заварка на 4угун??

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

заварка на 4угун??

Мнениеот niks76 » Сря 19 сеп 2007 22:09


интресува ме дали някои знае може ли да се завари тънка пукнатина върху 4угунен блок с телоподаващо(професионално от големите)става въпрос за финна заварка и няма да стане с 4угунени електроди и електрожен :roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 сеп 2007 22:11


тънкото при заварка на чугун ако искаш да държи е да се темперира чугуна... може и да стане ама трябва да е про заварчика и да знае колко да го нагрее и как да заварява... :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 сеп 2007 22:20


няма да го правя аз;профи ще хвана за тая работа :wink:
зна4и все пак може така ли да го разбирам


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 сеп 2007 22:25


ако е профи-ще знае как да стане!
не съм толкова навътре че да твърдя 100/100 ама мисля че има шанс... :wink: :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 сеп 2007 22:29


цепката е на 4елото на блок под капа4ката за семерината на коляновия вал отпред и продължава 3см нагоре-едва едва прокапва но си капе а заради това да се хвърля блока не върви,пък и мотора работи супер;на това място няма голямо налягане на маслото.ще пробвам и поне ще се знае


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 19 сеп 2007 22:30


Само да кажа че след време се пука до заварката може и след месец може и веднага.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 сеп 2007 22:31


ааааа! сваляш блока! гол на пушка! и тогава заварки ако искаш-грее се-нали ти викам.
не знам колко си заслужава... :roll:

жоро-пука се от нефелен заварчик пич... :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 сеп 2007 22:33


аз мисля след заварката да го замажа и с паста за аспуси(не знам дали в БГ ве4е има) ама става като гипс и не пада :lol: а и на температура държи;струва си да се пробва все пак е ТДИ и само блокове трудно се намират


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 19 сеп 2007 22:59


аз ще ти кажа /не че е за сравнение/но имаме една шкода мадара има 3 пукнатини на блока,лично съм гледал как ги зачистват със шлайф и после поксипол ,тва преди 2 г ,още си върви мадарката:)


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Чет 20 сеп 2007 8:12


Заварката в този случай по-ефективна ли е от Хамерикански шев?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12108
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 20 сеп 2007 8:17


Учех някога нещо като ремонт на автомобили и кари /не че съм научил нещо от там де/, но ЗиЛ-ови блокове ни показваха кака се лепят с епоксидна смола. Пробиват се отвори с тънко свредло до дълбочината на спуканото от двата му края, за да се ограничи да не се разширява и самата пукнатина се издълбава от двете страни под ъгъл, след което се залива там със смола.
Това военните го правеха!


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Чет 20 сеп 2007 19:37


пробвай с обезмаслител и поксипол според мен е достатъчно


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 20 сеп 2007 21:48


преди години имах кола от друга марка с пукнат блок.
доста сериозна цепка беше.
залепих го с "течен метал" на локтайт.
продаваше се на едно място в София, като двойна спринцовка черно и бяло вещество.
до ден днешен върви тази кола без проблем от тази интервенция. :shock

за заварка както ти е написал Ваското трябва да се темперира.
самата структура на чугуна е зърнеста.....ама изпадаме в подробности.
ще ти свърши работа не телоподаващо а аргонов апарат и добър заварчик разбира се :wink:
успех!


Потребителски аватар
hitzata
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот hitzata » Пет 21 сеп 2007 11:25


Има няколко изисквания при заваряване на чугун,които трябва да се спазят за да стане истинска заварка,а не нещо от което после ще береш ядове.Лично аз съм заварявал изпусателни колектори,с "телоподаващо".Заварката овщо-взето се получава,върши работа,но ако се работи с ВИГ-апарат,нещата са значително по-добри.За сравнение пробвай в/у парче от изхвърлен блок.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 21 сеп 2007 11:59


Според мене и това което съм учил за да стане истинска заварка си трябва метода който Ваското 1 е описал. Трябва камера (Фурна) заграяване заваряване и после бавно истиване пак в камера.
За американския шев също съм слушал и също е решение, но зависи къде е и кой го прави.
За поксипола съм твърдо НЕ, тъй като в самата характеристика на лепилото си пише температурата до която издържа, а тя май беше 60 градуса.
В случая май най-удачно наистина е течния метал. И аз съм слушал че много често се лепят блокове скоростни кутии и др. с течен метал. Характеристиките му са най-близки до метала.
За директно заваряване с аргон и телоподаващо не е невъзможно но има много голяма вероятност от повторно спукване покрай заварка - при рязкото загряване и изтиване остават доста вътрешни напрежения.

hitzata написа:...

При колекторите напреженията след заварките много бързо изчезват поради простата причина че са подложени на постоянно загряване истиване, което представлява процеса на стареене.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта