mod edit: vasstop
когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва
когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва
когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва.Смених следните неща и вече не знам какво повече да сменям.Първо смених ел.блока моят е сименс-симос с бош-диджифант колата се по оправи ама няма голяма мощност и постояно ми черни аспуха.Второ бензинова помпа,лабда сонда,всички възможни датчици,потенциометъра на дросел клапата и пак нищо.Трето смених дебитомера,релето за напрежението към ел,блока и пак нищо.Почистих и катализатора и от тогава сондата седи в средни стойности не клати.Ходих по какви ли не сервизи та дори и фолксваген и там дигат рамене на диагностиката нищо не показва .Харесвам си гофчето много карам го 3г. но след тия проблеми не знам та ако някои от вас има идеи ще бъда много благодарен да ги сподели
mod edit: vasstop
mod edit: vasstop
Последна промяна от mitov_m на Вто 26 фев 2008 13:20, променено общо 1 път.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем при голф-3-gti
mitov_m написа:когато колата загрее до 70градуса започва да прекъсва.Смених следните неща и вече не знам какво повече да сменям.Първо смених ел.блока моят е сименс-симос с бош-диджифант колата се по оправи ама няма голяма мощност и постояно ми черни аспуха.Второ бензинова помпа,лабда сонда,всички възможни датчици,потенциометъра на дросел клапата и пак нищо.Трето смених дебитомера,релето за напрежението към ел,блока и пак нищо.Почистих и катализатора и от тогава сондата седи в средни стойности не клати.Ходих по какви ли не сервизи та дори и фолксваген и там дигат рамене на диагностиката нищо не показва .Харесвам си гофчето много карам го 3г. но след тия проблеми не знам та ако някои от вас има идеи ще бъда много благодарен да ги сподели
Обикновено се оказва много лаишко решението на такъв проблем и се оправя за стотинки, но точно в случая не знам. Преди доста време имах Опел Рекорд 2.0 пълна инжекция и с него имах аналогичен проблем. Също смених какво ли не за над 1000 лева а колата продължаваше да се дави и прекъсва. Накрая се оказа, че от хубавия бензин в БГ, се беше запушила тръбичката на резервоара за връщания не изгорял бензин от двигателя и по този начин бензина не се връща идва в повече на двигателя и той се дави. Оправих го с един пирон за 0 лв.
Та общо взето, щом и по сервизите никой не ти казва нищо, провери си всички маркучи и тръбички на горивната система и си сменяй задължително бензиновите филтри заедно със смяната на масло.
Извинявам се, но единствено това ми идва на акъл...
прозвънявана е цялата исталация във фолксваген даже пратиха от софия схемата на инсталацията бензин съм зареждал от къде ли не и няма промяна а иначе зареждам само от лук ойл.Направо не знам да ли пък не от ел-блока но цифри и букви отговарят но не мого да намеря сименс-симос като оригиналният
Обърнах всички морги по софия,плевен,в,търново,варна имат само бош-диджифант и това е всички казват че това е блока за тази кола и мотор 2е
страшен маитап
ходих при един майстор в плевен гледа колата и каза да сменя вакума над кутията на въздушния филтър викам си че кво то какво ли не съм сменил че тази пластмаса хайде до една морга взех тази джаджа за 15лв отидох смени го и колата сякаш нещо и олекна ходих 3 пъти до софия и като гледам тя направо заспа.Направо ако е от това думи нямам то не бяха сервизи на VW то не беше чудо 
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
mitov_m написа:прозрачен маркуч излиза от под калника и влиза в него от долу а от горният му част влиза във всмукателният колектор на инжекционна.Сега ми направи впечатление ,че този ваккум или клапан не знам точно какво е издава постоянен шум нещо като леко плякане а старият изобщо не се чуваше
колегата им апредвид вакума който утваря клапата за студен или топул въздух. явно това има предвид трака или там както му вика.
да а ма не и стази смяна нищо не стана в петък отивам на София на първия светофап и пак няма мощност след кратко обикаляне по симеон хоп намерих изненадващо същия блок сименс смених го колато започна да се тръска откачих сондата и тя се оправи на връщане върви както нигого не е вървяла разхода съвсем нормален днес ходих в vw-сервиза казаха че този блок не си познава сондата понеже съм си изчистил катализатора и трябва да си поръчам сонда за такъв мотор която да е за кола с свален катализатор/не съм чувал за такива сонди но както и да е/Казаха че мога да го карам и без моята сонда.Минал съм за два дни 450км разхода не ми се е качил поне видимо по стрелката.Да се надявам че това е краят на тези смени на части и обикаляне по сервизи
Купих си сонда бош универсална с четири кабела сложих си я и колата се оправи няма да губи мощност няма да се променя сондата започна да си клати и да си отчита нормални стойности обаче кои да знае че като се изчисти този катализатор оригиналната сонда седи в средни стойности и не работи а влиза в някакъв авариен режим 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта