Питане за клаксон
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Питане за клаксон
Колеги искам да запитам става ли клаксон от Рено 19 да го сложа на мястото на Венто защото високият ми тон е изгорял а разполагам с такъв от Рено 19.Благодаря предварително.
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питане за клаксон
е що да не става.само куплунзите сигурно са различни,виж там как ще вържеш кабела и къде ще го закачиш..все бачка на 12волта няма причина да не стане 
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: Питане за клаксон
Мисълта ми е тези релета да не би да имат някаква разлика.
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питане за клаксон
не би трябвало.не разбирам много де но няма разлика...в крайна сметка отиват 12 волта на тромбата и това е.аз дори мисля да си сложа още една ,ако няма да се прецака нещо,че ми е писнало от тъпанари поне малко да им пищят ушите.ама това по-натам де ,последния проблем ми е това
нека все пак някой по-запознат колега каже,н според мен няма от къде да дойде проблем.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Питане за клаксон
Абе тези клаксони от Рено май бяха с обратната резба
В смисъл на голфетките са с два извода: на единия имаме постоянен плюс, а на другия се подава маса от волана. На Рено е с един извод на който се подава плюс от волана, а корпуса е твърда маса. В този ред на мисли, трябва да изолираш корпуса от маса иначе ще ти пищи постоянно. Виж как стоят нещата, не съм сигурен на 100%, но май така беше...
В смисъл на голфетките са с два извода: на единия имаме постоянен плюс, а на другия се подава маса от волана. На Рено е с един извод на който се подава плюс от волана, а корпуса е твърда маса. В този ред на мисли, трябва да изолираш корпуса от маса иначе ще ти пищи постоянно. Виж как стоят нещата, не съм сигурен на 100%, но май така беше...-
orlin4ooo
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за клаксон
аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Питане за клаксон
orlin4ooo написа:аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?
Скоро имах проблем точно с клаксона който не ми работеше от както съм си купил колата(vw pasat)за което стана дума и във форума. Беше голям шок за мен и ми трябваш доста време до като открия проблема , защото не виждах логика в това на волана да има обозначение за двете клеми едната с плюс другата с минус а като се замислиш че като допреш едната с другата ще даде на късо, но това ако наистина има и плюс и минус,това обаче не е така и много заблуждава . Това е чисто и просто един ключ който фактически затваря една верига когато го натискаш в случая подава плюса който се взима от една клема на волана като отвеждането до тромбата става по
лоста на волана чрез втулката разположена на него.С една дума маса има постоянно на едната клема на тромбата като може да е пусната от всякъде(имам предвид че я има по цялата кола) , а от волана се подава плюса.
Дано ти помогне, успех!!
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: Питане за клаксон
Не съм се опитвал да ги слагам защото в момента нямам време.Буксите на клаксона на Реното са с по 2 извода.Не се сещам на Вентото как бяха но скоро ще ги сваля.Клаксоните на Реното бяха хванати оригинално с по една планка за корпуса на шасито.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта