Разпределителни валове за 16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NightBoy
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: навсякъде

Мнениеот NightBoy » Съб 19 яну 2008 19:46


То хубу си се насочил кам големия лифт ама без раздвижено колело нема да можеш нищо да постигнеш. Как ще докараш Lobe Center-а? Требе да смяташ и да видиш при какви градус ти идва Lobe Center-а и доколкото съм запознат за по-добър перформан требе да е м/у 108 - 112 гр. при тези градуси на валовете.




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 19 яну 2008 20:49


Тва е едно добро мнение колега!Ми първоначално ще опитаме така, а ако няма ефект ще му мисля.Но то трябва да се настроят валовете един спрямо друг ,а тва с раздвижно колело не става ,трябва неква зъбчатка дет се слага на единя вал, поне така мисля :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 19 яну 2008 23:33


Golf 3 1.8 написа:Тва е едно добро мнение колега!Ми първоначално ще опитаме така, а ако няма ефект ще му мисля.Но то трябва да се настроят валовете един спрямо друг ,а тва с раздвижно колело не става ,трябва неква зъбчатка дет се слага на единя вал, поне така мисля :roll:
Правилно мислиш с раздвижно колело движиш и двата вала едновременно и когато даваш единия в предварение другия бяга в закъснение :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 20 яну 2008 0:18


Изображение

Ма и без него ще минеш.Тихомир ли ще ти ги зацепва или тунера.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 20 яну 2008 0:58


Емката ше треа да се нагърби! :lol:


Потребителски аватар
NightBoy
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: навсякъде

Мнениеот NightBoy » Чет 24 яну 2008 17:58


някакво развитие :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 24 яну 2008 18:06


Утре се прибирам в сф и в събота или неделя ще го метнеме и ще пиша дали става или не и има ли ефект въобще!! :D


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 26 яну 2008 20:00


Golf 3 1.8 написа:Утре се прибирам в сф и в събота или неделя ще го метнеме и ще пиша дали става или не и има ли ефект въобще!! :D
И да минеш през дино-то,да вийм колко в + са конете.
П.П.Скоро пак ше го налазвам Емката,да ми слага други валове. :D


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 27 яну 2008 10:45


Слагахме вчера с колегата разни валове....да сподели той :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 27 яну 2008 11:56


Taкаааа вчера двамата видни тунери аз и козунака се нагърбихме сами и сменихме вала.Само че :roll: понеже сме мнооо наясно с зацепването сме го направили за повече въртящ момент на ниски :lol: и колата на високите си вървеше по същия начин както преди ,ама от 2 до 4500 е доста по пъргава, абе направихме я добра за всекидневка, ама върви точно колкото когато беше без колектор и вал....Пробвахме гонка с на никоо1 голфа и пак му праех същата разлика както когат бях без тия работи.Та днеска тряа пак да го свалиме ама тоя път се надявам килъра да види за ко стаа дума да ги зацепи как тряа.Иначе с козунака се справихме перфектно, само един зъб предварение ни изяде главата :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 27 яну 2008 13:31


Хехехех броихме броихме и пак нищо не преброихме. :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 27 яну 2008 13:35


Kozunak написа:Хехехех броихме броихме и пак нищо не преброихме. :lol:
Козуначе 8 зъба изкарахте ли ги напред или сте на 7 и затова се е получил този ефект на дизелповер :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 27 яну 2008 16:54


На 7 го оставихме, а то е трябвало още един назад.Върнали са ги на 6 и колата е полудяла преди малко говорихме и се хилеше по телефона. 8) Незнам откъде тва разминаване с твойта информация....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 яну 2008 18:01


Последно АБФ-ски или КР-ски изпускателен вал сте сложили на мястото на оригиналния всмукателен.


П.С.
Купувам изпускателен вал сериозно само кажете какъв точно сложихте mhihi


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 27 яну 2008 18:05


Kozunak написа:На 7 го оставихме, а то е трябвало още един назад.Върнали са ги на 6 и колата е полудяла преди малко говорихме и се хилеше по телефона. 8) Незнам откъде тва разминаване с твойта информация....
:oops: май 6 бяха :roll: Позабравил съм ги малко тези АБФи с тези хонди дето се заразих :lol: Аз и на ангел казах че не съм сигурен 8 ли беше 6 ли беше и той вика бате сещай се барзо да не го окотим ама важното е че се е получило,той даже ми звънна да ми се похвали и беше доста доволен.След 5000 полудявала яко и вървяла доста до към 8000 доста доволна тяга,ама нека го изчакаме и той да обади какво е станало :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта