Запушен катализатор?
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Запушен катализатор?
Колеги, пускам темата от името на мой познат който ме помоли. Колата е 3-ка 1.9 ТДИ 90кс. Каза ми че, нямала мощност и дали е било възможно да е от катализатора?При дизелите какви са симптомите за прее*ан катализатор?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Има и катализатори по 200-300 лв., но гаранцията им е 35 000-40 000 км. А според мен и по-малко, така че се замислете дали си заслужава
Плюс това тези евтини катализатори са с метална решетка като сито, а не с керамика. Колко са ефективни е въпросът... Не е само да го сложиш, а евентуално, ако затегнат контрола за газове на ГТП да не можеш да минеш

Плюс това тези евтини катализатори са с метална решетка като сито, а не с керамика. Колко са ефективни е въпросът... Не е само да го сложиш, а евентуално, ако затегнат контрола за газове на ГТП да не можеш да минеш

- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Напълно е възможно да е от катализатора.Моя по едно време тропаше нещо извътре,ама след известно време спря да тропа...Като го свалих и кво да видя...той горкия празен...А като махнах средното гърне парчетата от катализатора бяха вътре...Според мен няма смисъл от нов катализатор.Слагаш или резонансно гърне или права тръба.Аз съм с права тръба ама доста реве на ниски обороти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Писано милион пъти.Сваляш катализатора и с едно желязо хубаво избиваш керамиката и после пак там.Другото е с флекса го отваряш кат "консерва" ,чупиш вътре и заварка.Тва е при дизела - няма кво да му мислиш.Като затегнат контрола,ако го затегнат/щото тва го слушам поне от две години ,а по-пътя камиони и автобуси след тях не може да се види от дим/ ще хойш на прегледите с биодизел и загрял мотор.Кат го затегнат още повече
вече сигурно ша си с друга кола,ама ако си с тая ще си купиш един катализатор.Иначе за невървенето пиши в раздел "дизели" и то може да е от бая неща.

- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Аз бих дал 1000.00лв. за катализатор при условие,че законодателя ми намали 50% данъка за лекия автомобил,на следващо место наистина контрола при преглед да се завиши,а защо да не се включи и като елемнт в проверките на КАТ.
Не виждам защо за коли до 100 к.с. има намаления за катализатор,а над 100 к.с. няма.Въпроса е има ли такъв и изправен ли е,т.е. върши или не върши работа?
Не виждам защо за коли до 100 к.с. има намаления за катализатор,а над 100 к.с. няма.Въпроса е има ли такъв и изправен ли е,т.е. върши или не върши работа?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
iurimil написа:Аз бих дал 1000.00лв. за катализатор при условие,че законодателя ми намали 50% данъка за лекия автомобил,на следващо место наистина контрола при преглед да се завиши,а защо да не се включи и като елемнт в проверките на КАТ.
Не виждам защо за коли до 100 к.с. има намаления за катализатор,а над 100 к.с. няма.Въпроса е има ли такъв и изправен ли е,т.е. върши или не върши работа?
Няма що да се дерзаеш добре ли е или не с катализатор.С наще горива/или пък още повече с газ за бензинките/катализаторите окарват 10-40к километри.В последната статия на AutoMotor UndSport някъв шеф на Тойота говореше за евтина кола за Индия и беше запитан как стоят нещата при толкова ветин автомобил с екологията - отговора беше ,че няма да е екологичен не заради цената ,а заради горивата който не позволяват въвеждането на екотехнологий - при нас е горе долу същото
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта