


Питане за клаксон
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Питане за клаксон
Колеги искам да запитам става ли клаксон от Рено 19 да го сложа на мястото на Венто защото високият ми тон е изгорял а разполагам с такъв от Рено 19.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питане за клаксон
е що да не става.само куплунзите сигурно са различни,виж там как ще вържеш кабела и къде ще го закачиш..все бачка на 12волта няма причина да не стане 

- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: Питане за клаксон
Мисълта ми е тези релета да не би да имат някаква разлика.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питане за клаксон
не би трябвало.не разбирам много де но няма разлика...в крайна сметка отиват 12 волта на тромбата и това е.аз дори мисля да си сложа още една ,ако няма да се прецака нещо,че ми е писнало от тъпанари поне малко да им пищят ушите.ама това по-натам де ,последния проблем ми е това
нека все пак някой по-запознат колега каже,н според мен няма от къде да дойде проблем.

- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Питане за клаксон
Абе тези клаксони от Рено май бяха с обратната резба
В смисъл на голфетките са с два извода: на единия имаме постоянен плюс, а на другия се подава маса от волана. На Рено е с един извод на който се подава плюс от волана, а корпуса е твърда маса. В този ред на мисли, трябва да изолираш корпуса от маса иначе ще ти пищи постоянно. Виж как стоят нещата, не съм сигурен на 100%, но май така беше...

-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за клаксон
аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Питане за клаксон
orlin4ooo написа:аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?
Скоро имах проблем точно с клаксона който не ми работеше от както съм си купил колата(vw pasat)за което стана дума и във форума. Беше голям шок за мен и ми трябваш доста време до като открия проблема , защото не виждах логика в това на волана да има обозначение за двете клеми едната с плюс другата с минус а като се замислиш че като допреш едната с другата ще даде на късо, но това ако наистина има и плюс и минус,това обаче не е така и много заблуждава . Това е чисто и просто един ключ който фактически затваря една верига когато го натискаш в случая подава плюса който се взима от една клема на волана като отвеждането до тромбата става по

С една дума маса има постоянно на едната клема на тромбата като може да е пусната от всякъде(имам предвид че я има по цялата кола) , а от волана се подава плюса.
Дано ти помогне, успех!!
- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: Питане за клаксон
Не съм се опитвал да ги слагам защото в момента нямам време.Буксите на клаксона на Реното са с по 2 извода.Не се сещам на Вентото как бяха но скоро ще ги сваля.Клаксоните на Реното бяха хванати оригинално с по една планка за корпуса на шасито.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта