One написа:Шофьора сипва съответните добавки за да стане горивото V-power, ми поуер и там квот се прави обаче УЖ!!! и в зависимост колко се джурка по пътя това гориво и колко се сложена от добавката става далаверата УЖ.. и другия момент въпреки запечатването на цистерната и т.н. милите шофери винаги намирали начин да поизточат гориво в гаража на баджанака примерно , който е по път и GPS не може ги фане и да долеят вода , масло и квото има та така ....
Незнам от коя "първа ръка" ог знаеш това, но шофьора няма абсолютно нищо общо нито с качеството на горивото, което вози, нито с добавките. Напълно невъзможно е да прави каквото и да е, защотото всичко е запечатано. А пък с GPS системите, шофьорите на Петрол/Лукойл се оплакват, че не могат да спрат и да пикаят, защото на втората минута и звъни GSM-a да ги питат защо са спрели на нерегламентирано място - при Shell ситуацията не е по-различна. Едно време бяха златните години на шофьорите, когато можеха да точат от цистерната. Сега камионите им са и с електронни броячи и се следи всеки литър гориво.
Единственият начин да се отклони гориво е на самата бензиностанция, при разтоварване да се сипе някоя и друга "мярка" при измерване на относителната температура и тя да замине не в резервоара на бензиностанцията, а в нечий друг. Оттам нататък се играе само с фирите