16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект
Проекта 16V G60 е нещо УНИКАЛНО!!! Преди време карах оригинално VW GOLF LIMITED 1.8 16V G60 210 коня и едно обикновено G60. Наистина много уникални коли! От ниските обороти LIMITED-а започваше много добре да върви и вече във високите се развихряше много
Винтилката е много добра в това отношение. Обикновеното G60 също много вървеше, но спрямо LIMITED-a не е кой знае какво. Като цяло съм много доволен от G-LADER-ите, само единственият им недостатък е че много често трябва да се ревизират 
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект
niikoo_1 написа:http://rp-motorsport.de/glader/16vg60-bausatz.htm
Някой правил ли е подобен проект, знам за Пловдивското зелено корадо с 9А мотор.
Ако се намери читав G-ладер на добри пари, май този проект става добър вариант да си направиш автомобил с принудително пълнее или греша.
Както и да е може да споделите кой какво мнение има по въпроса.
Така като ги смятам нещата май 4хил. лв. може да стане читав мотор?
Кво ще кажете по въпроса?
rp-motorsport, съветвам ви от тук да не купувате нищо, още чакам доставка за около 2500еуро, платени точно преди две години за колянов вал, изпускателен колектор и разни други работи
- mgm
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 16V G60 - дискусия, някой правил ли е подобен проект
scirocco gt написа:rp-motorsport, съветвам ви от тук да не купувате нищо, още чакам доставка за около 2500еуро, платени точно преди две години за колянов вал, изпускателен колектор и разни други работи
тъкмо и аз щях да пазарувам от там .... благодаря за съвета и аз щях да олекна доста
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Musura
Дай някакви снимки на моторния отсег на тая кола от вашия край.
Интересно ми е какъв колектор и интеркулер са използвали.
Чудя се при подобен проект може ли да се запази оригиналня 16V колектор на, който входа му е от дясно, без да се преправя и реже самия колектор. Ясно е че най-добре ще стане с колектор от 1.8Т или Широко 16V.
Другото, за което се замислям, е къде ще се изнесе алтернатора и може ли да си запази оригиналното място при положение, че колата им и климатик.
При зеленото корадо на Дивака гледам, че всмукателя е рязан и преправя и входа вече от ляво и май няма компресор за климатика.
За интеркулера също се интересувам какво е положението.
какъв тип е подходящ.
Дай някакви снимки на моторния отсег на тая кола от вашия край.
Интересно ми е какъв колектор и интеркулер са използвали.
Чудя се при подобен проект може ли да се запази оригиналня 16V колектор на, който входа му е от дясно, без да се преправя и реже самия колектор. Ясно е че най-добре ще стане с колектор от 1.8Т или Широко 16V.
Другото, за което се замислям, е къде ще се изнесе алтернатора и може ли да си запази оригиналното място при положение, че колата им и климатик.
При зеленото корадо на Дивака гледам, че всмукателя е рязан и преправя и входа вече от ляво и май няма компресор за климатика.
За интеркулера също се интересувам какво е положението.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Кулер все още няма колата... това е единият й проблем. Скоро ще има и тогава евентуално...
Иначе всмукателния колектор е преправян - входа е преместен от другата страна.
Долу-горе изглежда като оригиналния лимитиран G60 16v и алтернатора си е както на снимката:
Ако ще си модваш колата, предполагам, че и ти ще трябва да преместиш алтернатора, понеже няма да има място за компресора там...
Иначе всмукателния колектор е преправян - входа е преместен от другата страна.
Долу-горе изглежда като оригиналния лимитиран G60 16v и алтернатора си е както на снимката:
Ако ще си модваш колата, предполагам, че и ти ще трябва да преместиш алтернатора, понеже няма да има място за компресора там...
Мусуре интересува ме компресора от кой точно модел Мерцедес е и каква кубатура на двигателя е бил.Ти каза че се включвал пожелание заедно с втори комплект дюзи ама компресора нали се задвижва с ремък как ще го включваш когато искаш сваляш и слагаш ремъка ли? Мотора е разреден само с гарнитура ли със стоковите си карантии ли е?Ако искаш пиши ми на лични защото наистина ме интересува а темата не е точно за такъв вид компресор 
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
VR5 написа:Мусуре интересува ме компресора от кой точно модел Мерцедес е и каква кубатура на двигателя е бил.Ти каза че се включвал пожелание заедно с втори комплект дюзи ама компресора нали се задвижва с ремък как ще го включваш когато искаш сваляш и слагаш ремъка ли? Мотора е разреден само с гарнитура ли със стоковите си карантии ли е?Ако искаш пиши ми на лични защото наистина ме интересува а темата не е точно за такъв вид компресор
Ще говоря точно с човека и ще пиша
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта


