Gesha_GTI написа:Ще съм ти много благодарен!!!!:)Citoject написа:Gesha_GTI написа:И аз мойто поло го взех преди 1месец и нещо,кво да ти кажа аз не очаквах за 1.4 мотор толко да върви,бая стабилно се развърта (казва го човек който е свикнал на голф ГТИ 112кс![]()
) Пълна инжекция е,ако незнаеш да ти кажа,проблеми до колокото знам не прави,за 1месец над 1500км съм минал и съм си сменил само консумативи,стабилна колица мойта е дългата база можеш да я видиш в гаража...пожелавам ти безгрижно каране със нея...слаба страна са и скоростите малко каране без масло и после вадиш яко пари за това трябва редовно да го проверяваш и да следиш семерингите да не са отишли,щото и най-малкото каране без масло и после едно че трудно се намира такава скоростна кутия,едно че е много цифра.
Колега извинявай ще ми обясниш ли като на малоумен как се проверява маслото на скоростната кутия?В смисъл едно и също ли е това което си се проверява с оная щека
Има ли опасност да изтече така докато го проверявам?
Не колега не е от пръчката за маслото.От доло на скоростите има една пробка,която като тръгнеш да отвиваш ако маслото в скоростите е на мах трябва да почне да тече,ако искаш утре ако имам време ще ти го снимам,защото в момента не ми се слиза до колата
Мнения за двигател 1,4 аех . Поло 6N
-
Citoject
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Citoject написа:Gesha_GTI написа:Ще съм ти много благодарен!!!!:)Citoject написа:Gesha_GTI написа:И аз мойто поло го взех преди 1месец и нещо,кво да ти кажа аз не очаквах за 1.4 мотор толко да върви,бая стабилно се развърта (казва го човек който е свикнал на голф ГТИ 112кс![]()
) Пълна инжекция е,ако незнаеш да ти кажа,проблеми до колокото знам не прави,за 1месец над 1500км съм минал и съм си сменил само консумативи,стабилна колица мойта е дългата база можеш да я видиш в гаража...пожелавам ти безгрижно каране със нея...слаба страна са и скоростите малко каране без масло и после вадиш яко пари за това трябва редовно да го проверяваш и да следиш семерингите да не са отишли,щото и най-малкото каране без масло и после едно че трудно се намира такава скоростна кутия,едно че е много цифра.
Колега извинявай ще ми обясниш ли като на малоумен как се проверява маслото на скоростната кутия?В смисъл едно и също ли е това което си се проверява с оная щека
Има ли опасност да изтече така докато го проверявам?
Не колега не е от пръчката за маслото.От доло на скоростите има една пробка,която като тръгнеш да отвиваш ако маслото в скоростите е на мах трябва да почне да тече,ако искаш утре ако имам време ще ти го снимам,защото в момента не ми се слиза до колата
Колега не съм те забравил просто неска не ми остана време сутринта имах работа след обяд ходих до личната че трябваше едни документи да оправям то па знаеш,пълно е с пенсионери-2 часа чаках,и викам аиде после ще ти го щракна и вадим телефона гледам нема батерия...Извинявай утре ще ти го снимам
Само в момента немога да се сетя две пробки или една беше,утре ще го снимам и ще ти обясня какво трябва да правиш.Отново се извинявам за закаснението,Лека вечер
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеба Citoject ето и снимките за които говорихме
Ето я пробката за маслото тя се отвива и от нея се долива масло
Като легнеш пред колата от дясно ще видиш следната картинка,и съм ти показал кое трябва да отвиеш
Ето и "приспособлението" с което аз сипвам маслото:
Ако досипваш масло в тоя студ сипвай го помалко помалко да не се пресече
Ето я пробката за маслото тя се отвива и от нея се долива масло
Като легнеш пред колата от дясно ще видиш следната картинка,и съм ти показал кое трябва да отвиеш
Ето и "приспособлението" с което аз сипвам маслото:
Ако досипваш масло в тоя студ сипвай го помалко помалко да не се пресече
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ksp84 написа:аз искам само да попитам, къде е пропката за източване на маслото, в смисъл не е ли тая същата?
Tази дето съм дал снимки понагоре е контролната пробка,от нея само се следи колко масло има и се долива.Иначе пробката за източване е отдолу на скоростите...Ако не я знаеш каде се намира кажи и утре ще ти я снимам
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Scout написа:колеги и аз съм със същото поло , та едно въпросче.... колко ви дава градско това чудо , че тези дни малко ме изуми с разхода . Ако някой е засичал на скоро моля само малко цифрички да даде
7-8л. бензин на 100км ама го пестим над 100 градско не го настъпвам и оборотите не преминават 3500 на никоя предавка...този разход е в умернео задръстване не некое дето седиш по 20мин на светофар
-
hbnv
Да ти е честито колега.
Във форума има писано за разхода, освен това имаш и катализатор - декларирай го за по-нисък данък в данъчното , на техническия преглед те си знаят. Има
Маслото на скоростната кутия да ти го смени майстор, като ти сменя маслото на двигателя и по същото време на следващата смяна до го провери - пари не взимат за това.
Трета година нямам проблеми. Запалването пали на половин оборот, даже и акумулатор след покупката от Илиянци не съм сменял.
Ако си карал нещо голямо разходът действително озадачава, но на хубавото лесно се свиква.
Маслото на скоростната кутия да ти го смени майстор, като ти сменя маслото на двигателя и по същото време на следващата смяна до го провери - пари не взимат за това.
Трета година нямам проблеми. Запалването пали на половин оборот, даже и акумулатор след покупката от Илиянци не съм сменял.
Ако си карал нещо голямо разходът действително озадачава, но на хубавото лесно се свиква.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта