Включват ли ви се перките за охлаждане често през зимата?
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ая
И като ги сменят какво. По лесно е да уцелиш шестица от тотото отколкото термостат да кове на 90. На магистрала 75-80. Градско зимата с парно и вънка -10 след около 30-40мин в задръстванията за да я вида на 90. Трети термостат. Стига да не минава 100 не го брим вече за проблем.
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
slavi tsvetkov написа:На моята кола зима,лято стой все на едно и също място-малко преди 90(това на извънградско).Но на -10 ги достига по-бавно отколкото лятото.На другите 2 коли в семейството(VW GOLF V GTI,VW SHARAN)е по същия начин заковава 90 градуса и не мърда без значение от външната температура,така че никой не може да ме убеди че 70 градуса е нормална температура било то на -15 или +20.
покарай с 80 на -15 и с 80 на +20 да видиш дали няма разлика

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Зависи
mufin написа:А По-предишната Пасат В3 си е направо легенда с това охлаждане - нали няма решетка отпред
Не говори глупости

- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Зависи
dj_tuhla написа:mufin написа:А По-предишната Пасат В3 си е направо легенда с това охлаждане - нали няма решетка отпред
Не говори глупости
Че защо.
На Пасат В3 това си му е слабост.
В града върви гореща.
Иначе е най-железния автомобил, на жената още и е мъчно за него.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Вклю. на перката зависи от термоключа който я вкл. и на какви градуси е той,предишния ми беше на 87гр. сегашния на 85гр. като се има предвид че температурата в момента на главата в даден момент е около 90-92гр. докато при ключа е 85-87гр. ,защото той е завит на радиатора в горния му край.А датчика за измерване на температурата е винаги между 3 и 4 цилиндър там кудето е най-висока моментната темп.Така че вкл. на тази прословута перка зависи от термоключа и нейните биметални контакти подобни на ютиите.... 

- yordankl
- Мнения: 68
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994
kilima написа:Аз сьм сьщо с АБУ и от бая време има проблем с прегряването.Казвали са ми ,че точно тоя мотор си загрява доста.Ти си екстра,аз редовно си гледам стрелката как минава 110 градуса...
От лични наблюдения мога да ти кажа че проблема с прегряването на АБУ моторите доста често идва от изпочупени лопатки на водната помпа.Ако не си си сменял водната помпа се насочи към нея.Струва към 60 лева.Незнам защо но перките са ги направили от пласмаса някаква и изглежда като остареят и се чупят.
На моята не и беше останала никаква лопатка.
Преди да разбера обаче се побърках да сменям датчици, термостати и т. н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 79 госта