Проблеми с радиатора?Все още неразрешен ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с радиатора?Все още неразрешен ???

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 21:47


Смених радиатора с чисто нов.Сипах 4л. антифриз ,като сега два пъти доливам по около 600мл. до литър вода.Може ли толкова много въздухд да е останал в системата.Всички връзки са сухи проверих ги 3 пъти и не знам от къде изтича тая вода ако изобщо изтича?

Последна промяна от dready на Чет 06 окт 2005 13:39, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с радиатора?

Мнениеот vasstop » Пон 03 окт 2005 21:50


dready написа:Смених радиатора с чисто нов.Сипах 4л. антифриз ,като сега два пъти доливам по около 600мл. до литър вода.Може ли толкова много въздухд да е останал в системата.Всички връзки са сухи проверих ги 3 пъти и не знам от къде изтича тая вода ако изобщо изтича?

Изпарява се... тя има това свойство :)


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пон 03 окт 2005 21:59


Поне половин литър се мотае из маркучите на изпарителя. :wink:


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 22:05


Ами да го приема за нормално тогава ,но колко литра е целия обем на систеата.Колата е Голф 3 1.6mi без климатик


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пон 03 окт 2005 22:08


Върти ми се някъде към 4 литра, но колегите с инсталирани етос и етка да кажат. Иначе при първото обезвъздушаване, ако не си пуснал парното на макс на топло - ето 500 мл., маркучите на газовата още 500 мл. отгоре, да е останал въздушец отнякъде още толкоз....
Щом не тече не се притеснявай.
След последното доливане загуби има ли?

П.С. На мойта 2-ка май беше някъде към 6 л. общо! :wink: Мисля, че 4 е малко за твойта.


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 22:14


Да откакто сипах 4л антифриз два пъти доливам по около 700 мл


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 03 окт 2005 22:22


dready написа:Да откакто сипах 4л антифриз два пъти доливам по около 700 мл


5.6 литра е вместимоста на Г3 1.6


VWCLUB в класацията на BGtop.net
°niksi°


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пон 03 окт 2005 22:23


Ако нямаш загуби след тези 2х700 бъди съвсем спокоен. Ако има течове би трябвало лесно да ги забележиш - остават бял прах.

Виж какво ти е налягането в системата при загрял двигател - трябва да не е повече от 1-1.5 атмосфери (на пипане). Провери пръчката на маслото и капачката за боза (смесена вода и масло - адски ме съмнява, но за твое успокоение).

Утре слез с 1 бутилка дестилирана вода при колата, отвърти капачката на казанчето на охл. сис-ма, запали колата, пусни парното на максимум на топло и чакай да загрее на 90 градуса. Като стигне 85-90 трябва да падне малко температурата (като отвори 2-рия кръг) и после пак да тръгне да се качва. При второто стигане на 90 градуса виж дали излизат яко мехурчета и дали не е смесена с маслото (не вярвам, но за твое успокоение), долей вода ако има нужда, затвори капачката.

След 1 месец ако има нужда да се налива повече от 200 мл. - лошо... незнам.

Благодаря Никси


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 22:33


Благодаря ви за мненията ще опитам ,а второто доливане беше преди 3 часа.Така че ще трябва да изчакам малко :)


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 06 окт 2005 10:36


Хорааа сипвам си като поп почти всеки ден.Ебати радиатора ,няма пълнене и тва си.Връзките са сухи ,съединенията също са здрави няма видим теч ,а вече съм му сипал 4л антивриз и около 2.5л вода.Това нормално ли е и каде да погледна дали има теч.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 06 окт 2005 10:53


Е нещо не е наред ако всеки ден доливаш. От долу на канал гледа ли я колата. Има едни тапи на двигателя дето само от долу се виждат като хората. Ако наистина няма никакъв теч или следи от такъв остава само към цилиндрите, тоя радиатор и него го разгледай обстойно не само на връзките :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Измери компресия

Мнениеот wili98 » Чет 06 окт 2005 11:52


На всеки който му се губи водата пък всичко му е сухо го съвъветвам това.
За 10 лв ще ти я измерят в който и да сервиз.

Но според мен колата ти харчи вода..
Това става от заминала гарнитура.
При такива ситуации пуши отзад чисто бяло. особенно като седиш на кръстовище и тръгнеш рязко се забелязва


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 06 окт 2005 12:01


Не пуши и мисля че нямам проблеми с гарнитурите ,защото предня радиатор си течеше от единя ъгъл и доливах много по малко.Ще взема после да разгледам абсолютно всичко.Не може така от нищото да си доливам по 0,5л/1л на ден два ?


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 06 окт 2005 12:59


:? понежи и аз разследвам мойта, която ми губи по 1 литър на 100 км, направих следното:
на чиста повърхност под колата паркирах, дигнах капака (на запалена кола разбира се) и зачаках - след 10 мин като загря и като погледнах от долу се виждаше една самотна капка на пода, но по нея успях да видя от де изчезва водата.
също ако капе някъде и се изпарява ще можеш да чуеш съскането от изпаряването на водата и да видиш къде е проблема.
провери и да не е като при мен - от смотани скоби, които не задързат маркуча на място.
успех и търпение!


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 06 окт 2005 13:01


Ами утре това ще правя ,но след като отида да ми свалят катализатора :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: emilio7333 и 159 госта