


Друго имам предвид. Съпоставен с друг двигател, ПД мотора има повече износващи се части. Например самата дюза като елемент. Вече втора дюза ми прави проблем в рамките на 40 000 км. Вала на ПД се износва повече. Леглата на дюзите в главата се износват необратимо. Усилията там са по-големи и ПД пукат по-често глави от останалите двигатели с ГНП. Отделно ремонтни комплекти за дюзите и прочее. Все неща, които ги няма при другите дизели от по-старо (а и по-ново) поколение. Задай си въпроса, защо "тъпите" немци оставиха тази технология и следващото поколение двигатели са доказаните common rail...Естествено това, което говоря е лично мнение, базирано на наблюденията ми до момента. Сега ако трябва да избирам между ПД мотор и такъв common rail, при равни условия (разбирай цена), бих избрал втория.kossis написа:Сега пък ПД технологията била недоразумение......
Xaxy написа:Печка браво за идеята,ама не са знае колко ще издържи. Аз бях изгубил оригиналните болтове,поръчах ги после пак и сега цялата кора е с свински опашки. За промивката ще обясниш ли малко повече,колко км караш с това масло преди да го източиш?
samo_pechka написа:Оттогава съм минал около 50-ина к.км смъквал съм неколкократно самата кора по един или друг повод. Доволен съм, че така я направих. Няколко пъти след това съм се шибвал в преспи, няма проблем засега :) нито се губят винтчета, нито пада кората някъде.
DoH_KuXoT написа:За щипките аз изгубих две след една преспа миналата зима и кората увисна, закачих със свински опашки и си поръчах квадратни щипки и т-образните пинчета за 5-6 лв и си възстанових фабричния замисъл.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта