Ново поло в клуба

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
hbnv

От моя опит:

Мнениеот hbnv » Вто 01 яну 2008 19:26


Първо смени ремъци с разни ролки и т.н., масла, маслен филтър, горивен филтър.

Като вдигнат колата и махат предното колело майсторът да прегледа предницата и спирачките. Ако там има нещо - смени.

Тогава свещи, запалване, прочее, ако вече има нужда - може да се окаже, че след смяна на горивния филтър всичко е OK.

Покарай 50-60 км извън града да видиш има ли някакви проблеми - шумове, скорости, особено 5-та, влачене на една страна и прочее - в града не се разбира .

Гуми - както пише на капачката на резервоара - и за зимата карам със 175/65/13 - по стабилна е колата - това, че тесните зимни гуми уж газят сняг по-добре може би е вярно, но по-опасен е ледът и поледицата. В сняг съм буксувал, но в канавка съм бил от поледица с първата кола след Предела - по-лошо е много и е много по-скъпо.


Не знам как е при дизел - при мене Polo 1996 AEX - 850 оборота на празен ход - до 6-7 км в днешните студове - минус 7-8 вдига температурата на 90 градуса и там държи, лете е същото за 2-3 км.


После се кефи на малкия разход, пъргавината и удобството на марката.




Потребителски аватар
shveb
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shveb » Съб 05 яну 2008 19:34


Мойто Поло е същото.Оборотите на тези модели са точно толкова.Опитай при загряла кола да включиш-Вентилатора на парното на 4;Чистачките;Реотан на задното стъкло;Фаровете на дълги и какъвто си искаш консуматор и ще разбереш защо оборотите трябва да са такива.Относно свещите не може да са изгоряли и четирите-декември месец щеше да палиш много трудно и с много яка БЯЛА пушилка.Дори една да е изгоряла-сменяй всичките.Оригиналните на VW-тата са BERU.Аз карам с SDK-добри са.Желая ти успех!!! :wink:


Africa
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Висок разход!!!

Мнениеот Africa » Нед 20 яну 2008 12:02


Колеги, имам нов проблем. Полото ми дава ужасно висок според мен разход. Почти на празен резервоар, стрелката беше точно до червеното, му сипах две туби нафта по 20л. Сега стрелката е малко преди последната бяла чертичка, като съм изминала 400км. Това по мой сметки прави към 10/100. Не е ли прекалено много, дори и за зимата, и за задръстванията в София. Не карам в най-големите пикове, но пък с тоя лунен пейзаж по улиците и не летя.
Някакви идеи от къде може да е?
Свалиха ми малко оборотите като си сменях двете изгорели свещи, сега са около 800-900, като запали малко под 1000. Трябвало да сменя и някакъв тампон на двигателя, друго спешно няма.
Разбрах за някакви добавки, какво трябва да сипвам за да има подобрение?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 20 яну 2008 12:41


1 По показанията на бензиномера ЗАБРАВИ да се ориентираш с точност до 4-5 литра :wink:
2 Тая нафта от тубите да не е жепейска или от оназ турската ,парафиновета?
3 Не си първият който се оплаква от 10/100км разход за градско в София с този двигател 1.9D. Освен това човека който се оплакваше имаше и една тресня на двигателя която не успя да отстрани (щом казваш ,че си за смяна на тампон на двигателя ,значи и твоят се тресе)


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Нед 20 яну 2008 19:27


Разход по показание на горивомера - АЛА БАЛА, напълни го до горе с обезвъздушителя( и с туби пак така като го натискаш с пръст) после караш, после пак до горе пълниш = реален разход. Аз съм със същия двигател и съм го засичал в София 6,8 л. с вкл. климатик :wink:


Africa
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Africa » Вто 22 яну 2008 18:03


Не ми стана много ясно това с обездушителя, но ще се обърна към някой по-компетентен, дето да я направи тая процедура :)
Нафтата е някаква жепейска най-вероятно, но нямам оплаквания. Веднъж си сипах от Еко, все едно бях сложила всичко друго, но не и нафта. По принцип това с горивото се усеща ако е бензин, но се убедих, че в България всичко може да бъде представено за това, което не е! :?
Не разбрах колко трябва да карам като сипя до горе и после да напълня пак, или до дъно и отново до горе?
Аз нямам климатик, но явно ще трябва да сменя тампона.
По принцип резервора е 45+7 резерва, нали?


Потребителски аватар
Smok
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smok » Вто 22 яну 2008 18:18


Като ти светне лампата за бензина нолираи километража.По пътя като видиш някоя бензиностанзия спри зареди за 20-30лв примерно и когато ти светне пак щте разберш колко ти харчи ламята...записваш км и смяташ


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Вто 22 яну 2008 23:11


Пълниш до горе и караш 100км. След това доливаш до горе и колкото литра долееш, толкова ти гори! Хубаво е и двата пъти да сипеш на една и съща бензиностанция :wink:

Според мен това е най-точният и безопасен за колата начин да изчислиш колко харчи :)


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Сря 23 яну 2008 23:43


:welcome_to_group .добре дошла и от мен.обезваздушаването става като накараш бензинджията да натисне с пистолета един бутон(чоп)които се намира на 10 см.навътре в гърлото на резервоара.а оборотите не са ти ниски защото моите са 850 и тресе,а колкото до градусите-смени термостат.моето загрява за 1 км на 70 градуса а след 3-4-тия е вече на 90 и стрелката не мръдва от там. :wink:


Darksy
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Darksy » Вто 29 яну 2008 13:17


Здравейте и от мен! Искаме да се присъединим към вашата група с моето Polo 1.1 от 1994г. :) Аз съм млад шофьор (от 2 месеца имам книжка) и искам само да ви питам лепенките за обозначаване на млад шофьор дали са задължителни (тези с удивителните). Благодаря!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта