поло 1.0 пълна инжекция проблем

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

поло 1.0 пълна инжекция проблем

Мнениеот anhilator » Съб 26 яну 2008 19:23


ПОМОЩ.....поло 1.0 двигател AER с бош мр9 пълна инжекция.
налягане на помпата 3бара дюзи почистени на стенд работят супер
центровката е супер 6 пали и на студено и на топло без натискане на педала иначе се дави и не пали кат запали 5 секунди кашля киха
после стабилни 2000 оборота студен топъл двигател се тая 2000 оборота
ама не може да потегли при изфорсирване на 3000 оборота дори и плавно отпускане на педала аха и да угасне потегля кашля киха и кат влезе в некав добар режим ще изтарва волана чак изтегля кат самолет после сменям предавката пак забива муцуна кашля киха натискам плавно педала рязко пълна газ се тая кат си оправи режима само и пак изтегля
ходих на няколко места за диагностика няма грешки само една 0533 по ВАГ дето никой не успя да я преведе кво озночава и в сервиза на БОШ
ходих еи така за забавление :( смених и всички филтри палец на делкото капачка кабели два комплекта свещи .полото е 96 година мерих
и компресията супер и на четирите цилиндъра еи така да вида защо няма въртящ момент на 2000-3000 оборота един даже зяпа през отворите за свещите клапаните с някаква оптика компресия мери че и ги зяпа как отварят колко и тнт хидравличните повдигачи не се чуват не тракат ай някои ако знае нещо да каже че не я знам таия колица
на някои светофар ще ме треснат не мога да знам дали ще изтегли кат самолет или ще забие муцуната пак ..... датчик ли е еку-то ли е то маи само то остана вече и ако е то що стендовете не го отчитат :(




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 26 яну 2008 20:00


Нека да ти помогне някой с пълна инжекция и делко /с палец/


OO7
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OO7 » Съб 26 яну 2008 20:42


Здравей колега, наистина много странен проблем. Един приятел имаше подобен проблем и се оказа катализатора. Може и при теб това да е проблема.
Успех!


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Съб 26 яну 2008 21:36


тази инжекция как определя количеството на постъпващия въздух в колектора дебитомер ли има или понтециометър на дроселовата клапа
защото все ми се струва че не може да определи колко въздух влиза и впръсква прекалено малко или прекалено много бензин и като успее да го определи правилно работата на двигателя се оправя ... ако знаете нещо по конкретно за тоя мотроник ....


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Съб 26 яну 2008 21:53


Да не се окаже накрая съединител... :wink:


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Нед 27 яну 2008 10:08


мисля че открих проблема VAG-COM си е свършила перфектно работата
но като никой не успя да преведе какво означава грешка 0533
като не може никой да ти помогне помогни си сам или на вълка му е дебел врата защото сам си върши работата ..... и тъй по темата
EROR 0533 означава следното.
Intake leak.
Blockage,throttle valve tight.
Sticking,IAC valve or ISC actuator.
Position sensor.
което преведено с програмка е

Вземане утечка.
Блокиране,радиолампа на гръкляна стегната.
Залепване,IAC радиолампа или ISC изключвател.
Датчик за положение.


ако може някой да помогне с по точен превод предварително БЛАГОДАРЯ...
аз и така знам вече къде да меря с мултицета и какво да търся но все пак по точен превод би бил от полза
ай ще пиша пак .........като го оправя


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 27 яну 2008 13:28


intake-има се впредвив входящ..или нещо такова...може и захранване да е...най вероятно -пробив в захранването
ТПС-throttle position sensor-датчика за дрос.клапа-демек блокаж на тоя дросел...
Давай нататък :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 28 яну 2008 10:07


Според мен тая кола /ако въобще има такава/, не трябва да пали, камо ли да върви /осбено като самолет/. Много станахте гавраджиите в този форум. От измислиците ви не могат да се вредят истински нуждаещите се от помощ.


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Пон 28 яну 2008 10:16


EROR 0533 означава следното.
Intake leak - Изпускане от смукателния колектор.
Blockage,throttle valve tight - Блокирала дроселова клапа.
Sticking,IAC valve or ISC actuator - Тези съкращения не ги знам.
Position sensor - Позиционен сензор.
Колега опитай с почистване на дроселовата клапа, може и да имаш късмет. Успех!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 28 яну 2008 10:26


_HighVoltage_ написа:EROR 0533 означава следното.
Intake leak - Изпускане от смукателния колектор.
Blockage,throttle valve tight - Блокирала дроселова клапа.
Sticking,IAC valve or ISC actuator - Тези съкращения не ги знам.
Position sensor - Позиционен сензор.
Колега опитай с почистване на дроселовата клапа, може и да имаш късмет. Успех!

Колега, защо му се връзваш? Ти поне имаш същият двг., който той претендира, че кара. Къде ти е делкото, че аз нямам и искам да си сложа, като взема да се веселя?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 28 яну 2008 11:14


няколко са възможностите при зацепване на агр ремък прехвърлен с един два зъба -гледали са само белезите на колелата без бележката на делкото която е другата страна под пласм тапа и оттам идва голямо закъснение или изпреварване на делкото и евентуално мръстна дроселова клапа и датчика за положението на клапата шашка компа


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 28 яну 2008 11:27


maslinkov написа:Колега, защо му се връзваш? Ти поне имаш същият двг., който той претендира, че кара. Къде ти е делкото, че аз нямам и искам да си сложа, като взема да се веселя?

Няма лошо сам да се веселиш, но с подобни "умозаключения" се опитваш да веселиш и другите. А на някой не им е до смях, защото имат проблем.

IAC=Idle air control
ISC=Idle speed control

Клапа, потенциометър, моторче, механизмите наоколо... - натам трябва да търсиш... Ако не ти е ясно обаче, по-добре на специалист.


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Пон 28 яну 2008 22:36


благодаря за превода .
другия път ще пусна малко снимки да се види за какво си говорим
некой тука май се изказа че тази инжекционно -запалителна система няма
токоразпределител тоест делко ... е има си
проблема определено е в понтенциометъра на дроселовата клапа
износен е и подава неправилни данни на компа относно положението на дросела разглобих го почистих го има подобрение но не знам как да компенсирам износването казаха ми че има да се продава платка с понтенциометър но водачът е заварен за оста на дросела ще го изпиля и ще ги заменя да видим какво ще стане накрая цял нов дросел със понтенциометър за солидна сума от БОШ СЕРВИЗ
ами това е ако някои може да предложи нещо ще съм благодарен ....
а иначе си карам аудито и се ядосвам с полото и все повече си мисля
че трябваше да сложа още някой лев отгоре и да си взема още едно ауди
вместо това поло
8)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 28 яну 2008 23:25


Ей таквоз новичко ти рябва нали?
Изображение

Аз сега ще ти дам тоя линк дето надявам се ще ти помогне : http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=

Пък ти ще обещаеш че ще снимаш каквото правиш :D

На линка става въпрос за поло 1.6 АЕЕ дето пак е пълен инжекцион ,ама запалиелната му система е италианска : magneti-marelli ( е ,хората които си имат работа с тези системи за благозвучие ги наричат магнети-минети и справо де), а тоята е немският Motronic MP9.0 ,но принципа на дросела си е един и същ


anhilator
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот anhilator » Вто 29 яну 2008 8:51


благодаря този линк си е доста сериозен ресурс на информация първото
което разбрах благодарение на него е че моя дросел е пипан и преди мен
от "специалист" няма я гарнитурката за капачето на понтенциометъра
а не съм я изгубил аз отивам да търся нов понтенциометър и ще снимам
замяната как я правя като намеря нова платка
P.S тази сутрин пак го карах върви си много добре полото докато е студено пак малко бърка режимите на работа... но малко
като се стопли двигателя става ужас аз това си го обяснявам с електропровидомоста на платката и понтенциометрите когато е студена
платката прави по добър контакт
ай до скоро ....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта