
заварка на 4угун??
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
заварка на 4угун??
интресува ме дали някои знае може ли да се завари тънка пукнатина върху 4угунен блок с телоподаващо(професионално от големите)става въпрос за финна заварка и няма да стане с 4угунени електроди и електрожен 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12108
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Учех някога нещо като ремонт на автомобили и кари /не че съм научил нещо от там де/, но ЗиЛ-ови блокове ни показваха кака се лепят с епоксидна смола. Пробиват се отвори с тънко свредло до дълбочината на спуканото от двата му края, за да се ограничи да не се разширява и самата пукнатина се издълбава от двете страни под ъгъл, след което се залива там със смола.
Това военните го правеха!
Това военните го правеха!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
преди години имах кола от друга марка с пукнат блок.
доста сериозна цепка беше.
залепих го с "течен метал" на локтайт.
продаваше се на едно място в София, като двойна спринцовка черно и бяло вещество.
до ден днешен върви тази кола без проблем от тази интервенция.
за заварка както ти е написал Ваското трябва да се темперира.
самата структура на чугуна е зърнеста.....ама изпадаме в подробности.
ще ти свърши работа не телоподаващо а аргонов апарат и добър заварчик разбира се
успех!
доста сериозна цепка беше.
залепих го с "течен метал" на локтайт.
продаваше се на едно място в София, като двойна спринцовка черно и бяло вещество.
до ден днешен върви тази кола без проблем от тази интервенция.

за заварка както ти е написал Ваското трябва да се темперира.
самата структура на чугуна е зърнеста.....ама изпадаме в подробности.
ще ти свърши работа не телоподаващо а аргонов апарат и добър заварчик разбира се

успех!
Има няколко изисквания при заваряване на чугун,които трябва да се спазят за да стане истинска заварка,а не нещо от което после ще береш ядове.Лично аз съм заварявал изпусателни колектори,с "телоподаващо".Заварката овщо-взето се получава,върши работа,но ако се работи с ВИГ-апарат,нещата са значително по-добри.За сравнение пробвай в/у парче от изхвърлен блок.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене и това което съм учил за да стане истинска заварка си трябва метода който Ваското 1 е описал. Трябва камера (Фурна) заграяване заваряване и после бавно истиване пак в камера.
За американския шев също съм слушал и също е решение, но зависи къде е и кой го прави.
За поксипола съм твърдо НЕ, тъй като в самата характеристика на лепилото си пише температурата до която издържа, а тя май беше 60 градуса.
В случая май най-удачно наистина е течния метал. И аз съм слушал че много често се лепят блокове скоростни кутии и др. с течен метал. Характеристиките му са най-близки до метала.
За директно заваряване с аргон и телоподаващо не е невъзможно но има много голяма вероятност от повторно спукване покрай заварка - при рязкото загряване и изтиване остават доста вътрешни напрежения.
При колекторите напреженията след заварките много бързо изчезват поради простата причина че са подложени на постоянно загряване истиване, което представлява процеса на стареене.
За американския шев също съм слушал и също е решение, но зависи къде е и кой го прави.
За поксипола съм твърдо НЕ, тъй като в самата характеристика на лепилото си пише температурата до която издържа, а тя май беше 60 градуса.
В случая май най-удачно наистина е течния метал. И аз съм слушал че много често се лепят блокове скоростни кутии и др. с течен метал. Характеристиките му са най-близки до метала.
За директно заваряване с аргон и телоподаващо не е невъзможно но има много голяма вероятност от повторно спукване покрай заварка - при рязкото загряване и изтиване остават доста вътрешни напрежения.
hitzata написа:...
При колекторите напреженията след заварките много бързо изчезват поради простата причина че са подложени на постоянно загряване истиване, което представлява процеса на стареене.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта