Голф 2 - моля за съвет!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Сря 23 яну 2008 23:04


Miki написа:За всички които твърдят, че дизеловия бил идиотоустойчив - какво става, ако го прегрееш? - Мазало. :wink:

Каквото ще стане и с бензиновия ако го прегрееш :wink:




Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Сря 23 яну 2008 23:09


Miki написа:За всички които твърдят, че дизеловия бил идиотоустойчив - какво става, ако го прегрееш? - Мазало. :wink:

Каквото ще стане и с бензиновия ако го прегрееш :wink:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 23 яну 2008 23:24


hilqdarka написа:
Miki написа:За всички които твърдят, че дизеловия бил идиотоустойчив - какво става, ако го прегрееш? - Мазало. :wink:

Каквото ще стане и с бензиновия ако го прегрееш :wink:
Всичко зависи как се стопанисва една кола.А за съвет то е много относително.Има уникални дизели и такива бензинки.Но ако си търсиш Голф да 1500лв. трудно ще случиш на читав.Читавите са малко по скъпи.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Чет 24 яну 2008 0:01


Stoi написа:
http://abw.by/?act=archive&do=showcat&n ... golfii.htm

има една табличка долу! Там си пише, кое колко върви :)

1.5 секунди преднина за EZ 0-100 км не е малко :lol:


Колега табличката не е коректна за 1.8 карб,така че може и другите данни да са сгрешени.Голф 1.8 карб 0-100 10.8с а в таблицата го дават над 11,може би това са данните за моноинжекцията...,но не и за карбуратор еле 2е2 ;)


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Чет 24 яну 2008 10:05


приятно ходене по газаджий.... :twisted: :twisted: :twisted:
абе Гошо тука нещо не върви да го е....
са че го праиме..
врът врът....оп готово.... :lol:
на другия ден:
абе гоше тука нещо арчи 20 да го е....
ааа са че го праиме..
врът врът...оп готово...
после се почва с пукането..
и така
незнам аз от печката сум доста доволен....
7-8 ми харчи в задръстванията


Потребителски аватар
Scirocco GT II
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 10 юни 2005 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scirocco GT II » Чет 24 яну 2008 12:05


hilqdarka написа:
Miki написа:За всички които твърдят, че дизеловия бил идиотоустойчив - какво става, ако го прегрееш? - Мазало. :wink:

Каквото ще стане и с бензиновия ако го прегрееш :wink:

Дизела е доста по-чувствителен на прегряване, пука главата почти със сигурност, докато бензиновите може и със смяна на гарнитура да се размине само, всичко е според "зависи" разбира се.
А относно темата- бензиновия твърдо, икономията от стар дизел винаги излиза "през носа"-помпи,дюзи,филтри, подгряващи свещи,турбото и т.н. а ако е и поиздухал двигателя както е в повечето случаи картинката става доста трагична, така че взимай бензинката и си свиркай, +това на газ като пари разхода е горе-долу както дизела.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 24 яну 2008 12:16


Което и да избереш се в гъз, и двете са по на 18 - 19г. и двете са приблизително на една цена и в двете ще наливаш пари, ако не за едно то за друго :dontknow: Така че избора си е изцяло твой :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 24 яну 2008 13:25


Както са ти писали колегите - според цялостното състояние на колите избирай - където ще имаш по-малко за стягане и доизкусуряване
Иначе дизела ако е читав - бем ти и газ нерде бинзин - вчера при Ваското се нагледах на салтанати и връткане по тоя тип впръЦкване :uuoooh: :uuoooh: :uuoooh:
На - 18 градуса ги видях кои са читави около блока :lol:


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Чет 24 яну 2008 13:42


Scirocco GT II написа:....помпи,дюзи,филтри, подгряващи свещи,турбото и т.н. ..

.... газова, карбуратор, свещи..... :!:

Ако сравняваме коли с еднакво износени двигатели дизела отива много напреде :wink:
Сега някой ще каже ама за 1500 лв. неможе да се намери читав Г2 дизел, ами неможе затова вкарваш 3-4к и караш читав дизел.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Чет 24 яну 2008 14:17


Matematiks написа:приятно ходене по газаджий.... :twisted: :twisted: :twisted:
абе Гошо тука нещо не върви да го е....
са че го праиме..
врът врът....оп готово.... :lol:
на другия ден:
абе гоше тука нещо арчи 20 да го е....
ааа са че го праиме..
врът врът...оп готово...
после се почва с пукането..
и така
незнам аз от печката сум доста доволен....
7-8 ми харчи в задръстванията


На мен за 3 години(50 000км) на газ що не ми се е случила тази случка?? До сега съм ходил 4 пъти на газаджия, веднъж да я постави, втори път да я регулира след като минах 2000км и 2 пъти за годишния преглед на уредбата....среден разход 7/100 при все че извън града си я ръчкам подобаващо...Та тези митове дето ги говориш......проблемите не са в газта и газовите уредеби, а в "Гошото" дето ги слага и регулира....
-----------------
Твърдо за варианта бензин+газ в конкретния случай!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 24 яну 2008 14:28


ACCELERATOR написа:
petkovski_dido_kimi написа:колега аз мисля че подобрият варянт е 1.6 газ бензин

Колко км си му врътнал на твоя голф, и какво си сменил досега?
Защото аз за 80 000 км освен масло, ремъци и повдигачи (само 1 тракаше леко, но ме дразнеше) - друго не съм пипал? За вървенето няма и да споменавам, защото ЕZ ги правя смешни дори и с кабриото, което тежи с 200кг повече :roll:
Айде стига глупости :wink:


Ами на моя за 70 000++ съм сменил водна помпас газовата да чукна на дърво до сега проблеми не съм имал! сипвам газ и карам. Разхода приличен- 11 градско. За вървеж също хубави работи мога да кажа! Имах удоволсвието да покарам 1.6TD много ми хареса ама беше толко бърз че го улепих в един бус mhihi сега маторя е на друго купе ма не съм го регистрирал още...

