16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Сря 16 яну 2008 15:29


Проекта 16V G60 е нещо УНИКАЛНО!!! Преди време карах оригинално VW GOLF LIMITED 1.8 16V G60 210 коня и едно обикновено G60. Наистина много уникални коли! От ниските обороти LIMITED-а започваше много добре да върви и вече във високите се развихряше много :wink: Винтилката е много добра в това отношение. Обикновеното G60 също много вървеше, но спрямо LIMITED-a не е кой знае какво. Като цяло съм много доволен от G-LADER-ите, само единственият им недостатък е че много често трябва да се ревизират :wink:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 16 яну 2008 15:31


Къде го кара този лимитед ;)


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект

Мнениеот scirocco gt » Сря 16 яну 2008 17:42


niikoo_1 написа:http://rp-motorsport.de/glader/16vg60-bausatz.htm



Изображение


Някой правил ли е подобен проект, знам за Пловдивското зелено корадо с 9А мотор.

Ако се намери читав G-ладер на добри пари, май този проект става добър вариант да си направиш автомобил с принудително пълнее или греша.

Както и да е може да споделите кой какво мнение има по въпроса.
Така като ги смятам нещата май 4хил. лв. може да стане читав мотор?
Кво ще кажете по въпроса?


rp-motorsport, съветвам ви от тук да не купувате нищо, още чакам доставка за около 2500еуро, платени точно преди две години за колянов вал, изпускателен колектор и разни други работи :evil:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект

Мнениеот mgm » Чет 17 яну 2008 4:28


scirocco gt написа:rp-motorsport, съветвам ви от тук да не купувате нищо, още чакам доставка за около 2500еуро, платени точно преди две години за колянов вал, изпускателен колектор и разни други работи :evil:

тъкмо и аз щях да пазарувам от там .... благодаря за съвета и аз щях да олекна доста :cry:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 20 яну 2008 0:03


Musura

Дай някакви снимки на моторния отсег на тая кола от вашия край.
Интересно ми е какъв колектор и интеркулер са използвали.

Чудя се при подобен проект може ли да се запази оригиналня 16V колектор на, който входа му е от дясно, без да се преправя и реже самия колектор. Ясно е че най-добре ще стане с колектор от 1.8Т или Широко 16V. :?
Другото, за което се замислям, е къде ще се изнесе алтернатора и може ли да си запази оригиналното място при положение, че колата им и климатик.
При зеленото корадо на Дивака гледам, че всмукателя е рязан и преправя и входа вече от ляво и май няма компресор за климатика.


За интеркулера също се интересувам какво е положението. :roll: какъв тип е подходящ.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 20 яну 2008 1:35


Кулер все още няма колата... това е единият й проблем. Скоро ще има и тогава евентуално...

Иначе всмукателния колектор е преправян - входа е преместен от другата страна.
Долу-горе изглежда като оригиналния лимитиран G60 16v и алтернатора си е както на снимката:
Изображение

Ако ще си модваш колата, предполагам, че и ти ще трябва да преместиш алтернатора, понеже няма да има място за компресора там...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 20 яну 2008 14:14


И аз имам една питанка.. мусурски твоя човек да направи 1-2 снимки .. и готов кит ли е ползвал или го е правил всичко
примерно стойката за алтернатора и всякаквите такива шукариики


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 20 яну 2008 17:24


Ще го разпитам, но сам си е правил всички доработки... в смисъл, че не е готов кит :wink:


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Нед 20 яну 2008 17:47


Мусуре интересува ме компресора от кой точно модел Мерцедес е и каква кубатура на двигателя е бил.Ти каза че се включвал пожелание заедно с втори комплект дюзи ама компресора нали се задвижва с ремък как ще го включваш когато искаш сваляш и слагаш ремъка ли? Мотора е разреден само с гарнитура ли със стоковите си карантии ли е?Ако искаш пиши ми на лични защото наистина ме интересува а темата не е точно за такъв вид компресор :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 20 яну 2008 18:18


Включването става с електрически съединител като този на компресора на климатика предполагам ,който е гледал Mad Max 1 знае mhihi


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 21 яну 2008 19:53


VR5 написа:Мусуре интересува ме компресора от кой точно модел Мерцедес е и каква кубатура на двигателя е бил.Ти каза че се включвал пожелание заедно с втори комплект дюзи ама компресора нали се задвижва с ремък как ще го включваш когато искаш сваляш и слагаш ремъка ли? Мотора е разреден само с гарнитура ли със стоковите си карантии ли е?Ако искаш пиши ми на лични защото наистина ме интересува а темата не е точно за такъв вид компресор :wink:


Ще говоря точно с човека и ще пиша :) Както каза колегата по-горе - с подобен механизъм се включва компресора. Мотора е разреден с къстъм бутала - това е сигурно, а предполагам, че и гарнитурата е метална. Колата върви на 0.9 бара, като компресора май може още, но не е мапната електрониката за по-голямо налягане.


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Пон 21 яну 2008 20:18


:да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта