Питане за клаксон

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Питане за клаксон

Мнениеот PavlinPufi » Пон 15 авг 2011 10:24


Колеги искам да запитам става ли клаксон от Рено 19 да го сложа на мястото на Венто защото високият ми тон е изгорял а разполагам с такъв от Рено 19.Благодаря предварително.




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане за клаксон

Мнениеот agent_kowalski » Пон 15 авг 2011 10:28


е що да не става.само куплунзите сигурно са различни,виж там как ще вържеш кабела и къде ще го закачиш..все бачка на 12волта няма причина да не стане :)


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: Питане за клаксон

Мнениеот PavlinPufi » Пон 15 авг 2011 10:58


Мисълта ми е тези релета да не би да имат някаква разлика.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане за клаксон

Мнениеот agent_kowalski » Пон 15 авг 2011 11:16


не би трябвало.не разбирам много де но няма разлика...в крайна сметка отиват 12 волта на тромбата и това е.аз дори мисля да си сложа още една ,ако няма да се прецака нещо,че ми е писнало от тъпанари поне малко да им пищят ушите.ама това по-натам де ,последния проблем ми е това :D нека все пак някой по-запознат колега каже,н според мен няма от къде да дойде проблем.


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Питане за клаксон

Мнениеот Mihailov78 » Вто 16 авг 2011 7:38


Абе тези клаксони от Рено май бяха с обратната резба :Mr Green Fun В смисъл на голфетките са с два извода: на единия имаме постоянен плюс, а на другия се подава маса от волана. На Рено е с един извод на който се подава плюс от волана, а корпуса е твърда маса. В този ред на мисли, трябва да изолираш корпуса от маса иначе ще ти пищи постоянно. Виж как стоят нещата, не съм сигурен на 100%, но май така беше...


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за клаксон

Мнениеот orlin4ooo » Вто 16 авг 2011 8:11


аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Питане за клаксон

Мнениеот ohdan » Вто 16 авг 2011 9:07


orlin4ooo написа:аз имам некви спомени че от волана на голфовете се подава + ?


Скоро имах проблем точно с клаксона който не ми работеше от както съм си купил колата(vw pasat)за което стана дума и във форума. Беше голям шок за мен и ми трябваш доста време до като открия проблема , защото не виждах логика в това на волана да има обозначение за двете клеми едната с плюс другата с минус а като се замислиш че като допреш едната с другата ще даде на късо, но това ако наистина има и плюс и минус,това обаче не е така и много заблуждава . Това е чисто и просто един ключ който фактически затваря една верига когато го натискаш в случая подава плюса който се взима от една клема на волана като отвеждането до тромбата става по :horror: лоста на волана чрез втулката разположена на него.
С една дума маса има постоянно на едната клема на тромбата като може да е пусната от всякъде(имам предвид че я има по цялата кола) , а от волана се подава плюса.
Дано ти помогне, успех!!


Потребителски аватар
PavlinPufi
Мнения: 161
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
Двигател: ATJ-2000
Местоположение: Варна

Re: Питане за клаксон

Мнениеот PavlinPufi » Сря 17 авг 2011 5:48


Не съм се опитвал да ги слагам защото в момента нямам време.Буксите на клаксона на Реното са с по 2 извода.Не се сещам на Вентото как бяха но скоро ще ги сваля.Клаксоните на Реното бяха хванати оригинално с по една планка за корпуса на шасито.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 81 госта