Та според мен колегата каквото и да вземе ще е все доволен
: vw fen


Потребителски аватар
Scirocco GT II
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 10 юни 2005 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scirocco GT II » Чет 24 яну 2008 14:34


Scirocco GT II написа:....помпи,дюзи,филтри, подгряващи свещи,турбото и т.н. ..

Доста по-скъпи като резервни части, и по-скъпи като ремонт.
hilqdarka написа:.... газова, карбуратор, свещи..... :!:

Комплект мембрани-о/ло 15 лв, ако щеш дори 70-100 кинта за нов изпарител, свещи- 15- 20 кинта, почистване на карбуратор пак толкова, смяната може да я направи и човек с не толкова сериозни познания по ремонт на ДВГ, само за сравнвение ще кажа че едва ли ще можеш сам да си центроваш нафтовата помпа примерно, да не говориме за турбото- само монтаж- демонтаж ще те хвърли в приключение вЕрвай ми.

hilqdarka написа:Ако сравняваме коли с еднакво износени двигатели дизела отива много напреде :wink:

И тука си в много сериозна грешка, износен дизел означава само едно- пълен мъртвец.При бензина нещата не стоят така-ще харчи повече ще "тегли" по-малко, ще пуши ще пърха, но ще пали и ще се движи. Отделно като части парите за ремонта на дизелов мотор са повече и т.н.
hilqdarka написа:Сега някой ще каже ама за 1500 лв. неможе да се намери читав Г2 дизел, ами неможе затова вкарваш 3-4к и караш читав дизел.

Е то по тази логика най-добре да се "дръпне" някое ново дизелче от магазина. Такова и аз няма да откажа- даже няма да съм придирчив,помпа-дюза комън рейлче, каквото дойде, само да се намери кой да ми го купи :)


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 24 яну 2008 14:49


Абе то ако е кочина с издухал двигател - каквото и да вземеш, все ще береш ядове, и ще вкарваш пари. Става дума за сравнение м/у двигатели в добро състояние - газовата ако не е газов инжекцион, винаги прави проблеми и трови живота. Излишни нерви. Дизела просто сипваш и караш. Настройките на помпата съм си ги правил абсолютно сам, има и теми по въпроса. Никакъв проблем - 2-3 винтчета само се въртят. Докато специално на ЕЗ като ти се скапе карбуратора заради газовата, в такова приключение се хвърляш, че свят ти се завива от баш-майстори. Тука из форума по едно време така бяха пропищели от тия карбуратори, че само Ваското можеше да ги оправя.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Мнениеот nasko1978 » Чет 24 яну 2008 15:32


Благодаря на всички за изказаните мнения!Супер сте както и очаквах!Май нещата клонят за читав дизел,поне за мен ако излезе нещо като оферта!Всичко си е чист късмет с жена и кола! :lol: : vw fen


Потребителски аватар
Scirocco GT II
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 10 юни 2005 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scirocco GT II » Чет 24 яну 2008 16:08


ACCELERATOR написа:Абе то ако е кочина с издухал двигател - каквото и да вземеш, все ще береш ядове, и ще вкарваш пари.

Предполага се че ще е такъв, освен ако не "уцели" от тия дето са на бабка която го е карала само в събота и неделя до пазара и чат пат дядото е ходил до пощата с нея :) :)
ACCELERATOR написа:газовата ако не е газов инжекцион, винаги прави проблеми и трови живота. Излишни нерви.

До сега на газ съм имал Джета 1.8 (GX) двигатела- пълна механична инжекция, Астра1.6 (C16NZ) моно, Пасат 1.8 (RP) моно,Кадет1.6 (отново C16NZ)моно,Хонда Акорд 2.0 (F20A2) карбуратор с вакуумно и компютърно управление!,Golf II 1.3 (MH ако не се лъжа) карбуратор,Вектра2.0(C20NE) пълна инжекция и то автоматик(демек два компира един за двигателя и един за скоростната кутия които си "разговарят" помежду си) малко по сложно беше с газта но заспа при Павката и Лъчо ,Ланча Дедра 2.0 пълна инжекция,Сузуки Витара 1.6 моно и още 2-3 служебни, та всичките изброени бяха с газова класическа, не газов инжекцион и не съм имал грам проблеми, при толкова много коли не вярвам да съм бил такъв късметлия че да не съм имал аз проблеми, а всички други да имат. Когато се монтират кадърно всичко е точно в общия случай.
ACCELERATOR написа:Дизела просто сипваш и караш.

Де да беше така.Ако е чисто нова кола и с хубава нафта -сигурно.
ACCELERATOR написа:Никакъв проблем - 2-3 винтчета само се въртят

Да едно приятелче ги беше въртял така, та после едвам в сервиз я оправиха.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта