когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва

Мнениеот mitov_m » Сря 06 фев 2008 18:07


когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва.Смених следните неща и вече не знам какво повече да сменям.Първо смених ел.блока моят е сименс-симос с бош-диджифант колата се по оправи ама няма голяма мощност и постояно ми черни аспуха.Второ бензинова помпа,лабда сонда,всички възможни датчици,потенциометъра на дросел клапата и пак нищо.Трето смених дебитомера,релето за напрежението към ел,блока и пак нищо.Почистих и катализатора и от тогава сондата седи в средни стойности не клати.Ходих по какви ли не сервизи та дори и фолксваген и там дигат рамене на диагностиката нищо не показва .Харесвам си гофчето много карам го 3г. но след тия проблеми не знам та ако някои от вас има идеи ще бъда много благодарен да ги сподели :wink:
mod edit: vasstop

Последна промяна от mitov_m на Вто 26 фев 2008 13:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при голф-3-gti

Мнениеот CoZmO » Сря 06 фев 2008 18:16


mitov_m написа:когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва.Смених следните неща и вече не знам какво повече да сменям.Първо смених ел.блока моят е сименс-симос с бош-диджифант колата се по оправи ама няма голяма мощност и постояно ми черни аспуха.Второ бензинова помпа,лабда сонда,всички възможни датчици,потенциометъра на дросел клапата и пак нищо.Трето смених дебитомера,релето за напрежението към ел,блока и пак нищо.Почистих и катализатора и от тогава сондата седи в средни стойности не клати.Ходих по какви ли не сервизи та дори и фолксваген и там дигат рамене на диагностиката нищо не показва .Харесвам си гофчето много карам го 3г. но след тия проблеми не знам та ако някои от вас има идеи ще бъда много благодарен да ги сподели :wink:


Обикновено се оказва много лаишко решението на такъв проблем и се оправя за стотинки, но точно в случая не знам. Преди доста време имах Опел Рекорд 2.0 пълна инжекция и с него имах аналогичен проблем. Също смених какво ли не за над 1000 лева а колата продължаваше да се дави и прекъсва. Накрая се оказа, че от хубавия бензин в БГ, се беше запушила тръбичката на резервоара за връщания не изгорял бензин от двигателя и по този начин бензина не се връща идва в повече на двигателя и той се дави. Оправих го с един пирон за 0 лв.

Та общо взето, щом и по сервизите никой не ти казва нищо, провери си всички маркучи и тръбички на горивната система и си сменяй задължително бензиновите филтри заедно със смяната на масло.

Извинявам се, но единствено това ми идва на акъл...


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Сря 06 фев 2008 18:30


за съжалени и това е прегледано мерено налягане на инжекциона тръби са почиствани а относно филтрите компромис не правя но се видях в голямо чудо а то не си е само прекъсване а имаш чуството по някои път че ще се откачи двигател :oops:


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Сря 06 фев 2008 21:08


Vag-com какво казва?


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Сря 06 фев 2008 21:25


казва че всичко е ок колата си работи перфектно и няма грешки а между другото е засичал само една пот.на дроселовата клапа сменен отдавна


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Чет 07 фев 2008 1:34


Е нема такъв случай направо... С тоците всичко ли е ОК? Не, не може да е от тоците... Това е нещо от горивото... Пробва ли да заредиш на друга бензиностанция... Нещо има много гнило тук...


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Чет 07 фев 2008 10:25


прозвънявана е цялата исталация във фолксваген даже пратиха от софия схемата на инсталацията бензин съм зареждал от къде ли не и няма промяна а иначе зареждам само от лук ойл.Направо не знам да ли пък не от ел-блока но цифри и букви отговарят но не мого да намеря сименс-симос като оригиналният :cry: Обърнах всички морги по софия,плевен,в,търново,варна имат само бош-диджифант и това е всички казват че това е блока за тази кола и мотор 2е


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Вто 12 фев 2008 18:24


страшен маитап :) ходих при един майстор в плевен гледа колата и каза да сменя вакума над кутията на въздушния филтър викам си че кво то какво ли не съм сменил че тази пластмаса хайде до една морга взех тази джаджа за 15лв отидох смени го и колата сякаш нещо и олекна ходих 3 пъти до софия и като гледам тя направо заспа.Направо ако е от това думи нямам то не бяха сервизи на VW то не беше чудо :P


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Вто 12 фев 2008 18:58


Какъв е този вакум?
За въздухопровода от кутията на филтъра до дроселовата клапа ли става въпрос?


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Вто 12 фев 2008 19:24


прозрачен маркуч излиза от под калника и влиза в него от долу а от горният му част влиза във всмукателният колектор на инжекционна.Сега ми направи впечатление ,че този ваккум или клапан не знам точно какво е издава постоянен шум нещо като леко плякане а старият изобщо не се чуваше


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Сря 13 фев 2008 23:48


mitov_m написа:прозрачен маркуч излиза от под калника и влиза в него от долу а от горният му част влиза във всмукателният колектор на инжекционна.Сега ми направи впечатление ,че този ваккум или клапан не знам точно какво е издава постоянен шум нещо като леко плякане а старият изобщо не се чуваше


колегата им апредвид вакума който утваря клапата за студен или топул въздух. явно това има предвид трака или там както му вика.


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Съб 16 фев 2008 15:50


да а ма не и стази смяна нищо не стана в петък отивам на София на първия светофап и пак няма мощност след кратко обикаляне по симеон хоп намерих изненадващо същия блок сименс смених го колато започна да се тръска откачих сондата и тя се оправи на връщане върви както нигого не е вървяла разхода съвсем нормален днес ходих в vw-сервиза казаха че този блок не си познава сондата понеже съм си изчистил катализатора и трябва да си поръчам сонда за такъв мотор която да е за кола с свален катализатор/не съм чувал за такива сонди но както и да е/Казаха че мога да го карам и без моята сонда.Минал съм за два дни 450км разхода не ми се е качил поне видимо по стрелката.Да се надявам че това е краят на тези смени на части и обикаляне по сервизи


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Вто 26 фев 2008 13:24


Купих си сонда бош универсална с четири кабела сложих си я и колата се оправи няма да губи мощност няма да се променя сондата започна да си клати и да си отчита нормални стойности обаче кои да знае че като се изчисти този катализатор оригиналната сонда седи в средни стойности и не работи а влиза в някакъв авариен режим :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта