Включват ли ви се перките за охлаждане често през зимата?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ая

Мнениеот lozan67 » Съб 02 фев 2008 21:57


И като ги сменят какво. По лесно е да уцелиш шестица от тотото отколкото термостат да кове на 90. На магистрала 75-80. Градско зимата с парно и вънка -10 след около 30-40мин в задръстванията за да я вида на 90. Трети термостат. Стига да не минава 100 не го брим вече за проблем.




Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Не е точно така

Мнениеот sa6o46 » Съб 02 фев 2008 22:23


включва си чат пат, в софия по задръстванията редовно е над средата стрелката


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 03 фев 2008 0:03


на извънградско в тия студове моята кове 90 и не мърда :wink: ама защото е нов термостата ..ще го видим след максимум 2 месеца :lol: пак ще има магарий


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Нед 03 фев 2008 1:38


slavi tsvetkov написа:На моята кола зима,лято стой все на едно и също място-малко преди 90(това на извънградско).Но на -10 ги достига по-бавно отколкото лятото.На другите 2 коли в семейството(VW GOLF V GTI,VW SHARAN)е по същия начин заковава 90 градуса и не мърда без значение от външната температура,така че никой не може да ме убеди че 70 градуса е нормална температура било то на -15 или +20.

покарай с 80 на -15 и с 80 на +20 да видиш дали няма разлика :wink: няма как да загрее до 90 С и да не мърда повече стрелката в зависимост от климатичните условия:wink:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Зависи

Мнениеот dj_tuhla » Нед 03 фев 2008 2:10


mufin написа:А По-предишната Пасат В3 си е направо легенда с това охлаждане - нали няма решетка отпред


Не говори глупости :idea:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Нед 03 фев 2008 9:37


при моята неоткривам особена разлика през зимта и през лятото.По принцип колата ми загрява за 2-3 минути до 90 градуса и после всичко си е ток :idea:


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Нед 03 фев 2008 19:56


dbanchev написа:При мен много рядко се вклучва перката, при повече висене в задръстване или като я ръчкам повече само, иначе никъква я няма! :wink:
:да:


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Нед 03 фев 2008 20:04


Ако не съм в задръстване или да чакам някъде, не съм я чул да се включва.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 03 фев 2008 20:14


da6o_amvr написа:при моята неоткривам особена разлика през зимта и през лятото.По принцип колата ми загрява за 2-3 минути до 90 градуса и после всичко си е ток :idea:
    Колега извинявай ама такова чудо кола да загрява за 2-3мин до 90гр няма айде направи ги 10-на и ще се съглася с тебе :wink:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Зависи

Мнениеот mufin » Нед 03 фев 2008 20:25


dj_tuhla написа:
mufin написа:А По-предишната Пасат В3 си е направо легенда с това охлаждане - нали няма решетка отпред


Не говори глупости :idea:


Че защо.
На Пасат В3 това си му е слабост.
В града върви гореща.
Иначе е най-железния автомобил, на жената още и е мъчно за него.


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Нед 03 фев 2008 20:53


Теодор написа:
da6o_amvr написа:при моята неоткривам особена разлика през зимта и през лятото.По принцип колата ми загрява за 2-3 минути до 90 градуса и после всичко си е ток :idea:
    Колега извинявай ама такова чудо кола да загрява за 2-3мин до 90гр няма айде направи ги 10-на и ще се съглася с тебе :wink:
:shock


velikov1979
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Не се притеснявай.Това си е нормално.

Мнениеот velikov1979 » Пон 04 фев 2008 22:14




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 04 фев 2008 22:45


Вклю. на перката зависи от термоключа който я вкл. и на какви градуси е той,предишния ми беше на 87гр. сегашния на 85гр. като се има предвид че температурата в момента на главата в даден момент е около 90-92гр. докато при ключа е 85-87гр. ,защото той е завит на радиатора в горния му край.А датчика за измерване на температурата е винаги между 3 и 4 цилиндър там кудето е най-висока моментната темп.Така че вкл. на тази прословута перка зависи от термоключа и нейните биметални контакти подобни на ютиите.... :wink:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 05 фев 2008 0:54


Праши и да не ти пука ;) При мен също се пуска, когато натежи крачето :)


Потребителски аватар
yordankl
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994

Мнениеот yordankl » Сря 06 фев 2008 13:35


kilima написа:Аз сьм сьщо с АБУ и от бая време има проблем с прегряването.Казвали са ми ,че точно тоя мотор си загрява доста.Ти си екстра,аз редовно си гледам стрелката как минава 110 градуса...


От лични наблюдения мога да ти кажа че проблема с прегряването на АБУ моторите доста често идва от изпочупени лопатки на водната помпа.Ако не си си сменял водната помпа се насочи към нея.Струва към 60 лева.Незнам защо но перките са ги направили от пласмаса някаква и изглежда като остареят и се чупят.
На моята не и беше останала никаква лопатка.
Преди да разбера обаче се побърках да сменям датчици, термостати и т. н.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 100 госта