Проблем при карбуратор 2ЕЕ ( Електронен ) 1,6 PN мотор.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Проблем при карбуратор 2ЕЕ ( Електронен ) 1,6 PN мотор.

Мнениеот MiroslavStanchev » Сря 06 фев 2008 18:20


Здравейте колеги,2 дена ми пуши главата само,и искам да споделя с вас моя проблем,а той е следния,напоследък колата започна да ме ми държи обороти карам я на бензин и газ.При каране на бензин при подаване на газ се получава едно замислене и тогава тръгване на набиране, до преди няколко месеца това го нямаше,гледах капачката на делкото и палеца всичко е наред,свещите са добре,тампона на карбуратора е сменян лятото,при каране на газ и пускане на свободна скорост колата ми гасне,когато колата работи на свободна на едно място и като задържа педала на спирачката натиснат няколко секунди и оборотите заглъхват,когато го пусна и се възтановявът временно ... това го има и като е на бензин.Ходих днес при един майстор в града който доста разбира и ми каза : Приятел в града незнам кой ще ти помогне с тоя карбуратор.... трябвало да се закачи на компютър и да се погледне да ли има изгорял някой датчик... Иска да разбера вашето мнение и имали го тоя проблем при друг колега и как е отстранен,Моля не пишете да използвам търсачката ( Използвана е вече ) Имам си и едно на ум, да сменя карбуратора с Каехен лесно ли се намират и имали колега във форума който може да ми съдейства с намирането. :?: Плюсове и минуси на тоя карбуратор ще може ли да ми кажете,ако тръгна да сменям моя карбуратор с Каехен,ще трябва ли да сменям и тампона,плочката на газта и колекторните тръби,също така и оринтировачна цена на тоя замислен проект. :) Благодаря много за отговорите и моля без излишен спам по темата,сериозна е работата. :? Поздрави :да:




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Сря 06 фев 2008 18:56


Аз съм колега с кейхин и се сменят калекторите и тампона.Мисля,че всичко ми се върза кам 250лв.С намирането на Кейхин за съжаление немога да ти помогна :?


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Сря 06 фев 2008 20:21


И аз имам подобен проблем.При каране на бензин няма проблеми-върви си колата яко.После при обръщане на газ ми гасне като освободя от скорост.Затова по-рядко карам на бензин. :lol: :lol: :lol: Относно смяната на карба чувал съм , че може да се замени с Кайхен , но не мога да ти кажа нищо повече.Съжалявам.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Сря 06 фев 2008 20:23


The Officer написа:И аз имам подобен проблем.При каране на бензин няма проблеми-върви си колата яко.После при обръщане на газ ми гасне като освободя от скорост.Затова по-рядко карам на бензин. :lol: :lol: :lol: Относно смяната на карба чувал съм , че може да се замени с Кайхен , но не мога да ти кажа нищо повече.Съжалявам.

Мерси все пак,при мен повечето пъти гасне на свободна когато е на газ. :(


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 06 фев 2008 21:10


Незнам колко ги разбира тоз мастор при който си ходил,защото до сега не ми е известно някой да закачи карбураторен голф на компютър да му гледа датчици.Мой съвет сменявай мастора и карбуратора.Този карбур
атор ще ти донесе финансов срив ако решиш да го правиш.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Сря 06 фев 2008 21:18


vit_autosofia написа:Незнам колко ги разбира тоз мастор при който си ходил,защото до сега не ми е известно някой да закачи карбураторен голф на компютър да му гледа датчици.Мой съвет сменявай мастора и карбуратора.Този карбур
атор ще ти донесе финансов срив ако решиш да го правиш.


Точно това съм решил да правя,смяна. Колко лева ще ме хване всичко какво трябва да се сменя, и добавя, и всичко колко лева ще ми излезе. :да:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 07 фев 2008 5:10


MiroslavStanchev написа:
vit_autosofia написа:Незнам колко ги разбира тоз мастор при който си ходил,защото до сега не ми е известно някой да закачи карбураторен голф на компютър да му гледа датчици.Мой съвет сменявай мастора и карбуратора.Този карбур
атор ще ти донесе финансов срив ако решиш да го правиш.


Точно това съм решил да правя,смяна. Колко лева ще ме хване всичко какво трябва да се сменя, и добавя, и всичко колко лева ще ми излезе. :да:

колегата bomber ти е написал.около 250лв. с монтажа.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Пон 11 фев 2008 14:24


Проблема е решен,оказа се,че е от автоматичния смукач. :да:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 11 фев 2008 14:33


MiroslavStanchev написа:Проблема е решен,оказа се,че е от автоматичния смукач. :да:

Радвам се ,че с това си се отарвал :)


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Пон 11 фев 2008 15:07


MiroslavStanchev написа:Проблема е решен,оказа се,че е от автоматичния смукач. :да:


А какъв точно беше проблема с автоматичния смукач? И ремотира ли го или го смени? За колко пари? При мен на бензин нямам проблеми, но на газ е доста капризна и често ходя на газ настройка.


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Пон 11 фев 2008 23:09


rojo написа:
MiroslavStanchev написа:Проблема е решен,оказа се,че е от автоматичния смукач. :да:


А какъв точно беше проблема с автоматичния смукач? И ремотира ли го или го смени? За колко пари? При мен на бензин нямам проблеми, но на газ е доста капризна и често ходя на газ настройка.


Ми точно и аз не можах да разбера,как стана.Хванахме се с моя майстор Газаджията. :wink: Смъкнахме го почистихме го, беше се разместил,смених въздушния филтър,една нова центровка на газта и всичко е окей вече,проблема със задържането на педала на спирачката , падаха оборотите като задържа педала,оказа се,че маркуча на сервото е засмуквал въздух , захвана се с нова скоба и вече имам и спирачки, осъзнах,че повече от 2 седмици съм карал без :lol:
П.п Сутрин паля вече без проблем и то на газ,но иска подава не на газ... за да си стабилизира оборотите и да ги задържи,това за мен вече не е проблем,все пак сутрин не е +10 градуса :) Поздрави. 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 107 госта