Първо смени ремъци с разни ролки и т.н., масла, маслен филтър, горивен филтър.
Като вдигнат колата и махат предното колело майсторът да прегледа предницата и спирачките. Ако там има нещо - смени.
Тогава свещи, запалване, прочее, ако вече има нужда - може да се окаже, че след смяна на горивния филтър всичко е OK.
Покарай 50-60 км извън града да видиш има ли някакви проблеми - шумове, скорости, особено 5-та, влачене на една страна и прочее - в града не се разбира .
Гуми - както пише на капачката на резервоара - и за зимата карам със 175/65/13 - по стабилна е колата - това, че тесните зимни гуми уж газят сняг по-добре може би е вярно, но по-опасен е ледът и поледицата. В сняг съм буксувал, но в канавка съм бил от поледица с първата кола след Предела - по-лошо е много и е много по-скъпо.
Не знам как е при дизел - при мене Polo 1996 AEX - 850 оборота на празен ход - до 6-7 км в днешните студове - минус 7-8 вдига температурата на 90 градуса и там държи, лете е същото за 2-3 км.
После се кефи на малкия разход, пъргавината и удобството на марката.
Ново поло в клуба
Мойто Поло е същото.Оборотите на тези модели са точно толкова.Опитай при загряла кола да включиш-Вентилатора на парното на 4;Чистачките;Реотан на задното стъкло;Фаровете на дълги и какъвто си искаш консуматор и ще разбереш защо оборотите трябва да са такива.Относно свещите не може да са изгоряли и четирите-декември месец щеше да палиш много трудно и с много яка БЯЛА пушилка.Дори една да е изгоряла-сменяй всичките.Оригиналните на VW-тата са BERU.Аз карам с SDK-добри са.Желая ти успех!!! 

Висок разход!!!
Колеги, имам нов проблем. Полото ми дава ужасно висок според мен разход. Почти на празен резервоар, стрелката беше точно до червеното, му сипах две туби нафта по 20л. Сега стрелката е малко преди последната бяла чертичка, като съм изминала 400км. Това по мой сметки прави към 10/100. Не е ли прекалено много, дори и за зимата, и за задръстванията в София. Не карам в най-големите пикове, но пък с тоя лунен пейзаж по улиците и не летя.
Някакви идеи от къде може да е?
Свалиха ми малко оборотите като си сменях двете изгорели свещи, сега са около 800-900, като запали малко под 1000. Трябвало да сменя и някакъв тампон на двигателя, друго спешно няма.
Разбрах за някакви добавки, какво трябва да сипвам за да има подобрение?
Някакви идеи от къде може да е?
Свалиха ми малко оборотите като си сменях двете изгорели свещи, сега са около 800-900, като запали малко под 1000. Трябвало да сменя и някакъв тампон на двигателя, друго спешно няма.
Разбрах за някакви добавки, какво трябва да сипвам за да има подобрение?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
1 По показанията на бензиномера ЗАБРАВИ да се ориентираш с точност до 4-5 литра
2 Тая нафта от тубите да не е жепейска или от оназ турската ,парафиновета?
3 Не си първият който се оплаква от 10/100км разход за градско в София с този двигател 1.9D. Освен това човека който се оплакваше имаше и една тресня на двигателя която не успя да отстрани (щом казваш ,че си за смяна на тампон на двигателя ,значи и твоят се тресе)

2 Тая нафта от тубите да не е жепейска или от оназ турската ,парафиновета?
3 Не си първият който се оплаква от 10/100км разход за градско в София с този двигател 1.9D. Освен това човека който се оплакваше имаше и една тресня на двигателя която не успя да отстрани (щом казваш ,че си за смяна на тампон на двигателя ,значи и твоят се тресе)
Не ми стана много ясно това с обездушителя, но ще се обърна към някой по-компетентен, дето да я направи тая процедура
Нафтата е някаква жепейска най-вероятно, но нямам оплаквания. Веднъж си сипах от Еко, все едно бях сложила всичко друго, но не и нафта. По принцип това с горивото се усеща ако е бензин, но се убедих, че в България всичко може да бъде представено за това, което не е!
Не разбрах колко трябва да карам като сипя до горе и после да напълня пак, или до дъно и отново до горе?
Аз нямам климатик, но явно ще трябва да сменя тампона.
По принцип резервора е 45+7 резерва, нали?

Нафтата е някаква жепейска най-вероятно, но нямам оплаквания. Веднъж си сипах от Еко, все едно бях сложила всичко друго, но не и нафта. По принцип това с горивото се усеща ако е бензин, но се убедих, че в България всичко може да бъде представено за това, което не е!

Не разбрах колко трябва да карам като сипя до горе и после да напълня пак, или до дъно и отново до горе?
Аз нямам климатик, но явно ще трябва да сменя тампона.
По принцип резервора е 45+7 резерва, нали?
- daniel.petrov
- Мнения: 141
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта