Здравейте, търсих доста из форума, на някои от проблемите си намерих решение, но за други така и не се ориентирах какво да правя. Модела е ПОЛО 2004 г. с четири кръгли фара. (незнам кой модел се води чочно)
За да не пускам няколко теми ще ги обединя в една.
1. Четох в тази тема за парното http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=324366 , но така и неразбрах къде точно се намира въпросния термо предпазител. (парното ми работи само на 4-та степен) и от къде мога да го купя. Има ли номер по който да го търся в сервиза.
2. По темита за резервен ключ. Интересува ме могат ли като ми направят ключа с чипа, да мога да си ползвам централното и алармата. И Къде точно да се обърна за помощ.
3. Отнякъде ми изтича водата за чистачките. Възможно ли е да се е откачило маркучето и къде точно се намира.
4. На контолното табло когато дам контакт светят няколко лампи, след няколко секунди всички гаснат с изключение на една (свети жълто прилича на помпа). Гасне чак след като запаля.
Предварително благодаря.



Няколко проблема ПОЛО 2004 г.
1- Повечето тук карат доста по-стари коли...обаче ако си откриеш турбината на парното,(аз не знам къде е твойта-мойта е в двигателния отсек) там трябва да е тая термозащита-при мен представлява едно кат стар бушон,закачен на една платка,с намотките за степените...
2.В юнитрейд биха могли да ти направят резервен ключ срещу "скромна сума"
3.Ако ти изтича вода от КАЗАНЧЕТО-значи проблема е в самото казанче или в захващането на помпата...Ако обаче се губи течност при активиране на помпата-демек ти натискаш лостчето,тя бучи...течност по стъклата няма,а в казанчето намалява-е тогава имаш спукана /извадена тръбичка....
4.Добре е да напишеш колата с какъв мотор е- дизелов или бензинов,както и кода на самия двг.-от големия талон-първите няколко букви са важни-те дават инфо за мотора.Иначе-нямам никаква представа ква е тая лампа...
2.В юнитрейд биха могли да ти направят резервен ключ срещу "скромна сума"
3.Ако ти изтича вода от КАЗАНЧЕТО-значи проблема е в самото казанче или в захващането на помпата...Ако обаче се губи течност при активиране на помпата-демек ти натискаш лостчето,тя бучи...течност по стъклата няма,а в казанчето намалява-е тогава имаш спукана /извадена тръбичка....
4.Добре е да напишеш колата с какъв мотор е- дизелов или бензинов,както и кода на самия двг.-от големия талон-първите няколко букви са важни-те дават инфо за мотора.Иначе-нямам никаква представа ква е тая лампа...

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%EB%E5%EC
Тука колега съм се правил на майстор, но моето е '96 (в гаража)- там където влизат З,Б,С и Жълт кабел е това което търсиш, ако е същото разположение.
Успех!
Тука колега съм се правил на майстор, но моето е '96 (в гаража)- там където влизат З,Б,С и Жълт кабел е това което търсиш, ако е същото разположение.
Успех!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема с парното се оказа както беше описано в другата тема - изгорял терморезистор. Смениха ми го в Унитрейд - 75 лв.
Също така задръдтен въздушен филтър в купето - 25 лв.
За чистачките така и неразбрах какво направиха, мисля че беше прекъснат маркуча за задната чистачка и от там е изтичало.
Мерси на всички които се включиха
Също така задръдтен въздушен филтър в купето - 25 лв.
За чистачките така и неразбрах какво направиха, мисля че беше прекъснат маркуча за задната чистачка и от там е изтичало.
Мерси на всички които се включиха

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта