Не иска да се изфорсира.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Не иска да се изфорсира.

Мнениеот Vasseto » Сря 16 яну 2008 10:26


Колеги помагайте.
Мотора на голфа на работи добре(Г2 1,8 Мi).Пали от раз,но не иска да се изфорсира.Като му подадеш гас все едно работи на 3 цилиндъра.И ако му пуснеш педала на газта отиа в много ниски обороти и гасне.Ако все пак го удържа и достигне 3000 об става самолет.Лампата за диагностика свети постоянно ,но не знам как да я накарам да си каже какво му е на мотора.Нямам и букса за VAG да я прегледам.Разклатих моното и тампона видимо е здрав.Свещите са добре,кабелите са добре,палец добре,дистр.капачка добре.Моторчето за празен ход си седи прибрано и не мърда.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 16 яну 2008 10:34


васе огледай около бобината, в радиус от 30-40 см. за свободно висяща жълта букса. с мъжка кабелна обувка, стандартна.
тя е ключето...
ако я има-кажи да ти обяснявам какво да правиш.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 16 яну 2008 18:05


можеш ли да кажеш за какво е тази жълтата букса?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 17 яну 2008 22:53


Оказа се че няма грешки,но лампата светва.Явно много обогатява сместа и отзад пуши черно.Утре я карам на елкон да я прегледат и оправят.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 23 яну 2008 0:36


Жълтата букса е за четене и зануляване на грешките.

Днес голфа излезе от бокса и сега всичко е наред.

Оказа се че:
1. има вода в куплунга на ECU-то.
2. Клема 30 изобщо не е била вързана за ECU-то.

Изчистили са куплунга,а клема 30 са я вързали към клема 15 и сега всичко е на ред.

Благодаря на Ваското 1!

P.S.Наистина е номер 1.


:lock:


bazi
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bazi » Чет 24 яну 2008 17:21


Твоя Г2 1800 механична инжекция 112 к.с. ли е или не?
Ако е можеш ли да ми кажеш в кой сервиз си се правил?
На твоя играеха ли му оборатите?
Имаш ли газ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта