... ако някой друг има некакви идеи да пише .

10x предварително


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 19 яну 2008 19:37


Anbuch написа:Мисля ,че причината е една от тези:
1. Термодатчика управляващ вентилатора е сдал багажа и трябва да се смени- Мериш му съпротивлението и ако не съответсва на необходимото значи е от него
2. Някоя жичка контактува там където не трябва - провери всички жичи от мотора на перката нататак
3. Компютъра е сдал багажа (точно това се беше случило със ситроена на колегата ми , и при него като даде контакт и перката започваше да върти)


То други идеи май няма...само някакви предложения за отстраняване :wink:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 19 яну 2008 19:42


Имаш ли климатик? Попълни си гаража :idea:


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот T.Todorov » Сря 23 яну 2008 17:39


?? какво да попълня нещо немога да схвана ??


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 23 яну 2008 17:50


T.Todorov написа:?? какво да попълня нещо немога да схвана ??

Едно такова...дет се попълват данни за колата :lol: :lol: :lol:
Над червената лента има няколко текста...изход,съобщения,профил....
стигаме до "гараж"...клик там!
После вляво има създаване :wink: ...там пишеш всичко което се сетиш за колата ти...година,модел номер на двг...такива работи.... :roll:


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот T.Todorov » Сря 23 яну 2008 18:13


сега май стана :) и все пак даваите идеи .... не е от климатика , казаха ми за някакви клеми ако били намокрени ставало така ама стана 10 дена неисъхнаха ли ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 23 яну 2008 19:40


не вярвам да са толкова мокри, че да закъсят 15-20 ампера...
2 варианта.. или датчика на радиатора за перката..
или климатика..

на мен лично климатика ми е фаворит.

пробвай по някакъв начин да изключиш климатика..
или датчика за наляганията откачи, или бушон ако имаш...
цели в този диапазон...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 23 яну 2008 19:45


Предпазитела на климатика е това, което седи до акумулатора и е закрепено на планката с която се хваща акумулатора към колата на нашите коли! Една черна кутиика точно до самият акумулатор! :)


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот T.Todorov » Чет 24 яну 2008 14:57


извинявай за тъпия въпрос .... ама какво требва да го направя тоя предпазител на климатика . :(


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 24 яну 2008 18:43


пробваи като извадиш клемата от датчика за температурата които е на радятора ако спре значи е от датчика ако не другото което ми хрумва е климата


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

кофти работа

Мнениеот T.Todorov » Пон 28 яну 2008 15:30


проблема все още не е остановен.... махам клемата от датчика на радиатора перката продалжава да въти..... датчика си е наред..... страното стана когато махнах бушона който е за ел. прозорците на вратите и за това от каде да взима климата въздух дали от вън или от вътре в купето( съседното копче което е за климата)...... сега перката се включва нормално само когато е загряла ..... и климатика си работи нормално ......... само дето ел. прозорците неработят :(

давайте идеи моля ви немам никаква представа от какво може да е


Благодаря предварително !!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта