Има ли някой готова схема /чертеж/ на такъв колектор. Може и на 4-2-1, просто ми трябва да видя ъглите на тръбите и подредбата на всяка една.
Добре ли ще е дебилината на тръбите да е 38мм. или трябва да е 40-42 мм.
Дали ще е проблем ако ги направя от тръби 45 мм. ???
Ще съм благодарен на всякакво инфо.
Ще си правя спортен колектор 4-1 искам съвети....
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега ,защо си решил да си правиш ами не си купиш един готов.Ако си мислиш че ще излезе по ефтино се лъжеш да знаеш!Ако го прайш читаво с колена и хубави материали под 600лв трудно ще ти стъпи да знаеш, а в нета има за по 200евро доста приятни и спестяваш доста време ,нерви та даже и пари!Мой съвет ,но ти си знаеш.Можеш да се обърнеш към килъргти за инфото което те интересува ей това е негово произведение и даде на диното 14кс някаде на сток мотор само с филтър ,даже след колектора с две гърнета....
http://img.data.bg/i.php?show=767050#img
http://img.data.bg/i.php?show=767050#img
Golf 3 1.8 написа:.Можеш да се обърнеш към килъргти за инфото което те интересува ей това е негово произведение и даде на диното 14кс някаде на сток мотор само с филтър ,даже след колектора с две гърнета....
Стига ве.Аз от дросели и валове 6 коня ли съм качил.


П.П.Тоя колектор на снимката ся ми е на колата и още докат беше стоковица,ритника от него беше адския.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
oHua написа:Golf 3 1.8 написа:.Можеш да се обърнеш към килъргти за инфото което те интересува ей това е негово произведение и даде на диното 14кс някаде на сток мотор само с филтър ,даже след колектора с две гърнета....
Стига ве.Аз от дросели и валове 6 коня ли съм качил.![]()
![]()
П.П.Тоя колектор на снимката ся ми е на колата и още докат беше стоковица,ритника от него беше адския.
Еми колега явно толко само или имаш мнооооого големи загуби докат стигнат до гумите конете.Един пич в чужд форум му беше дало разлика към 30кс от меки гуми на диното



- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ще си правя спортен колектор 4-1 искам съвети....
Изходите на главата са ф38 Мисля че трябва да се придържаш към ф40 вътрешен диаметър на първичните рънъри но повече от ф40 вътрешно според мен няма да е добреdriver написа:Има ли някой готова схема /чертеж/ на такъв колектор. Може и на 4-2-1, просто ми трябва да видя ъглите на тръбите и подредбата на всяка една.
Добре ли ще е дебилината на тръбите да е 38мм. или трябва да е 40-42 мм.
Дали ще е проблем ако ги направя от тръби 45 мм. ???
Ще съм благодарен на всякакво инфо.

- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Golf 3 1.8 написа:Колега ,защо си решил да си правиш ами не си купиш един готов.Ако си мислиш че ще излезе по ефтино се лъжеш да знаеш!Ако го прайш читаво с колена и хубави материали под 600лв трудно ще ти стъпи да знаеш, а в нета има за по 200евро доста приятни и спестяваш доста време ,нерви та даже и пари!Мой съвет ,но ти си знаеш.Можеш да се обърнеш към килъргти за инфото което те интересува ей това е негово произведение и даде на диното 14кс някаде на сток мотор само с филтър ,даже след колектора с две гърнета....
http://img.data.bg/i.php?show=767050#img
Готов е към 450 - 500 лв.-НОВ. Този който ще си правя ще ми излезе почти наполовина. Тръбите ще ми ги огънат на машина и няма да се налага да се заваряват колена и т.н. Заварките ще са единствено на фланеца чрез който се монтира на главата и долу където се събират тръбите.
Проблема е, че машината на хората може да извива тръби 38мм. 45, 50 мм. Аз си мислех за 42, но май ще го направя целия от 38 мм.

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Golf 3 1.8 написа:Колега с извиване на тръби от сега ти казвам че е ПЪЛЕН ама пълен ташак, ти кат я свиеш ,после чакай газовете да се отвеждат по бързо.Мани не се занимавай с глупости.Земи един нов и готово щот после пак ще си купиш ,ама вече ще си се набутал и за тоя!
Не става въпрос изобщо за свиване на тръбата. Диаметъра и се запазва същия на коляното.
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
driver написа:Golf 3 1.8 написа:Колега с извиване на тръби от сега ти казвам че е ПЪЛЕН ама пълен ташак, ти кат я свиеш ,после чакай газовете да се отвеждат по бързо.Мани не се занимавай с глупости.Земи един нов и готово щот после пак ще си купиш ,ама вече ще си се набутал и за тоя!
Не става въпрос изобщо за свиване на тръбата. Диаметъра и се запазва същия на коляното.
точно така на тръбата не се получава пречупване след като се свие на машина
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Иво тези размери които казваш вътрешен диаметър ли е или външен?Ако е външен и тръбите са ти по дебелостенни например 2мм 45 си заспива и тогава вътрешен ще е 41мм което е перфектно но ако говориш за вътрешно 38 ще е малко а 45 прекалено многоdriver написа:Golf 3 1.8 написа:Колега ,защо си решил да си правиш ами не си купиш един готов.Ако си мислиш че ще излезе по ефтино се лъжеш да знаеш!Ако го прайш читаво с колена и хубави материали под 600лв трудно ще ти стъпи да знаеш, а в нета има за по 200евро доста приятни и спестяваш доста време ,нерви та даже и пари!Мой съвет ,но ти си знаеш.Можеш да се обърнеш към килъргти за инфото което те интересува ей това е негово произведение и даде на диното 14кс някаде на сток мотор само с филтър ,даже след колектора с две гърнета....
http://img.data.bg/i.php?show=767050#img
Готов е към 450 - 500 лв.-НОВ. Този който ще си правя ще ми излезе почти наполовина. Тръбите ще ми ги огънат на машина и няма да се налага да се заваряват колена и т.н. Заварките ще са единствено на фланеца чрез който се монтира на главата и долу където се събират тръбите.
Проблема е, че машината на хората може да извива тръби 38мм. 45, 50 мм. Аз си мислех за 42, но май ще го направя целия от 38 мм.


- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Диаметъра на тръбата за която говоря е външен. Тръбата е около 1,5 - 2мм. дебилина. /това ще го проверя с точност колко е./
Тръбите ще ми ги огънат в един голям сервиз за ауспуси на професионална машина. Наистина може и да изтънява тръбата точно на коляното, но в случая няма да има никъде толкова остри ъгли за извиване, че да даде толкова голямо отклонение от първоначалната дебилина на материала.
Според мен ще е доста подобре да се извиват тръбите от колкото да се заварят колена и т.н.
Тръбите ще ми ги огънат в един голям сервиз за ауспуси на професионална машина. Наистина може и да изтънява тръбата точно на коляното, но в случая няма да има никъде толкова остри ъгли за извиване, че да даде толкова голямо отклонение от първоначалната дебилина на материала.
Според мен ще е доста подобре да се извиват тръбите от колкото да се заварят колена и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта